Ik heb van La Roche Posay gekocht, sommige apotheken hebben die. Is helemaal parfumvrij en ze hebben een 50+ voor babies. Op het kdv gebruiken ze 50+ voor kids van Ambre Solaire, volgens mij reageert hij daar ook niet op. 't Is wel duur spul, die van LRP kostte 21,50.
Ingrid: Ja hoor, zonnebrandcreme zijn er in verschillende merken voor baby's. Kijk maar eens bij kruidvat of etos, genoeg te vinden.
O ja, wij hebben ook genoeg gekregen hoor.... Kinderkamer van m'n schoonouders (bedje, commode en kast). De wandelwagen van m'n moeder. Een lodger en speelkleed van m'n zus. Volgens mij krijgt iedereen toch wel wat cadeaus.., ook van die grote dure dingen?! En 't is niet dat we het zelf niet kunnen betalen, maar mensen vinden het gewoon leuk om je iets te geven. Waarom zou je ze dat plezier ontnemen?
Tearke geniet maar lekker van je vakantie met Nico. Voor je het weet moet ie weer aan het werk! Buddy gefeliciteerd met je 6000 berichten! Bri jij woont ook lekker in de buurt. Wil best eens meeten in Amsterdam hoor. Mischien Nikita ook wel? Nathalie een zakenvrouwtje in de dop daar bij jou . Wel goed dat ze er zelf voor spaart! Prachtige instelling heb je! Ik geloof ook dat alles voor een reden gebeurt en als ik ook naar vervelenden dingen die in het verleden gebeurt zijn zie ik nu waarom en hoe dat goed heeft uitgepakt. Maar je moet toch door die periode heen en dat blijft zwaar! Marleen ik weet hoe vervelend het is als je BV wil geven en het wil gewoon niet. Ik was er ook helemaal op voorbereid dat ik BV ging geven, had me dan ook totaal niet verdiept in flesvoeding. Jij hebt zo je best gedaan en hij heeft toch echt een hoop van je binnen gekregen hoor. En wat je zegt Nutrilon is ook hartstikke goed, zeker nu met die imunofortis (daarom koop ik geen huismerk). Het zal je ook wel wat meer rust geven als je zo helemaal over bent op FV. Niet meer schuldig voelen hoor! Hahah handig idd die anti lekbanden . Wij hebben de kinderstoel een paar maanden geleden al van mijn ouders kado gekregen, we hebben de Chicco Polly Seventy. Ingrid ik heb van het kruidvat zonnebrandcreme, ook de helft goedkoper dan zwitsal. Ik gebruik ook helemaal niks van Zwitsal.
LaDi: Noordhollandse mini-meeting? Klinkt wel leuk... 't Is wel druk met werk en zo, maar misschien een keer op een vrijdag? Dat is mijn vrije dag, vandaar. (jajajaja, ik zit dus wéér op m'n werk te forummen.. foei! maar het is ook wel erg stil hier, dus ja, ik moet toch iets om me bezig te houden maar ik ga nu wel weer stoppen, even kijken of ik nog wat nuttigs kan doen)
Missco: gefeliciteerd. 6000 alweer. Wij hebben de chicco polly ook. Annika zit er nu nog in, maar we hebben ook een IKEA stoel, dus plaats genoeg. Kwam net bij Benthe op de kamer, omdat ze steeds wat geluidjes lag te maken dacht ik dat ze wakker was. Ligt ze lekker op haar zij in haar slaap te kletsen. Ze probeerde zelfs in haar slaap om te rollen. Nu ligt ze nog in een vrij nauwe wieg, dus dat lukte niet echt. Ik denk dat ze in haarzelf lag te mopperen dat het maar niet lukte dat draaien.
Leuke foto LaDi en Nikita! Was het gezellig? Hier ff snel spam van mn knutselkado voor m'n moeder. Wilde eerst één foto doen, maar kon niet kiezen. Dus nu een soort collage er van gemaakt
Ja precies een Noord-Holland-mini-meeting . Een vrijdag is voor prima! Ik mail Nikita wel ff of ze dat ook leuk vind, moet haar ook de foto's ff door mailen! Corina het was erg gezellig! Echt grappig om het verschil in geluidjes enzo te zien bij 2 van die kleintjes! Ziet er erg leuk uit je geknutsel! Zal oma wel heeeel blij mee zijn!
