Haha wakker worden marleentje ik zeg net dat ik het in een cinababy flesje kan doen want die past wel
Oke dan doe ik dat! Dan hoef je zelf geen extra flesje voor mij te bestellen hoor, dat cinababy flesje gaat niet zoveel in en ik heb toch een voorraadje staan
zooo tygho heeft zn buikje weer vol ga dalijk proberen mooie foto's van em te maken... moet alleen nog ff bedenken hoe ik dat in gedachten had hahahaha
Vervelend Simone dat luna zoveel last van krampjes heeft. Hier werkt de abc dophilus ook erg goed, maar is vrij prijzig. Sab simplex geprobeert (woon toch in duitsland ) en dat werkt ook prima. En Tijn vind het nog lekker ook. ** Fietsen met de beentjes is ook fijn tegen de krampjes. Maar zou een draagdoek niet iets voor je zijn? Kan Luna veel bij je zijn en heb je toch de handen vrij. Nog een paar vrijblijvende tips: Het kindje 'rond' maken, dus met een bol ruggetje tegen je aan houden en zorgen dat het kindje zich bij krampjes niet kan overstrekken, want overstrekken verergert de pijn. ** Masseren van het buikje, liefst ook weer het kindje niet laten overstrekken, maar lekker rond bijv. tegen je bovenbenen aan als je op de grond zit en de benen van het kindje tegen je buik omhoog. Dan kun je ook goed oogkontakt houden en reaktie zien. ** Het kindje met het buikje op je onderarm/hand en het hoofdje op je elleboogholte en de beentjes aan weerszijden van je arm en zo lopen. Met je hand verwarm en masseer je dan het buikje. ** Mineraalwater i.p.v kraanwater. ** Niet teveel verschillende voedingen proberen. Misschien staat er nog een tip tussen waar je iets mee kan Tijn heeft hier zijn regeldag weer achter de rug. Er zitten nu steeds weer 4 uur tussen. Ik merk wel dat mijn borstvoeding weer meer is geworden, alsof ik nog niet genoeg had 8) Ook Tijn blijft groene luiers houden, maar beschouw het nu maar als een "luxe"-probleem. Omdat hij en ik er niet al teveel last van hebben. Gaan jullie je kindjes ook dopen? Hier wel, zo rond de 5 maanden waarschijnlijk. Wilde vanmiddag even met de kids naar de markt, maar met regen en onweer toch maar niet. Kwebbel
Sharon leuke foto's en wat een goed nieuws! Spannend! Buddy ook al zulke leuke foto's! Wat een verschil he, wat groeien ze toch hard in 1 jaar. Nikita wat vervelend! Tja tips, uhm geen koffie drinken 's avonds en een half uur voor je gaat slapen iets ontspannends doen, misschien lekker met een boek in bad? Mijn lief doet de fles om de nacht en vaak ook 's avonds. Hij is wel erg moe de laatste tijd, maaar ja, hij gaat vaak ook pas na 12-en naar bed dus dat lijkt me meer de oorzaak dan Ben. Ik ben het verder ook helemaal met Kwebbel eens, maar het ligt er ook wel een beetje aan wat voor werk je man doet. Kan me voorstellen dat iemand met fysiek zwaar werk het niet zou trekken die gebroken nachten, is toch wel iets anders dan een dag op kantoor zitten. Jeetje Simone wat k*t! Kan ze trouwens niet in haar 2e sprongetje zitten? Sab ik zat met 5 weken voor het eerst op het CB, 7 weken vind ik ook wel erg lang. Zometeen ff de winkelstraat in. Moet ff bij Blokker wat oranje-versieringen halen. Ik ben 11 juni jarig en dat vier ik de 13e (op de verjaardag van mijn buddy ) en dan speelt Nederland tegen Frankrijk, dus moet er wel iets gezelligs van maken hier. Daarna naar het CB, ben benieuwd hoe hij op zijn prikjes gaat reageren . Hij is vanochtend heel vrolijk dus ik hoop vanmiddag ook nog . Verder hele goeie nacht gehad. Om 0.00 uur nog een flesje gegeven, maar heeft hij maar weinig van gedronken, toen kwam hij om 6.00 uur weer en daarna om 10.30!
