April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @LaDi: Leuke foto van de twee mannen!
    Roel krijgt nu 1 x BV en 4 x 180 water (in totaal dus 200ml).

2. Luna krijgt nog 5x150(5)
    maar ze drinkt het niet allemaal op

3. das idd nie veel.
    ik heb voor esmee nog 2 van die mammoet krukjes gekocht, een groene en roze, want ja dr vriendjes/buurjongetjes komen telkens hier heen verven enzo aan de salon tafel en dan kunnen ze alle 3 zitten
    kosten ook geen drol

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel drinkt 180ml (200 dus) altijd op.

5. en dan 5x per dag?

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja lief he zo hand in hand hihi.

Marleen misschien is het dan inderdaad nog zuigbehoefte, misschien je pink aanbieden?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, hij krijgt vijf voedingen per dag. 1x BV dus dan weet ik niet precies wat ie binnen krijgt, maar de andere 4 voedingen drinkt hij dus 180 (200ml)

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ga maar eens richting bed. Het is weer tijd!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Mooie foto's Bri, ook al zo'n heerlijk ventje!

Marleen ook een erg mooie foto in de draagzak, super mannetje!

Hihi Ladi, leuk zeg die 2 mannetjes!

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zo er is veel gekletst vandaag! Ga een poging doen om het terug te lezen :)

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    haha suc6 ;)

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik lig hier ook helemaal in een deuk wat een heerlijk moppie zeg! Inmiddels zit ook mijn mascara onder mijn kin en heb het niet eens in het echie gezien en/of gehoor, vind het verhaal alleen al hilarisch!

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Och meid, wat rot zeg! En het lijkt me dat het door merg en been gaat! Hoop voor je dat ze is blijven slapen!

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zo weer helemaal bijgelezen! Maar ga nu lekker naar mijn bedje :).

Ik ga de Tripp Trapp kinderstoel kopen, vind hem wel ideaal omdat je hem heel lang kunt gebruiken!

Ladi en Nikita leuk dat jullie hebben gemeet en leuke foto van de mannen!

Morgen weer werken, als het rustig is kom ik nog wel even om het hoekje spieken!

Truste!

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ben ik alweer de eerste online :)

16. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    even heeeeel vlug,niets bijgelezen.....sorry
    ik word wss heeeeeeel hard gemist ;)

met jurre en ons alles ok,verlof voor nico vandaar dat ik eigenlijkn iet achter de pc hang :)
    ga nu even mijn huis opkuisen en dan komt er iemand vd gordijnen en zo dusssssssss ben er vandaag weer niet(zal zo wel drie weekjes zijn :( ) mis jullie wel maar manneke zaagt als ik de pc nog maar bekijk hahah

dussssssssss vanals ik kan kom ik hier even wat neersmijten :)
    groetjes en mis jullie! :)

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, ben er ook weer. Gisteren een drukke dag gehad. 's Ochtends koffiegedronken met de dames van de zwangerschapsgym. 's Middags zijn we naar mijn moeder vertrokken, die was jarig. En elk jaar helpen we dan even 's avonds met de koffie en drinken tot iedereen is voorzien. Om tien uur zijn we weer teruggereden en we waren om kwart voor elf thuis.

En we hebben ws een fietskar gekocht! Morgen gaan we hem ophalen, is hier dicht in de buurt. Dus ben benieuwd..

@ Sharon, fijn dat de kinderarts zo tevreden was! En zo zie je maar weer dat je het CB niet in alles moet geloven...
    @ Emmetje: fijn dat Quinty weer goed drinkt! Ze heeft natuurlijk weer wat in te halen..
    @ Esjuh, hier heeft Jasmijn al een keer vijf dagen overgeslagen met poepen. De luier daarna viel heel erg mee, was niet extreem veel. Heb ergens gelezen dat ze dan heel veel voedingstoffen uit de bv halen en daarom weinig poepen.(zie nu dat Booky dat ook al had gemeld).

Zo ga eerst kopje koffie drinken met mannetje en zal dan verder lezen.. (zit op pagina 1134 dus heb nog even te gaan)

18. kom ff goeiemorgen zeggen en ga dan weer gelijk verder haha
    druk druk druk

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Och ja, zal ik dan ook maar zorgen dat ik het druk heb? Ik zit ff met wat drinken, wachten tot de rijst kookt voor vanavond. We eten restjes en dat warm ik alleen ff vijf minuten op. Maar de rijst die in de koelkast stond was een beetje klonterig geworden. Nu ga ik namelijk pas om zes uur bij mijn ouders weg en ben ik toch op tijd voor het eten als manlief thuis komt.

Mijn rondje douchen, was ophangen, afhalen, opvouwen en opruimen al weer gehad. Vanavond ff strijken.

Ga zo beneden stofzuigen en dweilen en dan vertrek ik met een emmertje sop naar boven om daar ff te stoffen. Dan daar ook ff dweilen (gister al gezogen) en dan vertrek ik lekker naar moeder met dr airco.

Heb trouwens gisteren bij de xenos wat flesjes gekocht om bv in te bewaren. Ze hadden van die reisflesjes voor shampoo enzo. Zijn gewoon goed afsluitbaar dus ga ik die gebruiken. Heb nu nog wel van die wegwerp-diepvriesbakjes. Die maak ik even op en dan hoef ik er daarna niet meer te kopen. Moet wel zelf ff maatverdeling op die bakkies zetten (gewoon streepje voor 125 en 150 cc) want dat zit er natuurlijk niet op he ;)

Nou ff hier alles opruimen en omhoog zetten, kan ik straks in 1 moeite door. Nu het toch niet zo warm is ;)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

muahahahahahahahahahahahahahahahaahahahhaahahaah :) :) :)

Deel Deze Pagina