hey meiden allereerst bedankt voor jullie berichtjes die geven mij ook de kracht en moed die ik nodig heb en de lachmomenten kan ik echt goed gebruiken @marleen vervelend zeg die pijn heb je al compressen geprobeerd en koude/warme douche dus afwisselen, en hoe krijg je het voor elkaar anti lekbanden lek krijgen hahahaha, en de borstvoeding ik persoonlijk vind altijd dat er zwaar word aan getrokken er is geen enkel kind dat later vraagt goh heb ik borstvoeding gekregen of flesvoeding, je kindje heeft jou nodig en eten maar welk eten zal hem een worst zijn als het maar in zijn buikje zit niet schuldig voelen je hebt alles gegeven en meer als dat kan je niet het voeden moet naast practisch en handig ook leuk zijn anders genieten jullie beide ook niet ervan dan kun je beter een flesje geven en van elkaar genieten @bri mijn kinderen kunnen ook niet goed tegen zwitsal echter hadden ze bij de medicinale badolie geen probleem vooral alisjha had als baby zo een droge huid dat er gewoon scheurtjes ontstonden, die balneum schijnt ook goed te zijn idd @boni oooo bah als ik het woord kaakchirurg al hoor krijg ik al koude rillingen ben vreselijk bang voor de tandarts @ingrid is toch harstikke fijn om zo een lieve vriendin te hebben en 1 die ook nog helemaal voor je kindje gaat geweldig koesteren hoor zulke vrienden krijg je maar zelden, en wat is dat nou voor onzin hebberig omdat je dingen krijgt die je kunt gebruiken wat een onzin je vraagt er toch niet om, nee hoor is juist harstikke leuk als je zo een vriendin en familie hebt @isra oo jee ja kan begrijpen dat je de klamboe dan weg heb gehaald (bedenk me opeens dat ik wel een heel lui kind heb hahaha), en weet je hoe positiever je zelf bent hoe vrolijker je ook word tenminste dat merk ik echt bij mezelf ik sta ook elke dag op met een glimlach, ook ben ik altijd vriendelijk en merk dat ik datzelfde ook weer terug krijg mijn moeder heeft altijd geleerd behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden en dat werkt voor mij (behalve met mannen dan hahaha) @corina leuk knutselcadeautje hahaha zal je moeder wel heel blij mee zijn haar kleinzoon @ladi ja dat bedoelde ik, je moet er idd even door heen maar schijnbaar is er dan iets nog mooiers weggelegd haha en ja hier moeten de kinderen sparen voor hun extra dingen maar kunnen ze ook weer centjes verdienen door mama goed te helpen (hmm is dit kinderarbeid hahaha) zo gingen alisjha en angélina van de week de afwas doen zouden ze 1 euro krijgen nou ja me hele keuken was gelijk drijf en drijf nat, met koud water en een hele berg afwas wie nog overal op zat de afwas gedaan haha en trots dat ze waren, ze hebben hun euro wel gekregen ik ik opnieuw de afwas gedaan haha maar het gaat om het princiepe hier even wat geshopt voor de meiden en knul nagéamo groeit echt zooo snel hij pastte bijna nergens meer in dus ik naar prenatal allemaal leuke pakjes en t-shirtjes voor 2 euro heb me even suf gekocht groetjes nathalie
Marleen voel je niet schuldig hoor meid.. kan me voorstellen dat je baalt dat het niet gelopen is zoals je had gewild maar je hebt een onwijs goei start gemaakt en echt door gebikkeld. Elke keer opnieuw ging je door.. weet niet of ik het zelfde had gedaan Nathalie voor 2 euro lekker geshopt? ik wil ook!
Oke thnx.. Zal es kijken. Alhoewel hij nu met zijn berg hoofdje toch niet in de zon mag. Mag nieteens een petje opzetten nu..
Zo, zeg. Net ff snel naar het winkelcentrum gewandeld.. Nou ja snel.... Gesjokt. Ik had een stapel post liggen, wat vandaag echt weg moest... Maar je stikt je de moord buiten...
Wat vervelend joh! Nou ga ik natuurlijk ook niet met Deane écht de zon in, maar dat zul je vast niet bedoelen. Schaduw is al UV-belasting genoeg voor een babyhuidje (en ook dan lekker smeren dus). En dat mag ook niet met Wayne?
Ja schaduw mag wel, gelukkig.. Morgenochtend kan hij lekker in het wippertje mee bij mijn ouders op het balkon.. Daar is het tot een uur of 12 nog lekker..
ik gebruik van sun palls, is eigenlijk vanaf 6 maanden, daarvoor in overleg met de huisarts gebruiken. gaat hier prima!