Hier alles goed, Damian kwam weer netjes om half 9. Slaapt nu nog lekker Onweer viel hier wel mee, kwam er meer langs zeg maar.
We hebben de tijd zonder Jasmijn goed besteed, want we hebben een nieuw bed besteld. Waren al even op zoek maar nu toch iets gevonden. En het was een showroommodel, dus nog een leuke prijs ook!
whehe ja ff kijken of jullie wakker waren . Haha beetje jammer dat de L mist. Ach ja het was al laat heh
Hihi meiden, ik kom ook even zeggen: STEM OP JARI! Haha maar dat heb ik zeker verprutst vorige keer he Sab? MissC: Arme Tygho Jari had er geen last van, mama wel. En gefeliciteerd met TOM! En wat een mooie schuur! Boni: Lijkt me best lastig zo'n eerste dag wennen, of niet? En wat een leuke fietskar. Wij hebben er ook één, van een vriendin overgenomen voor een prikkie. Haha Angel, ik zie het al helemaal voor me met die luiers! Chelleke, lastig, die foutmelding. Misschien kun je een vraag stellen bij 'over deze site'? Booky: GEWELDIG! Esjuh: Had ie honger ofzo? Ladi: Wat lekker zeg, straks je kerel even een tijdje thuis! En ik vond het erg gezellig met jou en dat leuke mannetje van je! Simone fijne vakantie H25: Aaaaargggggg! Eerst een borstontsteking en als klap op de vuurpijl een paar agressieve wespen? Arme jij, beterschap! Deane, Ben en Mats: Goed van jullie zeg, Jari heeft nog een lekkere volle vaak. Mielenl: Wat een mooie banner! Cristel: Mooie foto's! Knappe rolbaby's ook! Mijnes probeert maar het lukt niet haha. Verder heeeeele mooie babyfoto's gezien, haha en heb erg gelachen om de tranen van Daimy na het rollen Ik heb zin in de NH meeting meiden. Ik vind het op de één of andere manier heel erg leuk om baby's te ontmoeten van Jari's leeftijd. Als er een plek tussen Haarlem en Utrecht is die makkelijk te bereiken is voor iedereen zouden we er nog een gemengde meeting van kunnen maken met de mensen rondom Utrecht? Of zeg ik nu iets stoms? Ik lees steeds wat over een rel die geweest is over fruithapjes. Ik heb geen zin om het terug te zoeken, maar zijn er echt al mensen die dat geven? Ik heb altijd begrepen dat je dan de kans op voedselintolerantie, hooikoorts en allergien sterk verhoogd. Ikzelf ben erg bekend met allergieen dus ik wacht echt tot de zes maanden. Daarbij ga ik de hapjes zelf maken en daar heb ik nog weinig zin in haha. Ben nogal lui aangelegd... Hier ineens een erg onregelmatige cyclus. Nu alweer twee weken overtijd (en niet zwanger ) maar volgens de huisarts is dat normaal na een bevalling, ook al heb je al regelmatige cyclussen gehad na de bevalling. Dus we wachten het rustig af.
Nou, volgens mij is er iets misgegaan bij de baby vd maand, want Jari staat er niet tussen. Had hem een week of drie geleden al opgegeven... Nou ja, lekker belangrijk.
Boni spannend zo'n ochtendje wennen. Hoe ging het weg brengen? Mats gaat 22 aug wennen... Ben heel benieuwd hoe het mij zal bevallen .
Zo, ik ben ook weer online. Was ff lekker in een boek gedoken. Heb voor en achterdeur openstaan en het waait heerlijk door. Is echt lekker nu zowel buiten als binnen. Hannah ligt nu in de kinderwagen, tocht minder als in de box. Heb de babygym dr bovenop vastgemaakt. Wel grappig gezicht zo die voetjes en handjes erbovenuit Ik ga de was maar weer eens ophangen.
