Cynthia: Corel Paint misschien? Gebruik ik hier ook. Maar kan je niet kiezen, met wat voor soort bestandtype je het op kan slaan? Jeetje, vervelend die krampjes bij iedereen. Heeft Jochem gelukkig niet zoveel last van. Nicky, vervelend die slapeloosheid. Heb ik geen last van, kan wel blijven slapen. LaDi, denk aan je! Ben zijn eerste prikje! (misschien heeft ie hem ondertussen al gehad) Wij laten Jochem niet dopen. Wij zijn allebei wel gelovig op gevoed. Maar we hebben er niets meer mee.
Leuk om te lezen de verschillende reacties op het dopen. Wij zijn ook gelovig opgevoed en doen er beiden nu niets mee, maar hebben toch besloten om de kids te laten dopen (eva en isa ook beide bij 5 maanden) zodat ze later zelf kunnen kiezen wat ze ermee gaan doen. Kwebbel
@missc: paint shop pro downloaden mss? daar kan je leuke bewerkingen mee doen. Dopen: wij laten Luna wel dopen, hebben we bij Esmee ook gedaan. Wij zijn allebei katoliek, maar doen er weinig mee hoor. Maar heb zoiets, als ze nu strax dr communie willen doen evenuteel kan dat, niet dat ze dan nog gedoopt moeten worden.. Wanneer we het doen weten we nog niet precies, Esmee was 6 mnd. Luna heeft net weer een 3 kwartier liggen slapen in de box, nadat ik ze eerst op mn arm in slaap heb gewiegd, en idd...ze ligt dan ook helemaal in elkaar als een bolletje bij me dan wordt ze rustig. Ik doe ook altijd rondjes draaien op dr buikje, dat helpt soms een beetje. Morgenavond hebben we een etentje met mn schoonfamilie, heb net mn ma gevraagd om op te passen op Luna, want als ze zo'n pijn heeft ga ik ze niet mee nemen, zit ik er daar al die tijd mee op mn arm..... dat is nix, en ze heeft er zelf ook nix aan. Ga ff was ophangen en Luna flesje geven!
ik heb nu paint.net gedownload en daar kan ik wel wat mee. corina, met die andere kon ik kiezen uit allerlei bestandstypes maar geen enkele die herkend werd
Wij laten Roel niet dopen. We gaan nooit naar de kerk dus daarom laten we het niet doen. Ik ben zelf wel gedoopt, mijn man niet.
simone: zielig dat ze zo veel pijn heeft. Ik hoop dat je wat aan de tips van de anderen hebt. Wij zijn wel voor de kerk getrouwd, maar laten de kinderen niet dopen. We zijn beide niet met het geloof bezig en komen nooit in de kerk. Later mogen de kinderen zelf bepalen wat ze daarmee willen. Nikita: proberen te ontspannen door een boek oid te lezen voordat je gaat slapen, misschien helpt dat. Ik zou ook graag met Benthe gaan zwemmen, net als ik met Annika nu nog doe, maar dan moet er wel oppas zijn. Bovendien gaan we straks verhuizen en is er een ander zwembad in de buurt. Moet eerst maar eens kijken of ze daar ook ouder en kind zwemmen hebben. Missco:Hier knalde het een uurtje geleden zo hard, dat de ramen ervan rammelden en ik echt het idee had dat het recht in ons huis was geslagen, ik trilde er zelf ook van.(ben normaal niet bang voor onweer ) Hier een geweldige nacht gehad. Benthe is om 11 uur gaan slapen en om 7 uur heb ik haar maar wakker gemaakt want m'n borsten stonden op knappen. Daarna heeft ze tot 11 uur weer doorgeslapen. Heb het idee dat er eindelijk een bepaald ritme in komt. Alleen 's avonds is nog wel eens lastig, is ze veel wakker. Voordeel daarvan is wel dat ze goed doorslaapt. Hopelijk gaat het komende nacht weer zo.
Hier schijnt de zon! Nadat het heel de ochtend behoorlijk geregend heeft. Gaa nwe straks met z'n 3en ff de stad in. Geniet gewoon van die uitjes. Ben het thuis zitten ook wel beu hoor! Vind het wel lekker om weer te gaan werken. Zal Jochem best missen, maar des te leuker is het weer als je hem gaat oophalen.
Ed drufde het nog niet aan omdat hij Dani nog zo klein vind.. ik snap hem opzich wel maja.. ik wou het zo graag En opzich kan ik er wel over praten maar ik wil hem niet het gevoel geven dat het moet.. en als ik denk dat dat gebeurd kap ik het gesprek maar weer af.. laat me dan maar zelf ff me weg vinden.. het komt wel goed. buddy JE BENT EEN SCHAT! Hier trouwens alleen regen nog geen geknetter.
@ esjuh wat vervelend meis dat je je zo alleen voelt! Dat idee van kwebbel klinkt helemaal niet zo verkeerd Hier ook een man die alles aan mij overlaat. 's Nachts wordt hij niet wakker van Mika, dus overdag als ik de kans krijg dan laat ik hem mooi een flesje geven/verschonen enzo. Ik vind wel dat mijn man Mika ook goed kan verzorgen, dat het straks niet zo is dat ik een middag weg wil, en dat ik dan een Mika-handleiding voor hem moet achterlaten! @ simone ohhhhh arme Luna! Gelukkig dat ze nu dan in slaap gevallen is, heeft mamma ook een beetje rust Hier gisteren ook krampjes-dag....vanaf een uur of 4 tot 11 bijna onafgebroken aan het huilen. Om half 11 nog een rondje gelopen toen was hij in slaap gevallen.....en vannacht kwam hij ook nog een keer extra dus was aardig vermoeiend. Ik denk zelf dat het van de nutriton kwam, daar zijn we dinsdag mee begonnen....misschien dat zijn darmpjes daar aan moesten wennen ofzo. Hoe werken trouwens die sab simplex druppels, moet je die elke dag geven ter preventie of geef je die als ze krampjes hebben? @ kwebbel wij laten Mika niet dopen. Mijn man en ik zijn beide wel gedoopt (verschillende geloven, dus extra complicatie ) maar niet meer actief in kerk of gemeente o.i.d., zelfs niet met kerst of pasen. We zouden er nooit uitkomen in welke kerk Mika gedoopt zou moeten worden. Dus Mika mag later (als hij volwassen is) zelf nog beslissen of en waar hij gedoopt wil worden...
Graag gedaan Es, daar zijn buddy's voor he! Zie dat het hier 2 x keer per week babyzwemmen is. En verschillende tijden. Dat is volgens mij pas veranderd Wo: 14.45 uur tot 15.15 uur of 15.15 uur tot 15.45 uur Do: 10.45 uur - 11.15 uur Bij ons mag het vanaf 10 weken,lees ik
Esjuh als je het moeilijk vind erover te praten dan kun je het misschien eens proberen op papier te zetten en hem te laten lezen, schrijf je het meteen lekker van je af. Hopelijk voel je je snel beter.
Hangt er vanaf hoeveel last ze heeft die dag, in de bijsluiter staat 10 tot 15, ik doe er meestal 10.