April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Dank je wel! Ik vind het gewoon zo balen dat het niet echt gelukt is met de BV, althans niet zoals ik het wilde. Als ik dan hoor hoe goed het bij sommige van jullie gaat dan is het erg jammer dat het bij mij nooit echt fijn is geweest terwijl ik wel echt heel gemotiveerd was. Ik vind het dus heel dubbel om af te bouwen. Aan de ene kant fijn omdat ik dan geen pijn en ellende meer heb, aan de andere kant een rotgevoel omdat ik het niet vol heb kunnen houden. Maar goed, het is niet anders en er zijn ergere dingen! Nutrilon is ook oke en Roel drinkt er goed van.

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, ben weer verder aan t lezen. Dametje is gevoed en ligt (na enorm tegensputteren) nu toch rustig te slapen. Dus ff weer tijd voor mezelf..

@ Karin: Thomas Berge (of Chiel Ottink zoals hij echt heet) die woont hier in Haaksbergen! Heb m wel eens gezien.. Maar geweldig verhaal over Dionne!

@ Sab: wat kun je goed Belgisch! Moest het wel heeel langzaam lezen om alles te begrijpen..
    Maar Esjuh's Belgisch krijg ik niet meer mee..

Verstandskiezen hier ook allemaal al gesneuveld, twee keer naar de kaakchirurg en hup, ze waren er allemaal uit.

@ Joke: als Jasmijn niet wil slapen ga ik soms ook in haar buurt iets doen, was opruimen of zo. Zodat ze doorheeft dat ik er nog wel ben (helpt niet altijd trouwens...)
    En de Xenos, dat is ook een goed idee! Zijn die flesjes groot? We gaan vanmiddag toch nog ff winkelen samen, mannetje moet nieuwe schoenen en ik moet nog naar de Prenatal. Onze bank (is ook mijn werkgever) had een leuke actie: gratis kinderstoel bij het openen van een rekening.

Die Quinny heeft inderdaad een grote bak! Wij hebben de bugaboo Cameleon (deels gesponsord door mn moeder, anders hadden we die niet gekocht). Daar zit ook niet zo'n grote bak onder, jammergenoeg.

@ Ingrid: neem aan dat de schade door de verzekering van je buurvrouw betaald wordt!

@ Emmetje: erg is dat als ze ontroostbaar zijn. Ben daarna ook altijd zo moe. Moet dan echt ff bijkomen..

@ Bri: mooie foto's van Dean!

@ Marleen: mooie foto van Roel in de buikdrager. Hoop dat het snel weer beter gaat met de vaatkramp en stuwing.. En je moet het positief bekijken: je hebt het toch mooi maar een hele tijd volgehouden (en nu nog steeds!) ROel krijgt tenslotte nog steeds 1 x bv per dag! Vind het echt knap van je!

@ Ladi: mooie foto van Jari en Ben! Leuk die handjes...

@ Cynthia: gefeliciteerd met je 6000 berichten én je eigen pagina! Heb nog ff te gaan voor ik de 6000 haal..

Nathalie: wat schrijf je het toch mooi neer! Een grote digiknuf vanaf hier...

Hè hè, ben eindelijk bij !

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heb ik weer... :). Ik heb vorige week een nieuwe fiets voor mn verjaardag gekregen met JAWEL(!) anti-lekbanden. Leek me ideaal. Kom ik in de schuur en wat zie ik? :confused: :confused: Mijn achterband zo plat als een dubbeltje. Echt helemaal leeg! Dus ik die band oppompen, maar er zit blijkbaar iets niet goed, want je hoort de lucht er meteen uitlopen. Gewéldige uitvinding, die anti-lekbanden!

4. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Geweldig! Anti lek banden die lekken... :) :)

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, is echt een aanrader! Op mijn vorige fiets had ik gewone banden, nooit een lekke band gehad en nu heb ik anti-lekbanden en meteen een lekke band! Ik denk dat er iets niet goed is met het ventiel. Ik zie verder ook niks in mn band zitten (spijker of zo). Straks nog maar eens goed kijken.

6. Goedemiddag,

Had eigenlijk goedemorgen willen zeggen, maar heb eerst ff bijgelezen.. Dus we zijn een kwartiertje verder..

Nou de expertise van onze auto, de schade dus, is morgen. Vanavond ff autoruilen. hihi.. De kameraad van Chris, die werkt bij de garage waar onze auto gekocht is, in Hoogeveen, en die neemt vandaag een leenauto meer naar huis, en dan ruilen we die auto's ff om. EN neemt hi morgen onze auto meer naar de garage voor de expertise. Scheelt dat hij achter ons woont, en het zo geregeld kan worden.. Wij hebben er eigenlijk bijna geen omkijken aan. Behalve dan het gebeld..

