ga even een hapje maken voor mezelf, ben hier alleen met Noelle. Dionne is weer bij mijn ouders en ray is werken.
Ook eens een filmpje van Benthe. (Let niet op achtergrond geluiden, ik stond vlakbij de TV) View My Video
dat is balen.... hoop dat het gauw wat beter gaat! Het is zeker geen pretje om die schatjes aan te leggen als het pijn doet. Sterke ermee! Hier hadden we vorige week een fantastische combi van spruw, een verkeerd formaat kolf en een beginnend richeltje tanden. oftewel, een soort spoedcursus 'hoe mishandel ik mijn tepels zo effectief mogelijk? ' niet zo erg als borstontsteking denk ik, maar evengoed... auw... gelukkig gaat het nu beter
Wordt het al weer wat beter? (Ik heb zelf laatst een beginnende ontsteking gehad, maar was er net op tijd bij, dus ik weet hoe pijnlijk het kan zijn).
Bloempje: ook niet echt een ideale situatie al die dingen tegelijk. Gelukkig is het al weer wat beter. Zijn tijn's tandjes al door?
auw dat lijkt me inderdaad ook erg vervelend. Gelukkig gaat het bij jouw alweer beter. De griepverschijnselen nemen hier wel af maar de pijn nog niet zo maar goed we gaan gewoon door en hopen dat het snel over is.
Heb het hierboven eigenlijk al genoemt. Gisteren had ik echt het gevoel van hele erge griep zo beroerd als ik me voelde maar dat is vandaag al wel weer wat afgezakt. Heb gisteren ook een kuur gekregen. De pijn blijft wel maar wordt iets dragelijker.
Poging nr. 2, aangezien niemand mij kan helpen, ga ik zelf puzzelen. http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... GsDg%3D%3D
nee he! nu goed, het is alweer over zo'n beetje. nog geen tandjes, hij heeft een beginnend scherp richeltje waar zn twee voortandjes moeten komen (onder). hij kwijlt ook ontzettend en ligt steeds op twee vingertjes te kauwen op de plek van het scherpe randje
dames ik ga jullie verlaten... ik word hier gecontroleerd door mensen wie ik dacht te kunnen vertrouwen.. krijg er alleen maar gezeik door