Bri Nikita ziet het ook wel zitten een Noord-Holland meeting. Heb je een datum die jouw goed uit komt?
wij hebben om half 5 al gegeten, kan harmen nog ff een uurtje verder prutsen in de schuur. 2 van de 3 wanden heb ik al af, morgen de 3e en dan de kasten afmaken(het fraime aflakken) en de vloer erin. dan kunnen we weer inpakken (het weekend wordt het regenachtig zeggen ze) en dan kunnen we de kringloop bellen voor wat er over is. ingrid, heb je groot gelijk in meid! corina, wat crea! leuk zeg ik wil oooook meeten! simone al wat bedacht? Booky, wij zouden toch makkelijk moeten kunnen meeten? Boni, haaksbergen is ook te doen toch?
Is het niet onwijs warm in de schuur? Ik heb daarstraks ff de auto leeggehaald, nou ja, wat ik belangrijk vond eruit gehad.. Bevestiging en de lader voor tomtom, en mijn cd's. Krijg straks een leenauto, en ik weet niet of ik voor het weekend mijn eigen auto weer terugheb, en aangezien ik zaterdag ergens kom waar ik niet bekend ben.. Is tommie wel handig.. Maar buiten dat, die auto kon goed door voor sauna..
ja kost je een samenvatting! het is bij ons in de schuur nog wel te doen eigelijk ben echt trots dat we dit helemaal met zn tweetjes doen! We hebben altijd overal hulp bij gehad en dit doen we lekker saampjes...alleen af en toe een deskundig oog van mijn vader laten spieken
@ Marleen sh*t zeg wat een gedoe zeg. Lijkt me erg pijnlijk die vaatkrampen. Hoop dat het nu wat beter gaat en dat je er snel vanaf bent. Vind het sowieso erg knap hoe je iedere keer toch doorgegaan bent. Weet eerlijk gezegd niet of mij dat ook gelukt zou zijn! Haha ideaal die antilek banden. Sta je ook ff raar te kijken, hihi @ Ingrid wat super zon vriendin. Geweldig toch dat je elkaar op deze manier kan helpen. Absoluut niet hebberig hoor, doe ff normaal. Denk ook idd dat het jaloezie ofzo is. Pff ..Wij hebben ook best veel spullen gekregen alleen maar leuk toch?!?! @ Missc, nog gefeliciteerd met de 6000 berichten! @ Corina, super leuk je kunstwerk! Wat zou oma blij zijn. Echt een leuk idee! Zo m'n ouders waren net hier dus die konden mooi ff op Mats passen. Ff snel een zomerhoes voor de cosi gehaald. Dingen waren niet aan te slepen, lagen er nog 2 en de volgende lading kwam pas in oktober, heel handig. Daarna nog ff grote boodschappen gehaald, heerlijk was niemand in de winkel ... En toen ik thuis kwam hing de was aan de waslijn, andere was was gevouwen en er was stof gezogen .
WAUW jullie zijn echt goed bezig met dit weer! Wel lekker als het straks klaar is. JJJJJJJAAAAAAAA we kunnen zeker gaan meeten super goed te doen. En lijkt me erg gezellig, als ik al die andere meetfoto's zo zie. Kunnen ook richting Boni of wie dan ook, heb een auto duss...
Haha ja maandag bureau ben benieuwd wat ie dan weer weegt.... Geen probleem je kun gewoon meerijden! Is wel net zo gezellig..
Zouden er ook zoveel mensen voor zuid holland zijn of ben ik de enige Ben net weer thuis, Hannah ligt te zuchten in de kinderwagen. Wat wil je als er een tandje doorkomt met dit weer. Mijn custardpudding is goed gelukt. Lekker veel voor met z'n tweetjes Heb nog ff sausje gehaald, ga voor me lol naar de supermarkt is er namelijk errug koud! Ga maar ff de restjes opwarmen, manlief komt zo en dan gaan we direct eten. Heb trouwens een nieuwe koekenpan. Verdiend met het meedoen aan enquetes. Das lekker verdiend dan he. Nou latersss