April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Super goede keus dan toch!?

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh dat zijn wel lekkere tijden zeg!

3. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik ben voorlopig ook thuis, zodra Ben eindelijk in het kdv terecht kan (gaat nog wel een hele poos duren :S) ga ik weer werken (3 dagen). Ik werk wel op kantoor. Ik vind die druk juist zo lekker haha, een beetje stress enzo vind ik juist wel motiverend. Ik vind de sfeer op kantoor ook altijd erg leuk (tenzij je geen leuke collega's hebt natuurlijk maar daar heb ik het altijd wel mee getroffen). Grappig he dat dat zo verschilt per persoon. Maar iedereen moet gewoon doen waar die zich goed bij voelt. Ik vind het wel fijn dat ik nu nog lekker bij Ben kan zijn.

Groentje wat vervelend dat de heupjesecho niet goed was! Maar wat je zeg, maar goed dat het nu is ontdekt! Ben heeft ook een echo gehad, gelukkig was alles oke. Hoe lang zal hij met zo'n gipsbroekje moeten dan?

Astrid leuk filmpje :D.

Sab zoveel foto's heb ik niet van de meeting maar ik plaats er nog wel een paar op mijn hyves :D.

4. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Als ik na de vakantie weer ga werken, werk ik van 8 tot 18:30. Dus 10,5 uur. Best wel een hele kluif als je het zo bekijkt. Maar aan de andere kant ben je ook zo lang van huis weg als je 8 uur werkt, inclusief reistijd en kindje halen en brengen. Dus..
    En ik kan in de tussentijd rustig Hannah voeden, wat dingen in huis doen, eten koken etc.

En het grootste voordeel voor mij is dat ik niet náár mijn werk hoef. Ik had soms de grootste moeite om me uit mijn bed te slepen omdat ik geen zin had om te werken. Nu hoef ik in principe niks anders te doen dan ik normaal ook zou doen als ik zelf al 3 kinderen had. (ben gewoon lui.... :))

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    haha Ladi ja grappig idd heh de verschillen. Ik vindhet heerlijk werken met die pubers, terwijl m'n vriend er ook niet aan moet denken. Ben ook ERG blij met die langere verlof door de vakantie. Nog leker genieten hier

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Vermanen lui?!?! :confused:
    Pff ik vind het nogal wat hoor wat je doet! Hoeveel dagen vang je kinderen op?

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Zo ben even babyboom aan het terug kijken. Wel heftig zeg dat stel met die spoed IVF. Ben je 23 zit je in de overgang. Jeetje wat erg.

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ladi, ik ga straks meteen spieken op je hyves

Vermanen, dat zijn wel lange dagen zeg!

Booky, respect hoor, lesgeven aan pubers! (zeker met die pubers van tegenwoordig :confused: )

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Heb eerlijk gezegd wel mazzel met m'n vak. De meeste leerlingen vinden gymmen nog wel leuk om te doen dus dat scheelt. ;)

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja heb het gisteren ook gezien, echt heel erg hard :(
    ik vond ze wel sterk overkomen, op het laatst, ik denk dat mijn wereld toch wel zou instorten. Maarja je moet wel verder, dat is ook weer zo. Vind het iedere keer weer erg heftig om te zien hoor trouwens, ze hebben 100 stellen gevolgd, maar er zijn echt een heleboel stellen die in het ziekenhuis lopen en waarbij het niet vanzelf gaat :(
    Dan besef ik iedere keer weer hoeveel geluk wij hebben gehad met ons wondertje

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik werk dan 3 dagen. Meestal heb ik maandag en vrijdag dan vrij. Maar het wil ook wel eens wisselen. Met die 10,5 uur wil ik eigenlijk ook niet meer dagen werken. Hoewel ik tot mijn zwangerschapsverlof 4(waarvan 3 10,5 uur) en soms 5 dagen werkte. Dat was echt slopend. Was dan ook wel toe aan mijn verlof.

En 23 en dan in de overgang is écht vreselijk! Bij mij was het maar tijdelijk. Ik heb er ook wel grapjes over kunnen maken omdat mijn moeder tegelijkertijd écht in de overgang was. Maar bah! Was blij dat het weer over was. Maar het is écht erg als je dan al voor de rest van je leven 'klaar' bent....

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    ja Sab idd wat zijn wij dan rijk heh met onze kindjes... Echt knap hoe sterk die mensen zijn. Je moet idd door, maar lijkt me o zo moeilijk.....

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Zo weer even (stiekem) op mijn werk!

Marleen, zullen binnenkort dan even een datumpje prikken.

Boni Ben ook een x bij de night of the proms geweest in de Ahoy, vind het super!

Miss wat een super schattige foto, Tygho in de buggy!

