irritant he, die trage verbindingen.... bij mij loopt-ie vaak ineens vast. grrrrr ik wil eigenlijk al naar bed, maar wacht nog even tot de vaatwasser klaar is (dan gaat ie namelijk heeel vervelend piepen, moet je toch weer naar beneden om 'm uit te zetten)
gaat snel he met die beebs, zo zitten ze in je buik en zo zitten ze bijna zelluf. Noelle heeft nog maar 1 vinger nodig, ze zit al zo stevig. Geen gezicht zo'n klein ukkie zittend.
Zit even een hééééél eind terug te bladeren en kwam deze tegen. Wat een lieve, aandoenlijke foto's van jullie in het ziekenhuis. Gaat het nu wat beter met Quinty (sorry, maar ga niet alle 80 pag's teruglezen)? Ik hoop het, want dat gespuug is echt niks he..
Wat een scheetje Bri.... @Emmetje: Vervelend dat Quinty steeds zo krijst. Daar word je wel zenuwachtig van op den duur lijkt me. Nog even een vraagje aan jullie. Huilen jullie baby's ook na de fles? Als ik Roel de fles geef en hij is leeg dan gaat hij echt gillen en krijsen. Net of hij nog heel veel honger heeft. Herkennen jullie dat ook of zijn jullie kindjes heel tevreden na de fles?
Deze wil ik nog ff met jullie delen.. (heb geen zin om m te verkleinen dus ik doe even de link) http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... uli006.jpg
Hannah doet dat ook wel eens. In dit geval de zuigbehoefte, want ze doet het alleen als ze bijv. de fles krijgt ipv de borst. Aan de borst drinkt ze namenlijk 30 min en de fles heeft ze in 15-20 min. leeg. Geef ik dr een speen met kleiner gaatje aan de fles, dan wordt ze driftig. Nu ja, met de speen is et ook opgelost. Emmetje, kan het niet zijn dat ze het benauwd heeft? Volgens mij steekt dan haar borstkast een beetje naar buiten en gaat ze kort ademen. Maar hopen dat het over gaat. Met Hannah is alles nu beter. Had nieuwe spenen gekocht voor 3-6 mnd en die zijn wat stugger dan die ze had. Vind ze wel fijn met dat tandje wat doorkomt. Ze ligt er echt op te kouwen. Ik ga morgen Chamodent halen. Dat is dat homeopatische middeltje voor kindjes met doorkomende tandjes. Ben benieuwd. Nu is ze een tevreden kindje en gaat ze lekker naar bed. En ik ook! Slaapze!
Soms denk ik trouwens ook dat Roel gilt na het eten omdat hij last heeft van een boertje. Ik ga dat met die speen nog wel even proberen Vermanen. Maar Roel is niet zo weg van spenen..
Nee we hebben ontbeten voor een euro! haha ook lekker hoor. Het zijn idd 2 grote kasten van 2.36 hoog En ja de hele indeling moest er nog in enzo Maar alles staat, de kasten op zolder zijn weg en alles daar is al gepoetst. Dus goed bezig geweest vanaaf haha
Hee, ben je bij IKEA geweest Simone? Wij zijn vanmiddag ook geweest. Kinderstoel gehaald. Die schijnt erg handig te zijn van IKEA.
Esjuh fijn dat Dani toch nog ff aan de borst heeft gedronken. Vervelend als hij niet uit het flesje wil drinken! Hier een WII, ps2 en gameboy advance (al heel lang niet meer gebruikt). Zo Bri inderdaad een hongerig mannetje! Zal idd ook wel wat meer zijn door de warmte. 4cats ik koop de pampers ook alleen in de aanbieding, maar die sluiten tot nu toe perfect op elkaar aan elke keer . Kwebbel wat lekker dat je de vakantie geregeld hebt! Veel plezier alvast! 4cats hier is de poep meestal groen met klontjes , wel nog dun, geen drollen. Heel soms is het geel en dun, met de nutriton was dat het altijd. Het stinkt wel behoorlijk die groene derrie, het gele wat minder. Booku fijn dat Mats doorgeslapen heeft vanacht! Alle BV mama's ! Vind het nog steeds jammer dat het hier niet is gelukt. Esjuh lieve foto's, wat een heerlijke bolle wangetjes heeft Dani toch . H25 leuke foto! 4cats wat gek dat je neefje nog een fles krijgt. Kan hij het sowieso niet ergens anders uit eten? Is toch helemaal niet goed om al te lang flessen te gebruiken? Hihi een poepster, ik lig echt in een deuk hier! Dat hele verhaal, GE-WEL-DIG! Wat een briljant kind . Cynthia wat een raar verhaal zeg van die ruzie enzo. Zo Corina wat een reus is Jochem zeg! Sab mooi Vlaams! Ingrid vervelend van de auto. Esjuh ik heb een x-adventure researcher, zit ook zo'n heerlijk grote bak onder, echt zoooo handig. Oh Emmetje wat vervelend, arme Quinty en arme jij! Bri lieve foto's, lekker ding hoor! Marleen Ben is altijd heel tevreden na de fles. Hoeveel geef je hem nu per fles? Lieve foto! Vandaag erg gezellig gehad met Nikita, ze had zelfs de zon meegenomen, aardig he! Hier lieve Jari en Ben spam :
Ja die. Eerst hadden ze alleen een witte, maar nu ook blauw en rood. Antilop heet ie. Ik hoor overal om me heen dat die zo ideaal zijn omdat ze daar goed in zitten en dat je het goed schoon kunt maken. Ik heb er ook een blad voor gekocht. Ik verbaas me wel erg over dat die dingen zo goedkoop zijn. Als het niks is kan ik altijd nog een andere kopen.
Ja, stoel kost 12 euro, blad 3 euro. Zonder blad vind ik het niks, maar met blad is het handig denk ik.