April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ooo bah verstandskiezen, heb ze alle 4 laten trekken toen ze doorkwamen, toen ik 18 was ofzo. Ben er helemaal vanaf maar je hoeft er niet perse last van te krijgen hoor alleen mijn tanden staan erg op elkaar geen plek voor nog meer kiezen.

2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Maar ik ga boven ff stofzuigen, hannah ligt te krijsen om niks. Kijken of ze dan een beetje stil wil worden.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ja ik ga nog even wat uit de frigo pakken en dan de zetel op, ben er sebiet weer!

4. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    wel een leuke wagen, alleen vreemde naam

5. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik ga even de konijnen voeren, owww vanochtend zat een konijn te peuzelen aan een barbiepop van Dionne. Ze mist nu een onderbeen, een halve voet en 2 armen. Dionne was razend en wilde gelijk nieuwe konijnen, wat denken ze wel die stomme konijntjes! Maar achteraf moest ze er wel om lachen en heeft ze meegenomen naar mijn ouders, ze staat nu op het tuinhuis te drogen ( ze mocht mee in bad) en gaat morgen naar het barbieziekenhuis voor nieuwe protheses :) :)

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    [​IMG] Dit is mijn kinderwagen

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    hahah karin toch..:)

Dani wordt nu pas wakker.. z'n laatste voeding weer voor vandaag.. doei lady's

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo buddy jij kan ook al zo goed belgs, kan je mij en Sab in elk geval verstaan. :)

Wow... jij hebt wel een groot bakkie onder je quinny! :confused:

9. Hoi hoi

Ben er ff snel.. Hier gaat alles zijn gangetje.. Wayne houdt zich goed met deze warmte. Hij slaapt er gewoon om door..

Maar we hebben iets heel anders..

Wij hebben forse schade aan de auto.. De vriendin van onze buurvrouw, had de auto van onze buurvrouw geleend, en bij het terugbrengen van die auto, heeft die vriendin dus, die auto tegen onze auto aangezet.. Bij het inparkeren..

Nu zit er een dikke deuk in de linkerachterdeur, en natuurlijk een beste kras..

Nou hebben wij de auto gekocht, bij de garage waar een kameraad van Chris werkt, nieuwe auto trouwens. En die man is daar monteur.. Toevallig wil het zo, dat die kameraad ook nog in de straat achter ons woont. Dus Chris is daar net ff met onze auto heengegaan, zodat die kameraad dus ff kon kijken wat de schade ongeveer zal zijn..

Nou ik schrok me rot.. FF 1200 euro schade! :confused:

Er moet een hele nieuwe achterdeur in (links) omdat de steunbalk daarin nu dus verbogen is, en hij moet links helemaal gespoten worden..

Nou lekker dan.. Gelukkig krijgen we een leenauto. Moet morgen ff de garage bellen, en dan hoor ik van die kameraad meer..

10. Leuk ook, om zo pagina 1150 te openen....

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    He bah Ingrid.
    Ik heb vandaag schade gereden aan de auto van paps en mams :oops: ik baal er ontzettend van! Maar eens kijken of ik daar tegen verzekerd ben.

Sjonge, die Hannah weet van geen ophouden. Door het stofzuigen heen kon ik haar gewoon horen. Ze is duidelijk niet in dr hum. Even kijken hoe lang ze het nou nog volhoud. En anders komt ze maar hier in de wipper hoor.

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zit trouwens mooie bak onder die quinny ja!

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    ja he.. echt heerlijk hoor!

14. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Heb ik dan toch nog een uniek exemplaar? :) Dat jurkje heb ik op de markt gekocht en is van Villa Happ. En inderdaad rompertje echt Hema. ;)

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hannah krijgt dus een tandje. Op dr onderkaak. Nóg eentje dus. Naast die hoektand boven.
    Maar de tweede zit dus op dr onderkaak. Het is 1 van dr voortandjes, maar wel een buitenste. Bij haar moet ook alles anders hé!
    Maar ze is ontroostbaar, dus ik ga met r bankhangen.
    Toedels

16. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Zo, ben GESLOOPT! Quinty heeft net 2 uur non-stop lopen KRIJSEN. Lees: keihard huilen, haar hele lijfje kleurde paars/rood, als ze lag trok ze haar rug krom... Niets hielp: flesje, borst, tummytub, onder de douche, lopen, op de commode, praten, zingen... Op een gegeven moment heb ik toch maar weer een flesje gemaakt en na een paar slokjes viel ze in mijn armen in slaap. Daarna voelde ik me zo leeg getrokken...... Heb nu nog niet eens gegeten.........

17. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Nu al :confused: ?

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Balen Ingrid en Vermanen die schade! :(

Jeetje emmetje, je zou zeggen krampjes :(
    Of last van de warmte?
    Goed om jezelf blijven denken hoor!
    Het zit jullie ook niet mee he, dikke knuffel

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    ga ook bankhangen!
    Tot morgen meiden

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    he emmetje.. denk je net dat er vooruit gang is :( wat me buddy al zegt klinkt als krampjes.
    Sterkte meid.. en blijf aan jezelf denken he.. je eten is ook belangrijk voor je!

Deel Deze Pagina