hey meiden @misscoo begint er goed uit te zien geweldig, en gefeliciteerd met de man van je schoonmoeder (of loeder) met de kleinzoon tom @bri gefeliciteerd met je 1700 berichtjes @simone fijne vakantie hoop dat je mooi weer heb tenzij je op wintersport gaat dan hoop ik dat het sneeuwt hahahaha @booky woooow de samenvattingen laten we in het vervolg aan jou over hahaha @sabje geen 1e berichtjes meer pikken van vermanen hoor das niet lief hahahah hier ook behoorlijke onweer en noodweer als me tuin moet geloven @angel hoeraaaaaaaaa jamelia kan gooien hahahahaha @boni en hoe bevalt het jou zo kindloos zijn en hoe heeft de kleine het op de kdv zooo nou ik hoefde gelukkig dankzij booky niet 20 pagina's terug te lezen hier gisteren nog even geshopt weet eigenlijk niet meer wat maar goed ben een beetje me toilet aan het opvrolijken was zooo saai nu niet meer mooie bloemen en visjes enzo erg grappig groetjes nathalie
Cynthia, keurige schuur. Lekker overzichtelijk en licht. En dat omrollen komt wel weer. Ik wordt het nu een beetje zat, omdat ze nog steeds niet terugrolt en ik dus bij haar in de buurt moet blijven om haar terug te rollen. Dus na 4-5 rollers, gaat ze de wipstoel in. En gefeliciteerd met je neefje Tom. Booky geweldige samenvatting, bedankt. =D> Hier geen donder en bliksem gehad. Wel beetje regen. Nu weer mooi zonnig weer. Wel ietje koeler, maar binnen nog 27,5 graad. Sab: Vorige maand heb ik al op Daimy gestemd. Benthe doet nu ook mee, dus iedereen mag ook wel op haar stemmen. (Helaas weer veel april baby's die meedoen, wordt moeilijk kiezen). Ladi: Jammer, maar Benthe gaat voor bij het stemmen. Lekker vooruitzicht dat je lief vakantie heeft. Gaan jullie ook weg? Sharon: Kan ze die luiers ook al zelf aantrekken. Scheelt je weer wat werk. Boni: Dat zal voor jou ook wel wennen zijn. Hoe laat mag je haar weer ophalen? En lekker nieuw bed voor goede prijs. Hier goede nacht gehad. Benthe was om half 8 weer wakker. Vanochtend lekker gewandeld met de dubbele wagen en boodschapjes gedaan. Benthe ligt hier op de grond te rollen. Ze drinkt nu haar fles van 200ml keurig leeg.
Ik ga lekker roomijs maken voor mezelf. Van geitemlek en soja-room. Ben benieuwd wat die combinatie voor smaak brengt
zo daar was ik weer. Net even gegeten. We hebben Jasmijn vanmorgen samen weggebracht, rond kwart voor negen. Het viel me erg mee. Scheelt wel dat ik vandaag niet hoefde te werken en we dus wat te doen hadden tussendoor (bed kopen/langs de fietsenhandel voor een babyschaal in de fietskar/melk kolven). Voor ik het wist was het al half een en konden we haar weer ophalen. Het was ook heel goed gegaan, ze had nog twee keer geslapen en werd net wakker toen wij weer kwamen. Maar heb haar thuis weer in bed gestopt en ze slaapt nu lekker. Volgende week vrijdag gaat ze voor het eerst een hele dag... Vind het wel fijn om eerst te wennen zonder dat ik hoef te werken. Anders zou het allemaal zo tegelijk komen... Maar goed, nog twee weken vakantie te gaan!
Buddy gefeliciteerd met je schoonmoeders nieuwe vriend zijn kleinzoon . Fijn dat alles goed is! Zo Esjuh Dani heeft ook lekker geslapen zo te horen! Nikita ik vond het ook heel gezellig met jou en Jari! Ik ga de hapjes straks ook zelf maken, ook pas vanaf 6 maanden. Heb wel een leuke site met recepten gevonden www.keukenkikker.nl. Ik heb er juist wel zin in om dat te gaan maken (ja nu nog wel ), ben me er al helemaal in aan het verdiepen. Hier morgen ook 2 weken overtijd . Raar hoor Astrid dat je op Benthe stemt ! We gaan volgende week lekker naar mijn ouders. Kunnen zij ook lekker oppassen terwijl wij ook met zijn 2-en weer eens eruit gaan, ook voor opa en oma wel zo leuk. Dinsdag gaan we in ieder geval naar Burgers Zoo, uiteten en naar de bios (lief is dan ook jarig). Boni wat fijn dat het zo goed gegaan is op het kdv, kan me voorstellen dat dat wennen zo wel ff prettig is!