Heb 2 weken terug ook een dipje gehad in de bv. Voor de zekerheid pak flesvoeding gehaald en een fles VSM puur mama borstvoedingssiroop gehaald. Loopt nu weer als een trein . Hmm Tenerife! Lekkerrrrrrrr. Wij zijn paar terug op Lanzarote geweest, ook super. Hmm miss volgend jaar.... Esjuh mooie foto! Mooi mannetje zeg!
4cats: zo te lezen had je wel een erg goede productie zeg! (us mem..? geintje) maar ik zal er denk ik ook aan moeten geloven om iedere ochtend aan het apparaat te gaan. op m'n werk is een koelkast en een vriesvak voor het koelelement, dus ik hoef gelukkig niets weg te gooien.
Vandaag trouwens mooie voedingsshirt binnen gekregen besteld bij de H&M. Handige en ook leuke shirts en niet zo belachelijk duur
wat een lekker ventje! noelle is snipverkouden en reageert dat op mij af! Haa neusje zit dicht dus drinken gaat allemaal wat moeilijker, neusspray baat niet, gaat ze uit frustrATIE in mijn tepel lopen bijten en trekken met een heel gemeen gezicht
Als ik straks weer moet werken dan wil ik het als volgt gaan doen. Voor ik wegga Tijn aanleggen (zal rond 06.00 zijn), dan 10.00 en 14.00 kolven en dan Tijn thuis weer aanleggen. Als ik nu smorgens kolf dan kolf ik rond de 250 en dan heeft tijn ook nog gedronken en 's-avonds kolf ik altijd een keer af en dan zit ik rond de 180 a 200cc. In de vriezer ligt ook nog een kleine 7 liter Dus voorraad genoeg.
esjuh, Deane drinkt zeker 180 cc per keer en soms wel 210 (dan is hij na één flesje nog hongerig en krijgt hij extra). als ik 's ochtends ga kolven én twee keer op het werk, krijg ik dat zeker bij elkaar. maar tot nu toe kon ik het af met alleen twee keer op het werk - en dat lukt dus niet meer. booky: borstvoedingssiroop? nooit van gehoord...
met de productie was en is niets mis mee! Als ik alleen maar aan mijn kidjes denk/dacht schieten ze al toe.
ik moet nu gaan.... fijn om te lezen hoe jullie dat doen met kolven. volgens mij moet het hier ook gaan lukken, als ik m'n draai ermee gevonden heb.
Toepassing VSM Puur Mama siroop kan worden toegepast ter ondersteuning van de borstvoeding. 'Dosering en gebruiksaanwijzing VSM Puur Mama siroop ter ondersteuning van de borstvoeding is bestemd voor inname via de mond. Goed schudden vóór gebruik. Drie tot maximaal vijf maal daags 2,5 ml siroop met behulp van bijgevoegd maatbekertje innemen. De siroop tenminste een half uur voor of na de maaltijd innemen. De siroop niet direct doorslikken om opname via het mondslijmvlies te bevorderen. VSM Puur Mama siroop ter ondersteuning van de borstvoeding is sterk van smaak. De siroop kan daarom desgewenst ook worden verdund in een half of een heel glas water. Dit komt de smaak ten goede. Bij voorkeur niet alles in één keer opdrinken, maar slokje voor slokje om opname via het slijmvlies te bevorderen. Het vooraf verdunnen van de gewenste dagdosering in een fles water maakt het innemen gedurende de dag makkelijker en bevordert bovendien de inname van grotere hoeveelheden water. Het is belangrijk dat je als moeder veel drinkt als je borstvoeding geeft.' http://www.purelijfkracht.nl/puur_mama_ ... ingssiroop Ach ja was een beetje onzeker toen ik dat dipje had. Het is een natuurlijk product dus ik dacht baat het niet dan schaadt het niet
zo daar ben ik weer. ff naar het dorp geweest, dat fotoalbum ophalen. is heel leuk geworden! Esjuh, leuke spam zeg! wat raar dat je arts zegt dat je moet afwachten, kun je niet ff de yunio-lijn bellen ofzo? Sab, bedankt voor de details over daimy's poep Kwebbel, Tenerife... Lekkerrrrrr Karin, gewoon laten zeiken dat volk! in jou schoenen zouden ze hetzelfde doen! Bri, ook al zo lekker ver weg op vakantie... *jaloers* helaas helaas, ik was in het dorp jaja fanatiekeling he! Tja ik moet ook mn huishouden nog doen(gelukkig komt morgen mn nihtje weer en heb ik geen excuus om niks te doen) en nog leren, wat ik al 2 weken niet heb gedaan ivm de drukte dus wil dit zo snel mogelijk af hebben. zo laat ik eerst maar eens posten voordat ik weer 5 pagina's achter loop
ik lig in een deuk hier, had een leuk stoffen rammelaartje gekocht die je met klitteband om de pols kan doen. Dus ik denk probeer het even, hihi helemaal geweldig, ze is allemaal wild met die arm om zich heen aan het slaan en heeft de grootste lol met zichzelf ik denk dat ik hem straks even om haar voetje doe, kijken wat er dan gebeurd haha
missc goed van je hoor. En dan je studie er nog bij super knap zeg met zo kleintje . Wat voor eem studie doe je eigenlijk, zal er wel overheen gelezen hebben . Gaaf heh zo'n fotoboek!? kga er ff snel vandoor. ff naar de babywinkel