Ha meiden. Hier even snel een berichtje. Heb even snel bijgelzen maar weet al eigenlijk niet meer goed wat. Mijn borstontsteking is al aardig aan het wegtrekken dus dat scheelt enorm. Nu voelde ik me gisteren ook al wat beter dus dacht ik even wat in de tuin te gaan doen was zulk lekker weer. Ik lekker bezig voel ik een prik in m'n rechterenkel. Kijk een wesp, eraf geschopt in ene een prik in mijn linker enkel. Weer een wesp. Ik jodelen. Blijkt er een een wespennest onder de verrotte vlondeplanken te zitten. Zat ik lekker de rest van de middag en de avond met dikke enkels. deed me een pijn ook nog zeg.
Jeetje das balen H25! ER zitten nu echt veel wespen, komt omdat de meimaand nogal warm geweest is. Ben je goed mee, met zo'n nest.
@ Nathalie, haha ik zou vragen of mn ouders de volgende keer ook ff bij jou langs gaan . Ja Mats heeft het idd erg warm op de fotos, maar moet zeggen dat ie er weinig last van lijkt te hebben. Blijft nog steeds erg vrolijk, gelukkig @ Marleen, haha wat lachen zeg! Plassen doet ie dus ook goed. Ik was Mats laatst ook aan het verschonen begon ie ook te poepen, lag toen jammer genoeg geen luier meer onder . En gisteren ook weer onder geplast haha. @ Ladi, zo die heeft lekker geslapen ! Mats had hier ook om 21.00 uur voor het laatst voeding en kwam daarna weer om 02.30 uur. Hmm beetje jammer @ Bri, ook al zon lekker slaapkopje @ H25, Jeetje het zit je ook niet mee zeg. Wel fijn dat de borstontsteking een stuk minder is. En dat je je beter voelt!
Nikita woont in Alkmaar. Ze kan de 22e waarschijnlijk wel, ligt aan d'r stage maar daar is nog niets over bekend. Dus laten we het voorlopig maar op de 22e houden. Waar maakt me niet zoveel uit. Het moet in ieder geval met OV goed te doen zijn, want ik heb geen rijbewijs en Nikita kan op het moment ook niet autorijden. Haarlem vind ik natuurlijk ook prima .
Hier ook een grapjurkje, gisteren was ik haar aan het verschonen, nieuwe luier er al onder. Ik haal de oude ervan af en ze begon heerlijk te plassen. Hele nieuwe luier nat maar ook haar romper én de aankleedkussenhoes... zucht. Ach, ze was er weer vanaf..
Maar ga ff voeden, tot later! pfff is het trouwens bij jullie ook zo warm? Hier nu buiten al 24 graden en binnen nog wat warmer, krijg de warmte niet meer uit huis...
Ja Schoonhoven Marleen, was ik even vergeten te zeggen haha, dat komt omdat het voor ons zo vanzelfsprekend is! Maar spreken dan wel af als Martin weer is werken, want nu zijn jullie gezellig met zijn drietjes! Wanneer moest jij weer gaan werken? Ik kan sowieso altijd op maandag, dinsdag en donderdag! H25 gadsie zeg een wespennest! Even iemand voor laten komen en dood laten spuiten!
h25: wat naar! wel even oppassen, sommige wespen zijn niet gelijk dood maar zwalken dan een beetje daas verder. als je er dan op gaat staan, kunnen ze je nog lelijk in je voet prikken (zit je nu ook echt niet op te wachten!). gelukkig gaat het met je borstontsteking de goede kant op! ladi: haarlem dan maar? om bij mij te komen moet je vanaf CS de tram nemen. nou is iedereen daar helemaal gewend aan kinderwagens in de tram ('t is hier een nogal kinderrijk gebied!) maar soms zijn er zoveel dat je er niet meer bij past en moet je op de volgende wachten. zeker met mooi weer, dan zit die tram soms erg vol richting strandje...
