April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Nou dat roomijs wordt em niet omdat ik te weinig eieren heb. Heb ook geen zin om nu naar de winkel te gaan omdat ik later nog met mijn moeder ga. Dus dan vanavond maar aan de slag.

Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet om je kleintje weg te brengen. Na zo'n lange tijd (3 maanden) lijkt het alsof het altijd zo moe(s)t zijn en wil je eigenlijk niet meer werken. Of je werk lijkt nu een heel andere wereld nu je de kleine hebt.

Ik ben blij dat ik thuis werk. Ik zou niks willen missen van Hannah. Al is het nog even de vraag of ik na mijn vakantie nog wel oppaskindjes heb. Zo niet, dan weet ik niet of ik uberhaubt nog doorga met werken. Eerst de financien maar eens induiken als het zover is ;)

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Zo weer terug uit het dorp. Pff als je dan aan het lopen bent is het toch nog redelijk warm. Staat wel een windjes dus das wel erg lekker.
    Moest alleen ff langs de apotheek maar kwam weer met boel andere zooi thuis haha ;)
    Speelkleed gescoord bij de kruidvat, normaal 12 euro nu 3 haha :) :)
    Mats is in slaap gevallen dus die ligt nu heerlijk te pitten. Zet de boel hier maar ff open..
    Eerst ff lekker genieten van een corneto hhhhmmmm :D

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ach ja ik zit al vanaf maart thuis tot 1 september (zit in het onderwijs dus nu zomervakantie :) ). Heb nog niet super veel zin om te gaan werken, maar ik denk dat ik het straks ook stiekem best wel lekker vind. Kga maar 15 uurtjes werken dus das te overzien. Ach en even lekker eruit is ook niks mis mee en kep m'n opleiding ook niet voor niks gedaan :( vind het wel leuk er wat mee te doen. Maar nu nog lekker een maandje genieten hoor! En ik kijk nu al uit naar alle vakanties ;)

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik had een boxkleed van de prénatal gekregen van mijn schoonmoeder. Eentje met stof aan de ene en soort plastic aan de andere kant. Hannah heeft hem inmiddels ingeweid door er goed op te spugen dus hup in de was zou je zeggen! Op het label staan alle tekentjes doorgekruist. Dus niet wassen, strijken, drogen etc. Lekker handig hoor! Heb hem dus op handwas gedaan en laagste stand centrifugeren. Ben benieuwd of hij er straks nog een beetje mooi uit ziet...

5. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja maar heb nooit gestemd en ik wou een foto plaatsen van Damian, maar dat doet ie niet :(

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Je hebt je opleiding niet voor niets gedaan... dan heb ik toch aardig wat geld over de balk gesmeten. Want nu ik het thuiswerken heb ontdekt wil ik nooit meer naar kantoor! Heb Administratie Commercieel gestudeerd (mbo) en ben toen in de verzekeringen gaan werken en heb daar ook nog diploma voor gehaald. Maar ik hoef er nooit meer terug. Ik werd namelijk overspannen van de werkdruk en verantwoordelijkheden etc. Maar wie weet ga ik later ooit nog wel eens buitenshuis werken en vind ik een baan die wel bij mij én mijn opleiding past?

Tot dan blijf ik een gezellige huismus :)

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik heb ook een kleed, zo'n nijtje, die mag je ook niet wassen :rolleyes:
    Ook vol gespuugd. Heb 'm 1 keer met de hand gewassen, maar dat was geen succes, heb 'm nu gewoon in de wasmachine gedaan op wolwas, heb geen handwas optie, hij is er goed uitgekomen :D

8. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo allemaal,

Eerst even een ego berichtje en daarna ga ik heel veel teruglezen......

Wij zijn onverwacht een week of 2 met vakantie geweest, naar Center Parcs in Belgie. We hadden een babboe bakfiets besteld die wij onderweg hebben opgehaald en ik heb daar lekker veel gefietst met mijn kleine mannetje in de MaxiCosi in de bak! We hebben het erg naar ons zin gehad, trouwens lekkere frieten daar in Belgie :).

