Zo luier verschoont, geknutseld met vingerverf en gebadderd met Jochem. Dat knutselen viel vies tegen man! Zal morgen als het droog is en klaar is ff spammen, anders in de loop van de week. Haha Sab, je kan het belgs al goed! Dat heb je he als je er praktisch woont Buddy, was toch wel benieuwd naar dat remspoor! Haha Karin wat een meid toch he? Gaat al een beetje puberen
hahah karin wat leuk! hoe komt ze er op he Sab jij mallert Vermanen.. dat sjouwen vind ik niet zo erg meer..alles gaat zo onder de kinderwagen hihi je kan nu veeeeeeel meer mee nemen uit de stad vandaan
nog een anekdote van haar: Gisteren begint ze opeens heel hard te brullen en te huilen:" Ik wil naar mijn pappa toe, ik ben zo bang dat mijn pappa wordt doodgeschoten, dan is hij alleen op de boot, snik snik" Wat zeg je nou Dionne? "Nou (vooral dat woordje nou doet het hem he) ik ben zo bang dat hij wordt doodgeschoten en dat ze mij dood schoten" Wat is dat dan Dionne DOODSCHIETEN? Brullend: "IK WEET HET NIETTTT" en alsof er helemaal niks aan de hand is : "mamma weet jij wat dat betekent? Ja? Wat betekent dat?" En gaatweet verder met haar bezigheid barbies. Die kan dus echt naar de toneelschool he, ik ga haar alvast opgeven. Hoe komt ze erbij.
echt waar? en ze weet niet wat het betekend? wel leuk hebben we een mama van een beroemdheid hier in ons midden
Mmm, dat is dus het enige nadeel van onze kinderwagen. Er zit maar een miezerpeuterig bakkie onder. Het was trouwens zo warm dat ik Hannah niet heb meegenomen maar lekker bij mijn moeder in bed heb gelegd. Ben met zo'n boodschappenwagentje gegaan (zo een waar je oma vroeger mee boodschappen deed ) Maar ja, ik kan het niet allemaal door de stad gaan sjouwen nu mijn buikie nog openligt he.
Moet je et ff opslaan hé, kunnen we straks allemaal die tekst opdiepen. Van vroeger zei je dat en dat. Wij weten het want we hebben met je moeder op een forum gekletst
ze onthoudt zowat alles alleen ze weet niet wat alles betekent, ze zet het wel altijd in een goed zinsverband, dus het slaat wel ergens op. Maja de diepere betekenis weet ze niet. Dood weet ze wel. Maar die 2 woorden bij elkaar niet. Ze heeft echt een talenknobbel want ze kan al best aardig een potje engels en een aantal woorden frans. Derrière is haar favoriet.
Wij hebben een mutsy 4-rider single spook. Heb wel een vierkante bak gekocht bij de blokker die in het mandje past. En de babytas staat op het voetenplankje. Maar ja er is een keerpunt waarom ie gewoon te zwaar beladen is en om kan kieperen hé! Die wagen is trouwens van zulk licht materiaal gemaakt dat ik me al zorgen maak als ik het zitje met mijn neefje bovenop de kinderwagenbak plaats...
wat een vreemde naam voor een kinderwagen MUTSY 4-rider SPOOK. Ik heb best wat plek onderin de kar, maar ens houdt het op he! ( wacht maar tot je een buggy heb, die kan je laden en laden en dan hop springt je kind eruit en lading en al kiepert om mij zooooo vaak gebeurt)
Och arme Sab! Ik kan erover meepraten. Had een strak bekkie gekregen van de orthodontist. Was net klaar met nachtbeugel en hoefde niet meer terug te komen. En ja hoor, verstandskies no. 1! En de rest volgde vanzelf. Maar ja, ik had zo'n strak bekkie gekregen dat ze er allemaal uit moesten en er waren zelfs 2 verrot Ben er nu vanaf gelukkig, en dat strakke bekkie? Niks meer van over....
Tearke al je de parsijnen dicht heb en de stroom doet het niet heb je dan een piellicht bij de hand? Heb je trouwens ook een bieza bijze in je tuin voor de kleine Jurre? Zou wel leuk zijn toch Nou poepse en sloppel meid Ik lust trouwens wel een papkoek hoor hihi