Vervelend zeg Arm ding. Gelukkig zijn ze er inderdaad vroeg bij. Wij moeten binnenkort ook een echo maken want zijn heupjes voelen vanaf de geboorte al stroef aan (volgens de ka en cb) Het zit ook bij ons in de familie dus ik houd mijn hart vast
ja klopt, maar die kan dit niet en ik neem ook aan dat dit wel iets betere kwaliteit is, tenminste voor dat geld
Vermanen volgens mij kan je die van ikea niet lager zetten en is die dus veel minder lang bruikbaar. Sab ik zou voor roze gaan
Ja was best pittig, ze hadden wel de stages aangepast, halve dagen enzo, dat was net zo zwaar als hele dagen, jeetje Ik was 17 toen ze het ondekte, in februari vier ik mijn 10 jarige jubileum, hihi
Ja eerst vond ik het heel naar dat ik niet kon werken, al is reuma een baan op zich qua energie hihi Nee maar nu met de kleine vind ik het echt een geluk bij een ongeluk hoor. Heel mijn week is gevuld met de kleine man en het huishouden, vervelen doe ik me niet
Nee weet ik, maar af en toe doe ik dat toch. Ben heel onzeker gemaakt door een vriendengroep die zeiden dat ik me altijd aanstelden omdat ik wel kom stappen. Ja dat klopt, maar 3 dagen lang na het stappen moet ik het wel bezuren. Maar nu druf ik bijna niet meer te zeggen dat ik niet werk en dat terwijl je zo jong bent. Maar inderdaad kan ik lekker bij mijn mannetje blijven, heerlijk.
Goed zeg dat jij tegen stress kan, ik kan daar helemaal niet tegen. Volgens mij moet je daar wel een sterke vrouw voor zijn.
Jeetje wat een lui! Ja je ziet aan de buitenkant waarschijnlijk niks aan je , als je nou een gebroken been had dan zie je het ook heh. Jonge jonge wat kunnen sommige mensen toch dom zijn zeg.. Naja zegt meer over hun dan over jou! Ik vind het top dat je fulltime voor je mannetje zorgt das ook een topbaan!
Ik zou eerst ook naar deurne gaan, was ook aangenomen. Maar de reuma kwam om de hoek en ik was nog herstellende van een schildklier ingreep waardoor ik besloten heb een jaar extra te doen op die school waar ik zat. Daar kon je in een jaar nog vakken op c niveau gaan halen en dat heb ik gedaan. Ik mocht van Deurne die jaar erop wel komen en dan hoefde ik niet door de loting. Maar ik heb er vanaf gezien. Bij ons in Oss kwam die opleiding op het helicon en ik vond deurne iets te voor mij. Ik heb 10 jaar bij de zelfde mensen paardgereden, maar heb ze 2 jaar geleden bij de dierenbescherming aangegeven van verwaarlozing van honden, de honden waren in beslag genomen en ik was logisch niet meer welkom. Ik mis de paardjes toch nog best wel. Fijn dat het met je werk is goed gekomen.