Emmetje: zielig dat ze zo moest huilen. En je weet niet waar het van komt. Hopelijk slaapt ze nu even goed en heb je tijd om zelf ook wat tot rust te komen.
ach meis, wat is het toch vervelend dat je niet weet wat er aan de hand is he? Noelle doet het ook wel eens met haar rug krommen en paars aanlopen van het huilen meestal onder het voeden, geen idee waar het dan vandaan komt. Hier is het altijd snel over meestal een combi van moeheid, krampjes en overvolle borsten. Idd wel goed blijven eten hoor. Kan me wel voortstellen dat je je helemaal leeg voelt.
ach nu al tandjes, heb je een middeltje in huis om het te verzachten? Je hebt ook iets homeopatisch voor de pijn, ff googlen.
is toch super, lekker bij papa blijven. en als je een fijn kdv hebt, gaat dat ook heel snel heel goed voelen hoor! deane is iedere keer heel blij als hij z'n leidsters ziet (eerlijk gezegd lacht hij nog naar iedereen die hem vriendelijk aankijkt, maar goed, ik denk maar dat hij het daar ook echt naar z'n zin heeft)
hi corina, lekker gegroeid weer, jochem wordt echt al een hele meneer. jammer hoor, we zaten er net zo lekker in, die poepluiers in detail hahahaha
heerlijk die verhalen! vooral die poepster, dat spreekt me erg aan (zit blijkbaar nogal in poepfase vandaag, sorry dames, maar ik denk dat het esjuhs schuld is: zij begon over dani z'n niet-poepen en van het een kwam toen het ander)
bij mij begonnen ze pas door te komen toen ik de 30 al voorbij was.... en er was geen plek voor, dus heb er inmiddels 3 uit laten bikken omdat er wel een klein puntje begon door te komen en dat zou alleen maar ellende gaan geven. nou, alsof dit geen ellende was: kies in stukjes en dan eruit snijden auauauau (nou ja, 't was verdoofd, dus het was vooral een heel gewroet en raar geluid). een paar dagen later nog ontstoken ook, toen was ik wel echt goed ziek - daar helpt geen pijnstiller meer tegen. Sab, sterkte meid, hopelijk is er bij jou geen vuiltje aan de lucht!
Sab en Corina: wat een geweldige foto's van mevrouw Daimy en meneertje Jochum op Sab dr hyves. Ze zijn volgens mij even groot he. Lekker stel hoor, ik moet zo lachen om Daimy hoe ze steeds in de lens kijkt, echt zo van : ga toch eens weg met dat ding, ik wil wat privacy!
is het vandaag autoschadedag? ben blij dat ik er zonder boem doorheen ben gekomen! nou ja, t lijken mij zaken voor de verzekering, toch?!
ach gos, wat hebben jullie een zware avond gehad... hopelijk slaapt ze vannacht lekker rustig zodat jij ook weer een beetje kan bijkomen. heb je inmiddels wel wat kunnen eten? ga je je ook zo ellendig van voelen, van te weinig eten.. zorg voor jezelf meis!
hee, 4 cats is er ook nog... dacht al dat ik weer 's remy zat te wezen hier... ga zo ff spammen (nee hoor, géén poepluiers)
Hij zuigt meestal op z'n duim of vingers, als hij ergens op zuigt, maar sinds afgelopen week vindt hij een speentje ook ineens wel lekker om mee in slaap te vallen: