ik ben er nog niet uit, roze of lila.. tis allebei leuk, maar ik heb alles al roze , dus roze staat hier wel het leukst en dat de volgende er dan misschien niet in kan stoor ik me niet zo aan, want heb toch alles al roze, dan maakt dat stoeltje ook niet zoveel meer uit he hahaha kinderwagen alle dekentjes lakentjes speelgoed knuffels gym behang boxkleed ALLES is roze hihi bij een volgende kan ik deze altijd weer verkopen en een nieuwe kopen. ik zou geloof ik een jongetje toch niet in een lila stoel zetten, zou dan voor lime of aqua gaan. Maar het blijft een dilemma, lila of roze, want lila is ook wel errrrug leuk zo wat een verhaal om niets eigenlijk he
Ik werk 0,57 fte. Krijg m'n rooster voor de 1e periode pas de vrijdag voor we beginnen. En elke 7-8 weken weer een nieuw rooster. Gemiddeld geef ik 15 lessen per week (dan nog vergaderen, nakijken e.d. erbij). Werk op maan-, dins- en woensdag.
Corina: leuke foto's van Jochem. Hij blijft al goed rechtop zitten. Boekje lezen is best zwaar werk zo te zien.
Ook ik schaam me, zag het op je banner staan Corina en toen dacht ik nog: ff feliciteren, maar toen zag ik ook sab dr dilemma met roze en paars en was ik afgeleid MAAR GEFELICITEERD HOOR!
Wij maken als gymsectie zelf ons rooster i.v.m. verschillende zalen en klassen die gelijk moeten draai vanwege projecten . Is echt ideaal, kost onze sectie wel een dag in de vakantie bij elkaar zitten, maar dat hebben we er graag voor over.... En dit rooster blijft dan het hele jaar zo. Ik werk nu dinsdag van 11.00 tot 15.00 (& evt. vergadering). Woensdag van 13.00 uur tot 16.15 en vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur. Super dus !
Zo was ik ook weer even. Met het mooie weer, drie kids en kwebbelman vakantie ben ik een stuk minder online. Nog wat belangrijks gemist? Gister met z'n allen naar scheveningen geweest. Tijn deed het super. Hadden een parasol meegenomen en meneer vond het allemaal geweldig. Heb hem regelmatig aan de borst gehad....tevens zandhappen dus Vandaag lekker bij huis bezig geweest. Heb zin in volgende week....heerlijk naar ameland. Kwebbel
Ik ga trouwens eens emailtjes sparen van dit forum. Gmail sorteert de mailtjes namelijk op afzender als ik ze maar niet geopend heb. Dus ben benieuwd hoeveel ik er bijv. na 1 week heb staan. Jullie (en ik) kletsen zoveel.... en bij gmail kan je oneindig veel bewaren...
Dat hebben jullie goed voor elkaar. Lekkere uren zo. Bij mij is het elke keer maar weer afwachten, best vervelend als je de ene periode om half 9 moet beginnen en de volgende periode om 10 uur. Ach, ik ben er inmiddels aan gewend en maak me er ook niet te druk om. Werken is niet het belangrijkste in mijn leven.
Nee heb je ook goed. Vind school ook al een stuk minder belangrijk dan voordat ik Mats kreeg Toen kon ik me nogal eens druk maken om bepaalde zaken, nu vind ik het wel prima
Nou Sab van Harte gefeliciteerd. Waarmee weet ik niet. Maar als het op je banner te lezen zou moeten zijn heb je peg, want ik kan er een heleboel niet lezen