April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    wow booky... dat is een hele goeie samenvating.. denk dat jij het voortaan maar moet doen ;)

2. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    meiden ik ga naar bed. ben moe en morgen weer werken :(
    Heb zojuist lekker een vakantie geboekt we gaan naar Landal de Vers! leuk!

Missc goed gedaan hoor.. lekker dat alles opgeruimt is en je nu alles mooi kwijt kan :D

truste dames

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Slaap lekker. Super vooruitzicht zo'n vakantie!

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    haha thnx ik zal er over nadenken ;)

Weltrusten allemaal!

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Esjuh wat goed dat Dani omrolt!

Dank je Boni :D, ben zelf ook heel blij met mijn banner!

Buddy lekker bezig in de schuur en leuke spam!

Cristel jeetje wat een gedoe allemaal zeg. Gelukkig dat je wel hebt genoten ook :D. Veel plezier dit weekend! Lekker die foto's :D:D:D.

Booky je bent geweldig! Wat een samenvattig, ik zie hier een nieuwe taak voor je weggelegd!

Nou ik ga ook maar weer eens naar bed, kan niet wachten tot het afgekoeld is. Het is nu nog 29 graden in Ben's kamer, arme schat. Heb hem maar in zijn luier in de slaapzak gelegd want zonder slaapzak ligt hij over dwars in bed en stoot hij steeds zijn mooie hoofdje!

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Goedemorgen! Ben ik de 1e vandaag? Ben mijn bed uit komen drijven, gatsie wat warm en vies benauwd. booky wat een fantastische samenvatting! Ik hoef voortaan niet meer bij te lezen, ik wacht wel op jou verslagjes :)

7. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    zo sabje, ik was al 3 dagen op rij de eerste, maar nu heb jij me ingehaald hoor ;)
    (was er al om 7 uur, maar moest eerst nog ff bijlezen, email bijwerken, ontbijten, je kent het wel)

Hier is het gelukkig wat afgekoeld. Rolde vannacht bijna mijn bed uit van schrik. Die donder kwam wel erg dichtbij! Manlief helemaal wakker. Wat is er nou? Niks dus...

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Zo ja, was echt hard he die onweer! T was hier ook heel de nacht aan het flitsen , sorry vermanen dat ik nu het 1e berichtje heb gestolen van je haha zal voortaan op je wachten :)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Oh ja, willen jullie misschien op mijn lieve Daimy stemmen bij baby van de maand? Je kunt haar vinden bij de B van Bijdehandje haha

10. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Nou, je moet het helemaal zelf weten als jij om 6 uur uit je bed wil komen. Ik laat dat wel aan jou over :)

Ik ga douchen, aankleden en Hannah voeden. Tot later.

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben er ook weer! Goedemorgen! Wat een samenvatting Booky. Je hebt flink zitten lezen. Ik moet erg lachen om je ene zin. Daar staat dat mijn ANTIEKBAND weer gemaakt is :) Voor degene die zich afvragen wat een antiekband is? Ik weet het ook niet! Maar het moet een anti-lekband zijn! :D

Ik ga zo naar babymassage., Man gaat ook mee.

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    misschien bedoelde ze wel "antieke antilekband":)

@ booky goeie samenvatting hoor!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Marleen leuk babymassage! Wel foto's maken he! En dan vanmiddag komen spammen ben wel benieuwd

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Iedereen is er trouwens vroeg bij vandaag zeg

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Stem op Benjamin!

Hier ook onweer (zei lief tenminste), heb zelf lekker doorgeslapen en heeft ook niet meer gelekt in de babykamer :D.

Ben heeft vanochtend tot 8 uur geslapen.

Oh en lief is vandaag laatste dagje werken en dan...VAKANTIE!

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiesmorgens dames!

lees al dat er bij jullie ook zo'n giga onweer was..
    wij hebben dus mooi optijd opgeruimd (harmen was ervan overtuigd dat het niet zou gaan regenen vanacht :))
    ik schrok wakker van het geklater van de regen op het zeil van de partytent.
    en ik zag allemaal geflits dus ik schrok me kapot... bleek dat het de lampjes van de babyfoon waren, had bij tygho het kiepraampje open staan en de babyfoon reageerde dus op de regen...

tygho vond et vanacht niet prettig, hij werd 4 uur wakker, dus mama heeft em zn speen gegeven, toen geslapen tot half 7 en nog een uurtje bij papa en mama in bed tot half 8.

BOOKY WAT EEN GEWELDIGE SAMENVATTING!

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oh trouwens! we kregen gister een sms van harmens moeder, haar nieuwe vriend is gister opa geworden van een kleinzoon TOM!
    23e uitgeteld, 8 dagen overtijd. Alles gezond en erop en eraan :D

18. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    goeie morgen..

Dani heeft gisteravond een flesje gekolfde melk gekregen (stond in de koelkast en moest op) daarna is hij in bad gegaan en gaf hij na het spelen nog aan dat hij weer honger had. Hij heeft toen nog bijde borsten leeg gedronken :confused:

Hij is om half 9 naar bed gegaan en heeft geslapen tot half 8 :D:D lekker hoor.. ik ook en heb niks gehoord van de regen of onweer. Hoor net pas van me collega's dat het zo te keer ging.

sabje wat ben je vroeg hihi.

Cynthia gefeliciteerd met je schoonmoeders nieuwe vriend zijn kleinzoon TOM!

19. Niet meer actief

Zooo, was weer een hoop.

Ik zag dat Jamelia weer van de lijst is verdwenen, maar heb nog geen zin om het weer opnieuw op te zoeken dus dat komt later wel..

Cristel: Mooie foto's, fijn dat het ondanks alles toch een leuke vakantie was.

Miss: Goed gedaan meid! Ziet er netjes uit.

Ik ga met Jamelia aan de slag want mevrouw zit hier de luiers te sorteren (worden de woonkamer doorgegooid)

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goeiemorgen!

Hier een kindloze moeder, Jasmijn is vanmorgen wennen op het kdv. Ben benieuwd hoe het gaat, zal straks s ff bellen.

Cynthia: mooie schuur! Ziet er toppie uit.

Hier ook onweer vannacht, maar niet zo hard als laatst. manlief had er ook niets van gemerkt, Jasmijn ook niet. Die was juist laat vanmorgen, moest haar om kwart over zeven wakker maken.

Deel Deze Pagina