Maar wat wel een beetje naar is, gisteren is er van mijn kleine man een echo van zijn heupjes gemaakt (standaard controle ivm stuiligging tijdens mijn zwangerschap). En helaas blijkt hieruit dat mijn kleine man een heupdysplasie heeft. Volgende week hebben we een vervolgafspraak, maar het zit er dik in dat hij een gipsbroekje aan krijgt voor een aantal weken/maanden. Erg rottig dus allemaal, maar beter dat het al zo vroeg is ontdekt.

Zo, en nu ga ik even wat pagina's teruglezen, zal ik voor de fles van half 3 klaar zijn .......

9. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    wbt werken, ik werk niet :oops:
    Ik heb een uitkering en ben tot 100% afgekeurt door de reuma.
    Ik heb wel een opleiding gehad, paardenhouderij mbo
    ook een diploma, waar ik niks mee kan.
    Heb ook de opleiding paraveterinair (dierenartsass.) gedaan maar daar ben ik halverwege mee gestopt :rolleyes:

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hmm staat er ook een beetje stom over die opleiding, zo bedoel ik het absoluut niet, sorry :oops: . Je wordt er natuurlijk nooit dommer van. Nee dat kan ik me heel erg goed voorstellen dat je niks wilt missen van Hannah. En thuis kinderen opvangen lijkt me ook 10x keer leuker dan op kantoor werken(sorry voor degene die op kantoor werken is gewoon niks voor mij...) Ik denk dat ik die druk ook niet heel goed zou aankunnen. Er is niks mis mee hoor met een lekkere huismus zijn!

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hmm lekker even er tussen uit. Super dat jullie zo genoten hebben!
    Das inderdaad minder nieuws van de hd :( . Dochtertje van een vriendin had het ook, ook stuitligging. Eerst alleen spreidbroekje, toen gipsbroekje en nu weer spreid. Gaat super goed met d'r gelukkig. En wat jezelf ook zegt gelukkig komen ze er al zo vroeg achter. Maar tis wel ff een domper, kan ik me voorstellen.

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Zo dat lijkt me fysiek redelijk zwaar of niet paardenhouderij?!? Je hebt dus op latere leeftijd reuma gekregen?!?! Pff heftig lijkt me dat hoor!

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    gefeliciteerd met de kleine tom!

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat een hongerig mannetje :)

15. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
  16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Jeetje wat spannend, voor het eerst naar het kdv! Vond je het moeilijk of viel het mee?

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hey Booky, zó bedoelde ik het ook niet. Ik voel me totaal niet aangesproken. Ik bedacht het me ineens toen ik jouw reactie las ;)

En Chelleke, naar voor je dat de reuma zo je leven beheerst dat je niet meer kan werken. Mijn moeder heeft ook reuma en kan me een beetje voorstellen wat je moet doormaken. Al kan ik me voorstellen dat je liever was gaan werken, nu kan je veel tijd doormaken met Damian en dat is ook veel waard.

Groentje, dat is ook vervelend nieuws ja. Ik hoop voor je dat je kleine man goed geholpen kan worden. Ook dat hij er zo min mogelijk last van mag hebben, zeker nu ze er vroeg bij zijn.

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Je kan het nog goedmaken, door deze keer op Daimy te stemmen ;)

Ja klopt , de relschoppers waren cynthia, ingrid (Voor de fruithapjes) tegen kwebbel (tegen de fruithapjes) hahaha
    conclusie was: iedereen moet het lekker zelf weten :D

ik geef ook pas vanaf 6 maanden ivm allergieen bij mezelf wil de kans zo klein mogelijk maken dat Daimy ook allergisch wordt.
    oh balen dat het opeens onregelmatig wordt! bij mij was het nu precies 28 dagen, dus ik was al h elemaal blij, maar blijkbaar zegt dat dus nix :(

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    hihi pff gelukkig was echt de bedoeling niet ;) haha.... Was al bang dat het een rel(letje) zou worden. Kga ff de kleine man voeden. Tot straks

20. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Kán alsnog natuurlijk :) :eek: :D

Deel Deze Pagina