oef 65 euro kost het hoesje. Kijken of ik het ergens anders goedkoper kan krijger ( leve Google en Marktplaats) Ik las al zoiets vermanen, tja ze vind dit gewoon fijner. Ik deed het al wel overdag en in de box maar snachts inog niet. Vroeger lagen alle kindjes zo. Ik moet er maar proberen op te vertrouwen.
het lichtje gaat branden, weet het weer. Is moeilijk ja om dan aardig te blijven maar heb ik ook hoor. Artsen lopen vaak uit en moet dan ook patientvriendelijk blijven doen. Geen probleem hoor, doe het graag.
Ja, is niet goedkoop.. Ik ga er ook één kopen zodra Roel omrolt. Ik vind het voor mezelf toch een prettiger idee.
Zoals mijn moeder altijd zegt: Een mens lijdt het meest door het lijden wat men vreest en nimmer op komt dagen
Ik denk dat kolven of uit de borst laten drinken verder niet uitmaakt. Als je de spanning eraf haalt, kun je er weer even tegen. Elke dag iets minder eruit en dan lukt het misschien beter om het 24 uur vol te houden. Succes. Nog iemand voor een meeting in het midden van het land?
Ik kom ook uit Utrecht. Maar rij iedere dag 75 km naar mijn werk (en 75 km weer terug), dus een meeting in Gronigen vind ik ook best
4catsandagirl schreef: Ik ben ook trots op mijn BV, ze blijft gewoon van me groeien, eerst in de buik en nu er buiten, geeft ook wel een soort van kick. En kan me niet schelen wat anderen zeggen, dit voelt gewoon super voor mij, ik zou niets anders willen. Ik weet wel als ik straks weer begin met werken en moet gaan kolven er vast weer mensen zijn die gaan lopen zeiken over het feit dat ik even weg ben. Maar wat denk je dan van de rokers? En dit is voor een zeer belngrijk doel ( voor mij dan) Bij mij is het precies omgedraaid... het lijkt wel of ik iedereen een verklaring schuldig ben waarom ik geen BV meer geef! Nou, als je zo veel pijn hebt gehad als ik bij het voeden (en na een bevalling weet je echt wel wat pijn is), enorm veel stress hebt gehad door alles wat er de afgelopen maanden gebeurd is, je 10x per dag aan het voeden bent en/of kolven en je dan na 2 weken nog steeds maar max. 60 cc uit 2 borsten kolft op standje maximaal gedurende een kwartier, dan gaat het niet lukken................ Helaas....... Ik had het ook graag gewild............