Cristel fijn dat je goed bent aangekomen, helaas niet zonder slag of stoot maar je bent er eindelijk. Lekker genieten hoor! Zo hier zit er een even helemaal jaloers te wezen bij het zien van je foto's!

Booky wat een super samenvatting zeg, helemaal toppie!

Nikita had idd toevallig al zitten kijken of Haarlem haalbaar was voor mij, maar vond het toch iets te ver, mocht het tussen NH en Utrecht zijn hou ik me aanbevolen! Enne ondanks je luiheid vind ik het toch knap dat je de hapjes zelf gaat maken. Ik ben ook lui dus ga maar voor de potjes haha!

Groentje wat balen zeg een heupbroekje, maar later een kindje met een heupafwijking zal veel erger zijn. En gelukkig krijgt hij er nu nog niet zoveel van mee!

Chelleke ik wilde ook een opleiding gaan volgen voor paardenhouderij in Deurne, maar heb er gelukkig van afgezien want had achteraf gezien toch niks geworden. Heb inmiddels ook geen paard meer!

Marleen hoe was de babymassage!

Even over het werken. Ik zag er echt als bergen tegenop om weer te moeten werken en wilde er eigenlijk al mee stoppen zonder het geprobeerd te hebben, maar na een goed gesprek met mijn baas ben ik het toch gaan proberen en hebben een termijn ingesteld van 2 maanden om te kijken hoe het gaat en als het me echt niet zou bevallen zou ik stoppen. Maar ik moet zeggen dat ik s'ochtends nog wel moeite heb met Ryan wegbrengen, maar zodra ik in mijn auto opweg naar mijn werk ben het eigenlijk best goed kan lostlaten. Ik had het niet gedacht maar heb het ook wel weer heel erg naar mijn zin op het werk en ik heb een hele lieve collega dus dat is dan natuurlijk ook wel heel leuk. Maar ik sta ook weer te trappelen om om 17.30 (mits ik niet over hoef te werken ;) ) naar huis kan. En ik heb van de 7 dagen in de week nog 5 dagen en 2 avonden over om met mijn kereltje te kroelen en te knuffelen! Dus ik heb besloten dat ik blijf werken!

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vond het verschrikkelijk en stom (maarja ik was ook zo'n puber die alles stom vond) :) .
    Ik zei dan ook altijd tegen de gym leraar "denk jij nou echt dat als ik later op kantoor werk ik een salto van mijn bureau ga maken, of een handstand tegen een archiefkast ga maken"

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    haha geweldig! Ik draai het vaak bij leerlingen bij wie iets niet lukt of ze iets niet durven. Dan vraag ik wat ze willen worden dan zeggen ze bijvoorbeeld verpleegkundige. Dan vraag ik of het dan een ramp is als ze geen koprol kunnen, kunnen ze dan geen verpleegster worden?!? Vind het veel belangrijker dat ze zonder negatief gevoel naar de les komen dan dat ik ze allerlei rare dingen laat doen die ze niet durven.

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Ik vond gymmen wel leuk maar baalde dat ik dingen niet kon en leraren had die dat niet doorhadden. Ik heb inspanningsastma en kan niet tegen medicijnen. Dus laat mij dan aub geen rondje hardlopen, dan ben ik 10 min bezig over 500m terwijl iedereen minimaal 5 min kan gaan uitrusten. De 'piepjestest' was bij mij altijd onvoldoende :) maar die kon ik wel 2 keer overdoen tot de leraar doorhad dat het toch niet meer werd, gék!?
    Toen ik ook nog eens rsi in mijn rechterarm kreeg mocht ik dus mijn arm niet meer boven mijn schouder tillen. Tja, wat doe je dan nog op gym he... Maar al met al wel een leuk vak..

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha wat een geweldig fimpje! Mooi zeg haha zo grappig en dan dat kletsen na die tijd hihi

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hej! daar ben je weer!
    wat vervelnd van de hd zeg! :(

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

jaaaaaaaaaaaaa ik hoor erbij! tygho heeft zich net voorhet eerst zelf van zn buik naar zn rug gerold! *ben zoooooooooo trots!*
    zal filmpje straks ff uploaden :D

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja beetje jammer dat soort leraren heh. Toen ik de sportacademie deed hadden we zo'n bloedfanatieke turnleraar. En laat ik nou absoluut NIET kunnen turnen. Ligt me voor geen meter haha. Dus ik kon oefenen wat ik wou maar veel verbetering zat er niet in. Dus ik me uit de naad gewerkt voor zo'n kunstje kreeg ik nog keihard een 1 :( . Naja, dus als ik in de les merk dat een leerling voor zichzelf veel vooruitgang heeft geboekt dan geef ik dus geen onvoldoendes. Vind plezier in de lessen belangrijker dan de kunstjes die ze kunnen.

Deel Deze Pagina