wat heerlijk dat je thuis werkt! Ik ben voorlopig thuisblijfmama, ik zou ook niets willen missen van daimy. Heb ook echt respect voor de werkende mama's , lijkt me soms best moeilijk!
op mijn boxkleed stonden ook allemaal kruisjes, ik heb hem gewoon op 30 graden gewassen, en hij kwam er prachtig en schoon weer uit die van mij was alleen geen plastic
Groentje, vervelend van zijn heupjes! Maar gelukkig kan er tegenwoordig veel aan gedaan worden zodat hij er later geen last van krijgt..
Dat heb ik ook absoluut. Ik weet niet of ik het zou kunnen ook. Als ik nu weg ga zonder Hannah heb ik er geen moeite mee. Ik weet dat ze bij papa of mijn ouders, broer en zussen in goede handen is. Maar dat is nooit voor een hele dag. Toen ik laatst in het ziekenhuis lag heb ik haar wel gemist, maar was denk ik teveel 'verdoofd' en uitgeput dus is het wat langs me heengegaan. Aan de andere kant zal het ook wel wennen denk ik. Maar nu ik de keuze heb kies ik voor thuis blijven/werken omdat dat ook het beste bij mij past.
he wat vervelend van zijn heupjes! Daar reken je toch niet op he... maar inderdaad goed dat die echo's gemaakt worden, en dat ze er vroeg bij zijn. Hopelijk komt het snel goed! zou hij er na dat gipsbroekje vanaf moeten zijn , of moet er verder nog iets aan gedaan worden? Lekker hoor center parcs! heerlijk even eruit. En inderdaad lekker he die vlaamse frietekes
Hij is dus gewoon schoon. Hoewel er geen vlekken op zaten want spuug is tot nog toe gewoon wit Alleen ben ik benieuwd hoe het met die plastic achterkant afloopt. Vanavond zal hij wel droog zijn. Dan maar eens bekijken.
Ladi: Lekker dat je ouders dan eens kunnen oppassen. Heb je ook weer eens tijd om met z'n 2tjes wat te doen, zo te lezen hebben jullie al leuke plannen. Boni, fijn te horen dat het goed gegaan is. Moet volgende week ook lukken. Hier nog 4 weekjes vakantie. Gaat echt snel voorbij. Vermanen jammer van je ijs. Hoop dat het vanavond wel lukt en dat het lekker smaakt. Booky: Nou dat ik een wandeling wel waard, speelkleed voor 3 euro. Is dat die van Winnie de Pooh? Hier ook een in het onderwijs en beginnen op 1 september. Ik geef Engels op een middelbare school. Groentje: welkom terug. Leuke vakantie gehad zo te lezen. Wel zielig van je zoon z'n heupjes. Maar zoals je zegt beter nu, dan later. Bij ons komt het in de familie voor. Moet volgende week bij huisarts langs om verwijzing te krijgen voor ook een echo. Maar op het cb zeiden ze dat er waarschijnlijk niets mis was, meer uit voorzorg.Succes ermee. Sab: Ik zou ook graag thuis willen blijven bij mijn kids. Maar we hebben ervoor gekozen om een groter huis te kopen en daar is wel geld voor nodig. En omdat mijn man een eigen bedrijf heeft, dat nu goed loopt, maar wat ook elk moment minder kan worden. Dan is het toch handig om een beetje vast inkomen te hebben.
hoef je je toch niet voor te schamen! Je hebt niet zelf voor die reuma gekozen, is al vervelend genoeg ... Wel lekker dat je nu bij je mooie mannetje kan blijven toch
Ik heb een modeopleiding gedaan en ik heb alle diploma's om mijn eigen zaak te beginnen...Alleen toen ik ging stage lopen en zag hoe dat allemaal in zijn werk ging, leek het me opeens niets meer, zo weinig vrije tijd, alles gaat in je zaak zitten. Misschien ga ik er ooooit nog wel wat mee doen, maar voorlopig ben ik ook een huismus hoor En ik ben nog jong, werken kan altijd nog
Ja , dan kies je er inderdaad voor. Wij konden ook een veel duurder huis kopen, als ik was blijven werken. Maar Ik was net zwanger , dus hebben we besloten een huis te kopen wat we ook op 1 salaris kunnen betalen. Als ik later weer ga werken kunnen we altijd nog groter gaan wonen, maar voorlopig hebben we hier gelukkig ruimte genoeg Jullie hebben 2 kindjes en dat scheelt natuurlijk ook wel iets
Astrid ik werk ook op een middelbare school geeft LO. Is idd Winnie de pooh kleed een blauwe haha Ik ga straks gelukkig ook geen hele dagen werken (langste dag is van 11.00 tot 15.00 en evt. vergadering). Heb ook erg veel respect voor de meiden die wel de hele dag werken.