dag dames vandaag voorlopig beterdan gisteren vanmiddag komt k&g langs voor te wegen en zo.ben benieuwd. angel!mooie fotos,ze zit al goed in het vlees he zeg?hoeveel weegt ze al missc kijk uit naar je nieuwe foto simonne,dat is lastig he als ze zo lang wenen.en je kan er niks aan doen.ik geef hem soms een badje dan.daar kalmeert hij (eventjes)van.mss eens proberen?of hebt dat mss al gedaan verdr weet ik het eignelijk niet meer
hier heeft gister een badje ook geholpen... de fles wou niet op en meneer bleef maar huilen. uiteindelijk samen met harmen hem in bad gedaan daarna lekker ingesmeerd met bodylotion van zwitsal en meneer was helemaal tevreden
oooh buddy op mijn verjaardag jou verjaardag geven ik doe het de 15e, gecombineerd met kraamfeest voor tygho. 2 vliegen in 1 klap
Bovenstaande tips zijn goud waard hier! Vooral die eerste, de zgn krampjeshouding, helpt bijna altijd. Gister een half uur met 5 kilo op mijn arm gelopen, pas toen ik hem weglegde voelde ik hoeveel zeer het deed haha. Wij gaan ons kind 6 juli dopen. We zijn ook voor de kerk getrouwd. We zijn niet heel erg gelovig oid, maar het zegt ons ook niet helemaal niks. Ladi: Koffie drink ik al bijna niet... Vandaag maar eens Melatonine tabletjes halen, werken hier normaal wel in tijden van nood zeg maar. Succes bij het cb! Wij gaan nu naar de nacontrole. Kan ik gelijk vragen of die slapeloosheid erbij hoort bij ex-zwangere.
wie weet er trouwens een goed fotobewerkingsprogramma (gratis) heb er 2 maar die slaan op in bestandstypes die mn andere programma's niet kunnen openen.
wij latn jurre ook dopen.mijn zus bevalt binnen twee weken en we gaan ze samen laten dopen.wanneer?nog geen idee van
hey hey, Hier weer een teleurstelling we zijn niet wezen zwemen.. me vriend durfde het toch niet aan baal er echt van maja.. nu maar weer wachten tot hij vrij is. verder vanmiddag naar de vk voor nacontrole. Heb dr eigenlijk wel zin in haha gek he.. Ga gelijk eens informeren naar spiraaltje.. wat hun er van vinden. dan morgen gelijk ff de ha bellen denk. klote codooms daar wil ik ook wel vanaf Simone wat vervelend zeg dat je zo'n zware nacht heb gehad.. echt balen. Vandaag lekker rustig aan doen he meis Nog heel erg bedankt dat jullie komen met hoe jullie het thuis doen... het opent toch wel een beetje je ogen. Helaas dacht ik dat het er allemaal bij hoort maar idd er mag soms best wat meer rekening gehouden worden ook met MIJ!.. moet toch maar eens gaan praten denk over me gevoel. al weet ik nog niet hoe ik dat ga aanpakken.. heb ook vanmorgen al 3 keer gehuild omdat ik het gewoon niet weet.. vaag he.. Nou weer genoeg geklaagd.. ik ga wat doen hier in huis even me zinnen op iets anders richten.
esjuh, een keer praten met edwin mag best hoor...hoe vaak ik al wel niet met harmen heb gepraat over dat hij best wat meer mag doen. het kan er alleen maar beter van worden meid! knapt het bij jullie ook zo? hier onweert het als een gek. steeds flits en dan meteen erachter aan vette knallen. de 1e is volgens mij hier vlakbij ingeslagen heb mn sab simplex druppels nu ook binnen ben benieuwd
Lieve Esjuh, Het zit je ook niet mee de laatste dagen....en dan ook nog niet zwemmen waar je je zo op verheugd hebt. Dit in combinatie met de rest doet je natuurlijk ook niet lekker voelen. Maar waarom durfde je vriend het nog niet aan dan? En je klaagt echt niet meid, blijf vooral hier van je af schrijven. Ik zat vanmorgen nog eens over jouw situatie (het alleen voelen) te denken en ik geloof dat ik het volgende al een keer voorbij heb zien komen. Maar waarom kolf je niet zo nu en dan een voeding af zodat je vriend 's-avonds laat of snachts de fles kan geven. Het geeft jou iets ruimte en je doet het dan een beetje samen. Praat ook met elkaar. Zeg maar hoe jij je voel en dat je wat meer verwacht van hem. Kwebbel