Zo flinke boy inderdaad. Komt al mooi in de buurt van Mats . @ Astrid --> erg leuk filmpje! @ missc --> beetje jammer om die oude koeien uit de sloot te halen. Maar goed gelukkig komt het allemaal wel goed.
hahah sab dat krijg je he als je zoveel koopt Buddy wat is jochem weer lekker gegroeit! heeft hij nog last van zijn prikjes? ohh ff nieuws wbt het poepverhaal.. Dani had een kleine remspoor iig iets dus willen jullie die foto zien??gapje hoor heb ik niet
Nou, vandaag lees ik niet meer bij hoor. Ben me toch druk bezig geweest, waarmee eigenlijk vraag ik me dan af. Ben de halve stad door geweest en heb weer geld uitgegeven hoor! Nieuwe bril en zonnebril op sterkte. Opbergdozen voor speelgoed van de oppaskids en voor kleertjes van Hannah. Wasteil van plastic voor Hannah, als ze kan zitten. Nieuwe rompers in mt 68 en 74. Was uitverkoop bij wibra En nog een leuke knuffel en slap van een cadeauwinkel. Zelfgemaakt door onze overbuurvrouw! Had een cadeaubon voor de winkel gekregen van het gastouderbureau. Grappig hoor. Man, man wat is het heet als je in de stad loopt te sjouwen zeg! Maar ja. Nu alles opruimen enzo en boven nog ff boenen denk ik.
@Esjuh: Ik las nog even verder en zag dat je nog BV geeft. Dan is het inderdaad niet erg als hij langere tijd niet poept.
zo dionne ligt er ook in, wat een wijffie joh, ik lig in een deuk hier.Breng haar naar bed en ben nnog even aan het kletsen met dr als ze ligt heeft ze het eerst over Thomas Berge ( wanneer niet) dat ze zo verliefd is en zo leuk vindt. Ik vraag wat vind je dan zo leuk aan hem: "nou mamma zijn billen !" Nou verslikte me bijna, komt ze met het volgende,; "mamma ik word een poepster!" huh, wat zeg je nou "nouuu ik word een poepster" hahahahaha een popster dus, heeft ze vast op tv gezien maar verkeerd verstaan. Goed ik ga weg, hoor ik haar heel hard gillen ( ik hoor haar dus beneden met de deur dicht" ALLEMAAL STIL ZIJN, IK LIG TE SLAAAAAAAAAAAPEN! en dat dus een paar keer achter elkaar. Nu wonen we dus tegen een veldje aan waar altijd kinderen aan het spelen zijn, nu dus aan het voetballen en haar raam staat open. Ik weer naar boven want mevrouw gilt heel de buurt bij elkaar. "ja mam ze maken herrie, iedereen moet stil zijn want ik ga naar bed!" Uhhhh is die van mij? Ze stond net ook al in haar onderbroek voor de voordeur mijn vader uit te zwaaien:"mammmm, iedereen is in shock he als ze mij zo zien" Wat een kind joh pfffff, mijn mascara hangt onder mijn kin.
Misschien heeft tearke nu gewoon een hele drukke zakklapper, dat gepruts in de tuin,de plantjes water geven met de touter, misschien is ze nu wel een lekkere frikandellenkoek of patatten aan het eten, of een taske koffie aan het drinken. en ze heeft vast haar mooiste kleed aangetrokken, om nico te verleiden om te poepen. misschien nog wel boodschapjes doen met de wagen, het is te hopen dat ze haar pinker aanzet met al die rondpunten tegenwoordig, maar volgens mij heeft ze wel een botsballon. het huishouden er ook nog bij natuurlijk, al die wasjes in de droogzwierder,daarna alles nog aan kapstokken en de kast in . het begint ook wat bewolkt te worden dus ik hoop dat ze haar druppelvanger bij zich heeft. of misschien is ze wel helemaal poepeloere. amai tearke, niet boos worden he, ik wil geen ambras met u!
ja dat zie je wel goed ja..daarom zeggen ze volgens mij ook dat je beter een speen kunt gebruiken, die kan je nog wegdoen, een duim niet