Ik heb niet echt behoefte om hier een foto van te maken. Het liefst gaat alles zo snel mogelijk in het vuilnisvat.
lieve spam astrid! en leuk dat ze begint te rollen! het is hier deze week een week van 1e keren: de eerste x omrollen, eerste x een biggelende traan (vanochtend) en vanmiddag voor het eerst een echte schaterlach! wist niet wat ik hoorde, zoooo lief... Tijn lacht wel veel maar altijd stil, met wijdopen bekkie. en nu opeens kwam er geluid bij
o ik zei net tegen Tijn, zit je luier al vol dan maakt mama er even een mooi kiekje van voor op het forum
wat leuk bloempje! ik verheug me erg op die eerste schaterlach... Deane doet soms wel g-g-g-g-g of een soort hahaha, maar schateren nog niet... (biggelende tranen ken ik al wel een tijdje, zielig he)
schaterlachen doet noelle al een tijdje maarrr ze moet het echt echt leuk vinden anders doet ze het niet, je ligt er zelf van in een deuk als je het hoort!
ik heb hem die lach ontlokt door hem op zijn billen van mijn opgetrokken knieen te laten roetsjen, als een glijbaantje, grooooot succes. proberen zou ik zeggen! het was trouwens maar 1 x, heb het natuurlijk nog 20 x gedaan maar de verrassing was eraf denk ik :-D kreeg idd weer het bekende hggggggguuuuuuuuuuuuu.... wou dat ik het had opgenomen dan kon ik het uploaden, het was echt een kinderlachje, van hi - hi - hi - hi!
Bedankt voor de halve samenvatting. Was even weg. Alyshia was wakker dus moest weer even mijn kiezen op elkaar......
gisteren rouwens teerste werkdag gehad! prima bevallen eigenlijk, vond het helemaal niet lastig en zat zelfs zingend in de auto. Toen schaamde ik me wel voor mezelf, wat een moeder ben ik zeg, zingend haar kind achterlaten maar ja, hij was ook gewoon lekker met papa aan het uitslapen toen ik in de auto stapte, denk dat het heeeeeel anders voelt om hem achter te laten op het kdv.... zucht... het wennen begint deze week
Samenvatting van de eerste 10 pagina's: Sab moest de vorige samenvatting maken maar probeert er onderuit te komen (er is overigens nog geen samenvatting van) Wie er een bakfiets, mamafiets of fietskar heeft en wie er nog een van deze wil aanschaffen. Dat er al aardig wat kindjes zich omrollen. Ook zijn er een aantal zo beweeglijk dat ze overdwars en op de buik in bed komen te liggen. Miss is druk met klussen dus de aankomende tijd wat minder aanwezig. Jari heeft een megapoep naast de luier in de wipstoel gedaan. Het is overal zo heet. Wat iedereen hieraan doet. De kids worden al zo snel groot gaat echt hard. Corina gaat met Jochem knutselen met vingerverf. Sab heeft haar 5500 ste berichtje gehaald. Heel veel mooie spam. Verder ging het ook nog over een schoonloeder. ( ) Nou meiden ik heb m'n best gedaan.
Heb een flinke borstontsteking en dat doet met voeding geven verschikkelijk veel pijn dus vandaar even mijn kiezen op elkaar.
o bloempje, fijn dat het meeviel je eerste dag, Ik weet nog dat ik het vreselijk vond bij Dionne. Ik miste haar zo. Ze ging naar mijn ouders, gelukkig bekend. Zal nu ook wel weer even slikken zijn. Maar evenals Dionne gaat ook deze keer mijn ouders oppassen.
zo het eten staat op, tygho heeft zn fles gehad, heb weer een fikse woordenwisseling gehad met een vriendin maar zal jullie daar verder niet mee lastig vallen. Mn neefje is eindelijk geslaagd voor zn rijbewijs(is 4x gezakt voor de theorie) dus daar moeten we nog ff heen straks en naar mn opa en oma, het album geven... drukdruk