H25 fijn dat de borstontsteking al bijna weg is! Hopelijk zijn die wespenbeet ook snel weg. Ben doet het de laatste tijd weer heel vaak dat hij plast tijdens het verschonen. Meestal zie ik wel dreigend dat piemeltje omhoog gaan en hou ik de luier er nog even onder . Ook deze week plast hij iedere keer als hij met mama in bad gaat lekker in bad hihi. Ik hou me vandaag heel rustig, als ik de was opvouw ben ik al aan het zweten. Huishouden komt morgen of zo wel weer, dan is het ook niet meer zo heet geloof ik. Bri Haarlem is goed, leuk! Ja irritant he in de bus en tram dat er maar 1 kinderwagen in mag (in de bussen hier tenminste) kun je steeds op de volgende wachten, zo irritant vind ik dat! Dan spreken we gewoon op het station af en lopen we lekker naar het centrum. Hopelijk is het nog lekker weer dan, pakken we gewoon een terrasje ofzo op de grote markt! Heb er zin in!
Ja hier ook niet meer lekker zo warm... 30 graden buiten (in de zon) en binnen 26 . Naja lekker rustig aan doen dus maar..
@hahaha die roel die had er zeker ook schrik in dat hij dat allemaal zo ongestraft kon doen, nagéamo ligt helemaal dubbel als hij het voor elkaar heeft me onder te plassen @angel4life gefeliciteerd met je 1300 berichtjes en wat je hier doet we moeten wel op de hoogte blijven van die mooie meid van je hoor dus gewoon zo nu en dan blijven komen ik probeer het ook @bri hahaha ook al zo een eigenwijsje maar het schijnt echt dat jongetjes dat vaker doen als meisjes @ladi ja dat kleren vouwen hebben ze ook niet echt van mij hoor heb er echt een hekel aan dus zeggen ze mam zullen we het samen doen harstikke gezellig muziekje erbij @h25 oooo ik bent daar zooo bang voor he die rotwespen, toen ik klein was een keer met me hoofd in een wespennest gerent en daarna door moeders onder de koude douche gezet ooo wat was ik bang zeg hier ook harstikke warm denk dat ik maar even lekker de stad in ga een beetje slenteren hahhaha laterzzz nathalie
Lekker bijdehantje die Nagéamo.... zoooo, even m'n moeder onderplassen, hahaha weer gelukt! Wat trouwens wel apart is: Deane plast 's nachts bijna niet. Heeft-ie vanaf een uur of acht z'n luier om, die ik er dan om 7 uur 's ochtends weer af doe: (bijna) helemaal droog! Volgens m'n moeder had ik dat ook en ik was ook al heel gauw nacht-zindelijk (eerder dan m'n zus die een jaar ouder is), hopelijk erft hij dat van mij.
Bri dat heeft Ben ook, vanaf een uur of 21.00 tot 8.00/9.00 uur dezelfde luier en hij heeft misschien 1 plasje erin gedaan. Eerst had hij echt hele zware luiers maar dat heeft hij nu al weken niet meer.
Isra: gefeliciteerd met je vriendin. Marleen: dat moet een hele opluchting zijn geweest voor Roel, dat alles eruit was. Sharon gefeliciteerd met je 1300ste bericht en Jamelia's 7 maandjes. H25: jakkie, ik heb ook zo'n hekel aan die beesten. Heb er ooit een in mijn mond gehad. Gelukkig ben je niet allergisch. Blij te horen dat het beter gaat met de ontsteking. Boni, dat gebeurt hier ook regelmatig. Benthe plast graag in een schone luier. Kun je gelijk weer wisselen. Hier is het nu zo'n 30 graden. In huis 27,5. Gelukkig komt er een beetje bewolking aan, zodat de zon niet zo fel schijnt. Krijg vanmiddag (kraam)visite dus kom vanavond wel weer bijlezen.