Bri & Ladi, hier hetzelfde 's nachts redelijk droog. Eerder ook hele zware luiers, vooral als ie doorsliep. Nu 's ochtends maar een heel klein plasje. Maar dat haalt ie overdag wel weer in . @ Astrid veel plezier met de (kraam) visite. Hier is het nu in de zon 33 graden . Sensor staat volgens mij op het dak hier. En in huis 26,5 en de zon blijft fel schijnen hier....
en ik maar denken dat Deane iets heel bijzonders doet, met dat 's nachts niet plassen.... kunnen alle aprilkindjes dat! klinkt leuk, kraamvisite... ik vergeet nu vaak nog een beschuitje te smeren als mensen voor het eerst Deane komen bekijken! (en ik heb nog héél veel blauwe muisjes) jajajaja: 1700 berichtjes... nog ff en ik heb er 2000!
booky, hier is het buiten 32 en binnen 27 echt niet lekker meer! heb nu ff pauze van het klussen, harmen legt de laatste hand aan het 2e deel van de kast en ik heb het 1e deel al afgelakt (heel profi, boren tijdens het aflakken hahaha ) dalijk ff nog het centrum in, de nickelodeon supertruck staat er. maar ik zit helemaal onder de latex(verf) dus na mn theetje ff douchen haha. als we terugkomen kan het laatste deel afgelakt worden en dan ff uurtje wachten en dan kan het vinyl erin dan moet er alleen nog een gat in de buitenmuur voor de droger. schiet lekker op he
hahaha missc, goed dat je er ff bij zegt dat je de verf bedoelt: ik zag je al helemaal ingepakt in een soort megacondoom zitten... (sorry hoor, heb nogal levendige fantasie)
Bri gefeliciteerd met de 1700 berichtjes! tygho heeft de nachtluier ook nooit zo vol zitten. eerder wel, maar nu echt maar 1 plasje ofzo!
veel plezier bij die nickelodeon truck! gaat wel lekker met het klussen he! dat je dat aankunt met dit weer pffffff...
Haha echt tropische temperaturen hier in de achterhoek! Jeetje zeg dat jullie nu nog zo druk aan het klussen zijn . Pff ik ben eerlijk gezegd niet vooruit te branden nu .
haha werd net gebeld door een kerel uit Deurne. Was dit weekend bij de zwarte cross geweest en had een portemonnee gevonden van een 13 jarige Bouke !?!? Kereltje heeft dezelfde achternaam als mijn vriend. Dus ik zeggen dat ik dat ventje niet ken snapte die niks van haha. Hij komt uit Lichtenvoorde heeft dezelfde achternaam, ja uhm Lichtenvoorde is ook weer niet zo klein dat ik iedeeren ken! Haha en echt orgineel is de achternaam van m'n vriend hier ook niet haha
Wel attent dat hij op zoek gaat naar de eigenaar van die portemonnee! Maar ja: je kunt niet iedereen kennen he... (misschien is dat in Deurne wel zo, dat iedereen elkaar daar kent)
Ja idd erg netjes. Denk dat ie iedereen in het telefoonboek aan het afbellen is. Nou kga er ff 1 voeden, zo lekker met dit weer . Tot straks!
ben ik ook weer eens..het is hier niet uit te houden, 29 graden binnen te warm om alles bij te lezen, ik denk dat ik effe wacht tot iemand pagina 1180 opent
Heej dames, kom ff zeggen dat ik vanaf morgen een weekje weg ben. En heb nu nog veel te doen voor vertrek. Dus kan niet alles meer bijlezen... Als ik terug ben zijn jullie vast al heeeeel veel verder, maar mss wil iemand me dan een beetje bijpraten(Sabje?) Iedereen die iets te vieren heeft vd week alvast van harte! En dames die naar t cb moeten voor prikjes Succes! Tot volgende week vrijdag! Liefs xxx
Wow mooie banner Minelle! Simone veel plezier op vakantie! Gaat het al beter met je pootje? Wij mogen over 3 weken Ben ook niet vooruit te branden. Ga met deze hitte niet zoveel doen hoor. Straks weer ff in badje met Jochem