lachuhhhh Ik zit eigenlijk de halve dag al met de camera naast Hannah op de grond.... Iedere keer lukt het maar niet. Lang leve de digitale camera. Kan straks toch alles weer weggooien als het geen leuk filmpje is.
Ja ik ben gastouder in mijn eigen huis. Ik begin met kindjes van 3 gezinnen. In totaal 5 kindjes waarvan er 2 van mijn zus zijn. Inmiddels gaan er na de vakantie 2 naar school, en is er een zusje geboren. Maar ik houd alleen nog die van mijn zus over. Omdat die andere kindjes die nog over zijn thuis opvang krijgen ivm onregelmatige werktijden van moeders. Ik werk trouwens via gastouderbureau Mr.Nosey.
Cristel: wel even schrikken, dat vallen. Heb je zelf nog iets? En leuk 3 feestjes. Hoef je toch niet allemaal zelf te organiseren hoop ik?
Leuk filmpje Cynthia, je mag met recht trots zijn! Voorzichtig Cristel, gelukkig dat het redelijk goed is afgelopen!
hihihi ook al zon slimmerik die gewoon zijn hoofd laat vallen dan komt de rest vanzelf Leuk filmpje hoor, en Tygho hoeft zich niet te vervelen in de box geloof ik
Ja ik neem nu gelijk 0,2 ouderschapverlof op. Ik ga van 1,0 fte naar 0,8 fte en dan het eerste jaar dus 0,6. Heb vorige week m'n rooster gekregen dacht dat ze een fout gemaakt hadden zo weinig uur. Haha
Wat gaaf dat stoeltje Corina! ik heb ook al zitten kijken, zit Jochem er al een beetje stevig in? ziet er echt heel grappig uit. hihi hij zit echt wel heel geintresseerd zijn nijntje boek te lezen
JAAA wat goed zeg van Tygho en meteen op film. Super leuk. Corina mooie spam, leuk stoeltje! Haha boeiend Nijntje boekje of niet?!?!?!
Ja leuk stoeltje, gisteren binnen gekregen. Was nu in de aanbieding. Hij kan er goed in zitten, alleen zijn hoofd kan hij nog niet echt stil houden. Zit continu te zwaaien met z'n hoofd. We laten hem er dus nog niet te lang in zitten. Maar das ideaal om z'n fruithapje te geven. Haha, idd interessant Nijntje boekje. Kan best al lang zo liggen, maar dan ineens valt z'n hoofd naar beneden
waar was ie in de aanbieding? heb vandeweek al op mp gekeken, maar vind ze daar aardig duur voor 2ehands. Het lijkt mij ook ideaal want daimy wil nix anders meer als rechtop zitten. eerst lag ze altijd zo schuin op mijn benen maar nu komt dan meteen dat hoofd omhoog