Vanmorgen de verzekering maar gebeld om het geschatte schadebedrag op te geven, en door te geven wanneer de auto dus in de garage is..

Gelukkig is de buurvrouw verzekerd, en zoals onze verzekering me vanmorgen meldde, de verzekeringen gaan onderling wel uitvechten wie wat betaald.. Gewoon haar verzekering dus..

En ahc, tis maar een auto.

Ik zag ook iets voorbij komen over kinderstoelen, nou wij hebben een kinderstoel gekregen van mijn vriendin.. Zo'n blokstoel. Zij had er 2.. Dankzij Prenatal. hihi... Ze had er eentej voor haar zoon, maar vorig jaar brak dat blad wat ervoor zit in 2-en, en toen zijn ze ermee terug gegaan naar Prenatal, daar zeiden ze dat hij waarschijnlijk niet gemaakt kon worden, en ze kregen een nieuwe mee.. Maar 2 weken later werden ze gebeld door eht hoofdkantoor van Prenatal, dat de stoel gemaakt was, en weer op te halen was bij het filiaal.. Dus toen zei mijn vriendin, dat ze een nieuwe hadden gehad daarvoor, maar dat maakte niet uit, ze mochten de gerepareerde gewoon ophalen, en de nieuwe hoefde ook niet terug..

Dus toen had ze ineens 2 kinderstoelen, waarvan er 1tje nu hier staat..

Nou blijft mijn vriendin slepn met spullen hoor.. Toen ze hoorde dat ik eindelijk zwanger was, kwam ze met een kadootje aan, en toen Wayne net was geboren stond ze binnen no time op de stoep, en jahoor, weer met een kadootje.. later kwam ze weer met een lading speelgoed voor Wayne, echt zo'n curverbox van 25 liter helmeaal vol.. Met van dan babyspeel goed..

Een paar weken terug kregen wij een buggy van haar, omdat zij die ook dubbel had.. Echt zo lief...

Veel mensen denken ook, als wij op stap zijn samen, dat wij zussen zijn. We lijken qua uiterlijk op elkaar, maar ook kwa doen en laten.

Nou ja.. Ik ga ff broodje smeren, en als dat op is, mag Wayne weer voor zijn fles..

Ik geef Wayne nu in elke fles trouwens 10cc extra water, zo met die warmte..

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    haha wat een uitvinding marleen :)

Boni k heb me belgisch gegoogle't haha ik wist het ook niet ;) gaat over een schommel en puddingbroodje hihi ;)

8. Oow ik heb oo altijd anti-lek banden gehad op mijn fiets.. Heerljk hoor.. Maar ik heb nu al een tijdje niet meer gefietst, dus zal es kijken, ze zullen nu ook wel plat staan.

Maar idd, als die fiets pas nieuw is, moet dat niet mogen. Mss is het ventiel wel lek... Heb je der nog garantie op?

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ingrid: Ik neem aan dat er nog wel garantie op mn fiets zit. Hij is pas anderhalve week oud!

10. Bri

Bri Niet meer actief

hey ingrid, fijn zo'n vriendin die nog wel eens wat dubbel heeft!

11. Ja he... Op een heel ander forum, werd me verteld dat ik hebberig was, omdat ik alles wat ik kan gebruiken aanneem..

Omdat ik van een collega de commode heb gehad, en van mijn schoonouders een bedje.. En mijn oduers heben de kinderwagen betaald, mijn oma de box... Kan ik het helpen... Moet ik dat dan maar weigeren..

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo zit nu pas weer achter de pc en zweet me kapot! Had beloofd een custardpudding te maken. Wie doet dat dan ook met dit weer, maar ok. Dus koken midden op de dag, anders is de pudding niet afgekoeld vanavond. Maar goed. Wel lekker

@ Yvonne, Hannah slaapt echt goed, maar nu met dat tandje is het wat minder. Heb dr nu spenen gegeven voor 3-6 mnd. Die zijn wat stugger, kan ze lekker op kauwen, en dat doet ze dus ook lekker. Die flesjes van de xenos zijn officieel 125 cc, ik weet niet wat er werkelijk inkan. Maar zal wel 150 cc zijn, kan in de aventflesjes ook trouwens.

Nou, hannah gaat weer jengelen, dus húp in de kinderwagen en naar oma! Lekker ff afkoelen met de airco. Ik spreek jullie laterrrrr

13. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Nou ja wat is dat nou weer? Wat kan jij er nou weer aan doen dat mensen je iets geven of aan je denken met spullen. Lekker niks van antrekken hoor.. wij hebben ook genoeg gehad en idd waarom wiegeren als je het kan gebruiken?

