ik ben er ook weer hahahahahaha was ook effe aan het wachten op de 1200... booky je hebt echt talent hoor, weer zo´n prachtige samenvatting! echt alles staat erin! wat mij betreft ben je aangenomen
Wat lief van Nikita dat ze Ben met een halfjaar gaat bijvoeden. Dan moeten we dus weer een meeting doen Nikita , maar volgens mij wacht ze met Jari ook een half jaar . Verder top samenvattig hoor! Ja leuk is hij he!
Haha Ladi wat een oen ben ik. SORRY al die namen ook haha. Volgens mij issie nu goed, check ff als je wilt Ja is echt een erg leuke site, heb hem al in de favorieten gezet
M.B.T de samenvatting...... Mochten er onjuistheden in staan graag ff contact opnemen (BINNEN EEN UUR ) dan kan het nog worden aangepast.. whehehehehehehehe
Haha nee hoor geen oen, maar met zo'n lange mooie samenvatting mag je best een foutje maken! Ik moest er alleen erg om lachen .
ja is wel heel erg grappig moet ik zeggen. En in het begin ook verslavend. En het meeste bezoek dat komt wil ook ff spelen (vaak wordt ff heel erg lang )
Volgens mij had ik trouwens de laatste lijst op pagina 1198 gezet, misschien nog handig om te vermelden?
JA een vriendin van mij heeft ook zo'n ding en heb daar ook wel is gespeeld vond het echt leuk, heb toen ook koegereden lache
Ja, ik kan er weer op. Wat een kl*tezooi joh.. Mn pc loopt steeds vast. Op 1201 kon ik dus niks lezen. 1202 doet het wel weer. Snap er niks van..
Ja dan moest je met dat dingetje heen en weer gaan en als je over een hek wilde springen moest je hem omhoog gooien, heel grappig
haha ik kan me er iets bij voorstellen ik zie het al helemaal voor me . Toen wij voor het eerst de OS speelde moest je hardlopen. Heb je 2 controllers en die moet je dan snel heen en weer bewegen. M'n broertje stond ook met z'n benen te stampen hij was echt mee aan het rennen. Whaha kwam bijna niet meer bij zag er niet uit. Heb het nog op video staan