April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vriendin van mij is vanavond bevallen om 21.30 van een gezonde dochter Maartje, zo leuk!

Wel grappig had er vanavond nog een krabbel gestuurd op hyves of het nog vol te houden was, maar ze was dus druk bezig!

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh leuk! Heeft Ryan meteen een vriendinnetje.

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het is echt heel rustig vanavond. Ik ga ook richting bed. Heb net Eten en Daten gekeken en nu lekker slapen!

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik blijf het niet zeggen hoor, maar ben geloof ik weer de eerste ;)

Wordt over een uurtje opgehaald door ma. Moet ff op haar oppaskindjes passen want ze moet naar de dokter. Ze wilde ze ook wel bij mij brengen. Maar ik wil natuurlijk wel van haar airco genieten. Dus komt ze me wel halen ;)

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hey waar zitten jullie met die samenvattingen?
    kan echt niet alles bijlezen op de vijf minuten dat ik online ben :)
    ik las iets van een piellampe meepakken ast donker word....
    haha ik pak er gene mee want de pielekes van mijn piellampe zijn plat,en dan ziede geen steek ;)

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey meiden

@h25 jeetje meid sterkte hoop dat het gauw over is borstontsteking is geen pretje

@booky kan je die opa en oma niet even naar mij toe sturen ga ik ook even boodschappen doen hahahaha, mooie foto's je ziet dat je uk het warm heeft he.

@misscoo als je niet in de achterhoek woonde zou ik je komen halen hahahaha (weet niet eens waar dat is maar goed)

@vermanen gefeliciteerd met je nieuwe koekepan is toch leuk om te winnen

@chelleke wat een poepieeeeeeeee zeg hij kijkt zooo wijs he denk dat je dat wel vaker hoort leuke foto's zo te zien vind hij het heerlijk

@marleen1979 je kunt toch ook als je stuwing krijgt je borsten een klein beetje met de hand kolven en masseren of wil dat ook niet lukken lijkt me erg vervelend als je af wilt bouwen en het lukt niet, maar je houd het zo niet in stand je bouwt het alleen nog rustiger af omdat je borstvoeding zich aanpast aan de hoeveelheid melk word dat dus steeds minder dus volgende keer kun je hem dan bijvoorbeeld 3 minuutjes aanleggen en na een week 2 enz enz

@boni hoe bedoel je jij ongezond wij hebben smiddags bij de mac gegeten om vervolgens als avondeten spare-ribs te bestellen was gewoon even rebellen wat ik deed omdat angelo nooit wilde bestellen

@ladi jaaa de afwas gaat nog niet helemaal zoals het hoort maar goed ze doen het wel, maar weet je waar ze wel goed in zijn kleren opvouwen vinden ze nog leuk ook zelfs destiney vouwt kleren op helemaal trots is ze dan doen we dan ook vaak gezellig samen, leuk dat ben al omrolt ben benieuwd waneer nagéamo eens een poging gaat doen

@4cats ja ik ben natuurlijk ook wel verdrietig maar wil dat niet laten overheersen door kwaadheid of boos zijn verdrietig ben ik echt wel helemaal omdat het gewoon een relatie van 10 jaar was niet een paar maandjes paar jaar maar 10 jaar dat maakt het ook zo verdrietig dus dat ben ik wel en ik heb ook zeker me tranen gelaten en nog maar het word langzaamaan beter en ik moet gewoon positief blijven denken en verder gaan

@hahaha isra heb ik toch nog iemand geholpen met mijn spirituele lessen hahahaha fijn om te horen

@vermanen wijze moeder heb je want het is echt zo

@emmetje je bent helemaal niemand een verklaring schuldig het belangrijkste is dat je je kindje eten geeft en of dat nu de borst is of een fles dat maakt helemaal niets uit, de liefde die je voor je kindje heb is er niet minder om en haar liefde voor jou ook niet en zoals ik al eerder zei er is geen enkel kind dat later vraagt goh heb ik borstvoeding gehad nee! wat ben jij voor een moeder geweest onzin natuurlijk

@isra gefeliciteerd met je vriendin haar dochter gaat zeker gauw weer op kraambezoek en dat is zooo grappig moet je zien hoe groot die van jou is vergeleken bij de pasgeboren frummel hahahaha

zooooooooo heb weer alles gelezen gelukkig iets minder gebept dan afgelopen dagen hier gisteren lekker schoongemaakt, vind schoonmaken altijd prettiger als het warm is echt stom vandaag ff naar de stad wie weet wat voor leuks ik tegen kom

groetjes nathalie ;)

7. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    IKKE!!!

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben er ook weer! Gisteravond nog een leuke verrassing :rolleyes: Roel had sinds zondag niet meer gepoept en dat was te merken! Alles zat er onder. Mijn man ging m verschonen en ik ging even helpen :) Toen hij de luier af had gedaan en zn billen ging afvegen ging ie ineens nog meer poepen. Ik lachen natuurlijk. Even daarna ging ie plassen (hij had nog geen luier aan). Inmiddels hadden we bedacht om Roel maar even in bad te doen, dus met hem naar de badkamer. Daar plaste hij tot twee keer toe weer alles onder, dus het ging lekker. :) Maar Roel is er weer vanaf! Hij was daarna meteen een stuk vrolijker en wij ook wel, want al met al was het wel erg grappig.

9. Niet meer actief

Zo was het hier ook een beetje hoor.
    Kinderkamer van mijn vader, kinderwagen en maxi-cosi van schoonvader.
    Box van mijn moeder...
    Haha kan wel even doorgaan zo, maar heeft niks met hebberig zijn te maken, waarom zou je alles zelf kopen als zij je alleen maar willen helpen.

10. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    hihi marleen wat leuk.. dani heeft hier ook weer eens gepoept :D gelukkig verdeeld over 3 luiers maar ze puilde ook allemaal uit hihi

Goeie morgen trouwens meiden.. ben weer bijgelezen maar ik weet het al niet meer. solly

11. Niet meer actief

BIJNA alle mama's ;)

12. Niet meer actief

Zo ben weer bijgelezen en ga er ook meteen weer vandoor...

Niet zoveel zin vandaag... nouja... eigenlijk de hele week al niet...

13. Niet meer actief

Vraag me af wat ik hier eigenlijk nog doe....

14. Niet meer actief

Nog 4 berichtjes en dan de 1300

15. Niet meer actief

Daar ga ik maar even voor dan....
    Is verder niemand zo te zien

16. Niet meer actief

Ik ga even gezellig met mijn mams buitenzitten...

Byebye

17. Niet meer actief

1300

Fijne dag allemaal

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen,

Haha Marleen nou jullie hebben jullie portie ook weer gehad, wat betreft poepen en plassen :)

Esjuh, weet niet waarom ik het dacht maar dacht altijd dat jij uit Amsterdam of in ieder geval Noord Holland kwam, stom he!

Vermanen jij bent s'morgens gewoon HEEEEEL vroeg dat jij de eerste bent, wij liggen dan nog op ene oor!

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Goedemorgen

Het was een geslaagd cadeau voor oma.
    Nu nog eentje voor papa maken, die is morgen jarig.

Voor een meeting in zuid-holland stel ik mezelf ook beschikbaar :)
    Woon in Zeeland!
    Gezellig ineens allemaal klein meetings!
    Wanneer was de grote meeting ook al weer?? (ergens in september toch?)

Is weer goed warm vandaag!

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Marleen met lekker weer kunnen we wel daten bij Lekzicht, is denk precies op de midden? Lekker lunchen, jammie broodje carpaccio!

Deel Deze Pagina