April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ken ik niet. Waar is dat dan? Aan jouw kant van het water of aan mijn kant? :)

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Aan mijn kant gelijk bij het veer!

3. Bri

Bri Niet meer actief

oh wat een leuk plan! vrijdag 15 augustus, is dat wat?

4. Bri

Bri Niet meer actief

ach wat een snoepie!

5. Bri

Bri Niet meer actief

6. Bri

Bri Niet meer actief

applaus voor Ben! =D> =D> =D>

7. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een eigenwijze donder, die Noëlle! Lijkt me ook beter om haar dan maar op haar buik te laten slapen, wat moet je anders?

8. Bri

Bri Niet meer actief

emmetje, da's óók naar! je bent aan he-le-maal niemand verklaringen schuldig; je zorgt toch goed voor je kleine! waarom bemoeit iedereen zich toch zo met wat een ander doet, alsof jouw baby algemeen bezit is of zo.... (kan daar boos van worden, dat gebemoei! als je d'r nou niets te eten zou geven, of kokende melk, ja dan mag iemand er wat van zeggen, maar nu moeten ze zich gewoon met hun eigen zaken bemoeien!)
    probeer je er maar niets van aan te trekken, al is dat niet altijd makkelijk.

9. Bri

Bri Niet meer actief

gefeliciteerd! leuke naam, Maartje (die hadden wij in reserve, voor als het een maart-kindje zou worden - en een meisje dan he)

10. Bri

Bri Niet meer actief

hahahaha, wat een bende maakt hij er van! soms is het net alsof ze het véél lekkerder vinden om te poepen en plassen zónder luier om! Deane deed het pas onder de douche, hij was met z'n papa mee onder de douche en die dacht: we zijn klaar dus wilde hem aan mij geven, maar toen ging meneertje nog even enorm plassen! gauw ff terug onder de douche dus...

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Isra gefeliciteerd met je vriendin! Leuk! Ga je snel op kraamvisite?

Hahaha Nathalie gelijk heb je met je rebelen met spare-ribs:D, lekker genieten van de voordelen! Die meiden van jou gaan vast zodra het mag een bijbaantje in een kledingzaak nemen, lekker kleren vouwen. Wel relaxed dat ze dat leuk vinden want ik vind dat juist zo'n gedoe altijd bleh.

Marleen :) :) :), Roel zal inderdaad wel flink opgelucht zijn!

Sharon gefeliciteerd met de 1300!

Bri 15 augustus kan ik niet, lief heeft dan nog vakantie dus dan hebben we een hoop plannen :D. Maar misschien de week daarna, de 22e? Ik zal Ben straks ff het applaus doorgeven als hij weer wakker is :):):).

Ben heeft weer lekker tot half 9 vanochtend geslapen, gister om 21.00 uur de laatste fles gehad.

12. Bri

Bri Niet meer actief

gefeliciteerd angel, met je 1300 berichtjes (ooooo ja en gisteren was het weer jamelia's vermaanddag... 7 maanden alweer he, geweldig. als je terug denkt hoe klein en enorm kwetsbaar ze toen was, en wat een stevige meid ze nu is, kan ik alleen maar heel hard HOERA roepen! en ik had nog gelezen dat ze een beetje d'r stem krijgt, gelukkig maar!)

13. Bri

Bri Niet meer actief

haha, ik dacht dat Deane lekker sliep, vandaag half zeven wakker (20.15 in bed gisteren) maar half negen! geweldig, wat een lekkere slaapkop is Ben.

22 augustus zou volgens mij ook moeten kunnen.
    enne: wat mij betreft zijn dames uit andere provincies ook welkom hoor! maar het lijkt gewoon wat makkelijker te gaan als het een kleiner cluppie is dat een beetje bij elkaar in de buurt woont...

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Schoonhoven dus?

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hey dat is bij ons om de hoek ;)

16. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel :D

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    :) :) :)
    FIjn dat hij er van af is :D

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Bri ik zal Nikita ff mailen over de 22ste. Tuurlijk als er andere mee willen, prima hoor. Maar idd met een klein cluppie is het ook een stuk makkelijker geregeld. Maar als iemand ook zin heeft en kan laat het ff weten! Ja Ben lijkt echt op zijn moeder met teveel dingen gewoon haha, ook zo'n lekkere slaapkop. Hopelijk blijft dat er nog ff in zitten :D.

19. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Angel en Booky mooie spam! :)

20. Bri

Bri Niet meer actief

LaDi: moeten we alleen nog ff kijken waar we elkaar zien. Kan hier in Amsterdam (ik woon op IJburg, dus we hebben hier ook een strandje en ook een paar leuke kindvriendelijke terrasjes - en het is zowel met OV als met de auto goed bereikbaar), maar ik vind Haarlem ook altijd leuk. Waar woont Nikita eigenlijk?

Deel Deze Pagina