Heej missc: ja wil nog wel meeten hoor! gezellie wat ken je in nijmegen om eventueel af te spreken? ik ben er helemaal niet bekend. mss kunnen we ff tel.nrs uitwisselen?!
ja ik vond die van jou zo leuk! ik heb alleen niet zo'n 3-d foto van in en uit de buik zoals jij @ simone fijne vakantie! @ bri hier ook bijna een jaar geleden positief getest. ik denk de laatste maanden vaak terug aan een jaar geleden, was een erg heftige tijd. Maar de gedachte aan die positieve test geeft mij ook de kriebels hoor voor een tweede. maar daar heb je nog iemand voor nodig he die het ook wil ook hier trouwens een bijna-6-jaar-verkering-jubileum! September 2002 om precies te zijn haha! @ ladi ook een mooie bannert hoor! met ons gaat het trouwens heel goed. maar kom er niet aan toe om bij te lezen....
Hier een filmpje hoe daimy van haar buik naar rug draait, en er zelf hard van schrikt hihi http://nl.tinypic.com/player.php?v=2s8s3kh&s=4
van buik naar rug gaat haar wel stukken makkelijker af dan van rug naar buik moet ik zeggen. als ze van rug naar buik wil ligt ze echt een half uur met dat hoofd zo haaks op haar lichaam te kreunen en pas als ze echt nijdig wordt lukt het opeens
hier nog een filmpje van hoe ze op haar buikje ligt en haar hoofdje omhoog houdt... ze legt hem dus nooit neer, zo gek is dat. ze blijft rustig 10 minuten zo liggen met dat hoofd ik de lucht, dat zou mij nog niet eens lukken. ik draai haar dan altijd maar weer om , ben bang dat ze anders toch wel spierpijn krijgt ofzo http://nl.tinypic.com/player.php?v=szd3si&s=4
knap hoor! Ik leg bij mika een opgerolde handdoek onder zijn borst, anders ligt hij binnen een minuut te schreeuwen met zijn gezicht in het boxkleed, of gaat hij gewoon op zijn handje liggen sabbelen. luie donder dus ik moet mezelf echt dwingen om hem af en toe toch op zijn buik te leggen, want de motivatie is niet hoog als hij het zo verschrikkelijk vindt!
Zo Astrid die kraamvisite is vlot! Bij ons moeten er nog steeds een paar komen, pfff hoeft voor mij eigenlijk niet meer! hij loopt al bijna Nou Bri ik vind Deane bijzonder hoor, hier s'ochtends hele natte luiers! Miss, begin heel nieuwsgierig te worden naar je schuurtje. Wordt soort van een tweede woonkamer, met afgelakte kasjes en vinyl. Hier is het een grote pest bende in het schuurtje! Simone fije vakantie! Mielen leuk dat je er weer bent, was weer effies geleden en een super mooie banner! Bri ik in december 6 jarig jubileum! Wel grappig zeg. Sab wat een lief filmpje's! Ryan kan zich ook al heel lang omhoog houden. Ben natuurlijk zo trots als een pauw dat hij kan omrollen, dus dan wil ik het aan iemand laten zien, maar dan blijft hij vervolgens lekker op zijn buik liggen!
Heb vandaag trouwens ook zo'n ding besteld voor in de maxi cosi van Koeka in het turquoise, zodat hij niet meer zo zweet. Vind het zo zielig en als we straks naar Frankrijk gaan op vakantie is het ook wel lekker!
Ja ik ben er nog, vertrek pas morgen, maar heb nog 1 en ander te doen. Dus denk ik zeg alvast doei voor als ik geen tijd meer heb. Sab goed zeg van Daimy dat omrollen. En zo lang al met dr hoofdje omhoog, nou daar kan Luna nog wat van leren hoor!
Hier het zelfde hoor Hij ligt nu toevallig ook even zo, maar vind het niks. Ik doe nu ook niet lang, veel ste warm voor
wa's da voor ding? die maxicosi is inderdaad héél erg warm, dus als het helpt wil ik er ook wel een! zal 's kijken bij koeka...
Heb leuke en lieve spam en filmpjes gezien Ga gauw naar mijn mannetje hij poept zijn broek vol, de 3e vandaag, hij is aan de spetterpoep
lekker dan, chelleke! (Deane had vanmorgen om 8 uur al z'n 3e poepluier.... begon om 6.30, toen om 7 uur een en om 8 uur weer... 's nachts niet plassen, maar 's ochtends des te meer poepen!)