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ingrid, fijn idd zo'n vriendin! En als mensen het aanbieden idd, waarom zou je dan weigeren. Mijn moeder heeft ook meebetaald aan onze kinderwagen, wij konden de box van vrienden lenen (tot zij weer zwanger bleek te zijn, haha!) Maar is alleen maar mooi als mensen zo met je meeleven, toch!

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Nou je hebt helemaal gelijk hoor! Hier hetzelfde: commode voor klein prijsje overgenomen van zus. Inclusief katoenen luiers, babykleertjes en spuugdoekjes, dekentjes en lakentjes. Kinderwagen gekregen (klein beetje bijbetaald) van ouders. Bedje gratis gekregen, inclusief avent flessenset, en sterilisator. Kinderstoel voor een klein prijsje overgenomen. De rest 2ehands gekocht bij een boerderij. En een heleboel kleertjes gekregen bij de geboorte, net als babytas. Baby-gym en activity centre via mijn broertje bij de bart smit gekocht voor 5 euro.... (was totale uitverkoop in een filiaal) Box via mp gekocht.

Nou, ik vind dat je het jezelf duur genoeg kan maken. Dus alles wat je krijgt is meegenomen. En het is toch niet dat je het niet waardeert?

Maar nu ga ik chamodent halen voor dat lieve schatje van me...

16. Mijn vriendin zei al, ze zijn waarschijnlijk gewoon jaloers, omdat ze zelf wel meer zelf moeten kopen. Nou ik kan je zeggen, we hebben genoeg zelf gekocht..

Alleen hadden we met de grote spullen gewoon mazzel..

Maar ik ga Wayne ff uit zijn bed trekken, en zijn fles geven...

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zo even snel een berichtje van mij. Ben op mijn werk en lekker druk met last minutes, maar heb nu even pauze en wilde mijn lieve forum vriendinnetjes even gedag zeggen :D .

Nathalie, ik had ook een kamboe voor Ryan, maar hij heeft al van de grijp handjes, dus pas geleden lag de halve klamboe al in zijn bedje, dus heb hem maar weg gehaald vond het een beetje eng! Enne dikke knuffel
    voor jou! Klinkt gek, maar door jou verhalen en positiviteit krijg je idd een heel ander zicht op het leven. Ik ga ook proberen zo'n instelling te krijgen :) . Ik kan soms nog wel is negatief in het leven staan en
    overal tegen aan willen schoppen! Ga mijn leven een draai geven!

Bri, heb Ryan ook een x met de hond uitlaten andersom in de buidel gedaan, hij vond dat veeeeeeeeeel leuker! Maar ik moet zeggen als je er een tijdje mee omloopt vind ik het toch wel zwaar worden hoor! En ik las dat Deane last krijgt van rode bultjes van de zonnebrand, weetje wat ik gisteren gehoord heb, stond ook met grote ogen :confused: en een bek vol tanden te kijken. Dat je op de rode bultjes (uitslag) maizena moet doen en het is zo weg. Schijnt ook heel goed te helpen met luieruitslag! Gewoon op een watje en dan op het plekje! Een vriendin van mij doet het (daar heb ik het ook van) en zei zegt dat het echt helpt! Zij vond het in het begin ook raar om etenswaar op haar dochter te smeren, maar het helpt!

Marleen je hebt er echt alles aan gedaan om het te laten lukken, dus je moet je er niet rot over voelen! We hadden allemaal bewondering dat je x op x het toch bleef proberen!
    HAHA anti lekbanden!

Och over verstandskiezen gesproken, nou echt waar meiden ik beval liever nog een x dan dat ik die krengen laat trekken!

Boni heb ook de bugaboo, idd een klein bakje en hij zit zo kort op de wagenbak dat ik met moeite er wat in kan stoppen!

18. Wayne kan trouwens ook niet tegen de producten van Zwitsal. Dan krijgt hij ook allemaal rode bultjes..

Bestaat er andere zonnebrandcreme ofzo, voor baby's? VAn een ander merk?

19. Bri

Bri Niet meer actief

Hoezo hebberig, je loopt er toch niet om te bedelen bij die mensen? Ze vinden je gewoon aardig en je hebt familie/vrienden die graag met je delen!

20. Bri

Bri Niet meer actief

Die tip heb ik ook nog nooit gehoord, maar vind het de moeite waard. Zal het binnenkort eens proberen! Moet je dat watje (of die maizena) dan eerst vochtig maken?

Deane begint inderdaad ook best zwaar te worden, misschien moet ik de banden een beetje anders instellen want ik voel hem vooral aan m'n schouders. Je schijnt ze erin te kunnen dragen tot ze een kilo of 12 zijn, maar dat hou ik zo niet lang vol! (wil die buidel meenemen op vakantie, lijkt me erg handig)

Deel Deze Pagina