haha de handleiding is ook wel overdreven .. hij kan het ook wel en overdag doet hij ook wel dingen met dani.. dat is het niet.. Het is ook niet dat hem om het opvoeden en dergelijke gaat.. maar om mij.. Ik wil ook wel eens ff die extra knuffel.. ff rust.. ff een oppepertje.. ff een lief gebaar.. het grootste probleem is dat ik me zo snel aangevallen voel.. als hij zegt ohh de afwas moet nog gedaan worden dan sta ik gelijk al op en voel ik me beledigd omdat dat dus nog niet gedaan is en hij er wat van zegt.. Vind het gewoon heel moeilijk om mijn plek hier in het gezin te vinden.. heb het gevoel dat het om hem en de kleine draait. Nu is ed ff boodschappen doen en dan komen de tranen weer.. Ik schaam me gewoon voor mezelf kwa hoe ik ben op t moment.. Wil gewoon niet dat ook maar iemand me zo ziet..
k&g net weg,jurre weegt al 4.850kg amai,hij is 550g op 2weken bijgekomen.nie slecht he zeg even bijlezen nu
Missc mooie foto's zeg .. Ik wou dat Dani trouwens zijn hoofdje zo goed omhoog kon houden.. hij doet dat nog steeds niet zo goed
Zo we zijn weer terug. Ben is inmiddels 4410 gram en 57 cm, dus hij groeit lekker! Verder wel gegild tijdens de prikjes maar daarna was hij snel weer stil *trots*, de arts was wel onder de indruk . Stoere jongen hihi. Verder heeft hij een lichte voorkeurshouding naar rechts dus daar moeten we ff op letten. Was trouwens wel grappig, ik zat in de wachtkamer en er zat nog een vrouw en die vroeg of Ben ook 2 maanden was (haar kind was 4500 gram met geboorte en nu ook 2 maanden, dat is Ben nu nog niet eens). Toen zaten we ff te praten en bleek dat haar kraamhulp toen weggeroepen is om naar mijn bevalling te komen . Echt zo toevallig! Zo Tearke hoe was het met K&G? Haha buddy we verschuiven gewoon allebei onze verjaardag 2 dagen . Ik gebruik altijd Photoshop CS3, heeft mijn vriend volgens mij gedownload (niet echt netjes maar ja). HIer geen onweer trouwens, wel lichte regen, stelt weinig voor. Leuke foto's! Nikita hoop dat de Melatonine helpt, ik heb zelf jaren geleden een paar jaar lang slaapproblemen gehad, ik weet hoe k*t dat is. Kost je zoveel energie. Hopelijk slaap je lekker vanavond! Wij gaan de kleine niet dopen. Ben zelf wel gedoopt en geloof wel (op mijn manier zeg maar) maar mijn vriend totaal niet, dus dat moet Ben dan later zelf maar bepalen wat hij gelooft of niet. Ik wil hem er in ieder geval wel wat van meegeven tijdens zijn opvoeding. Esjuh succes bij de VK. En je mag inderdaad best wat meer aan jezelf denken. Plan anders eens een dagje met vriendinnen en laat je Dani lekker een dagje bij papa, is ook goed voor hun band.
esjuh, ik weet precies hoe je je voelt maar als harmen zoiets tegen mij zegt dan zeg ik wat terug(heb ik op geoefend hoor!) weet je wat ik dan zeg? als hij zegt dr staat nog afwas... zeg ik: mankeert jou wat aan je handen?
esjuh meid,klinkt alsof je de kleine eens een avondje moet wegdoen en eens lekker van elkaar genieten,etentje,babbeltje,knuffeltje,.... mss een ideetje voor dit weekend
esjuh, bij tygho lukt het ook niet altijd hoor! wel grappig om te zien. gewoon 1 of 2 x per dag laten oefenen! kga nu de rest van de bewerkte foto's op de babysite zetten dus wie nieuwschierig is... over een half uurtje is alles te zien!
Esjuh ik snap dat aangevallen voelen wel. Ik heb zelf ook vaak het idee dat mijn vriend niet goed weet wat ik op een dag nou allemaal doe. Als hij thuis komt vertel hij vaak over zijn werk, maar ik vertel hem dan ook wat ik heb gedaan. Maar volgens mij zit dat gevoel meer bij mij dan bij hem. Maar het lijkt me inderdaad een goed idee om een oppas te regelen en eens lekker samen naar de film of uit eten te gaan. Ff weer met zijn 2-tjes.
ja ik leg hem altijd ff op zijn buikje op het aankleed kussen en in zijn box(maar dan valt tie altijd in slaap ) Eigenlijk is het idd wel een goed idee om samen wat te doen.. me hoofd loopt over van jullie tips haha.. ik gaat er zeker mee aan de slag hoor meiden nogmaals thnxxxx wat ik wel heb gedaan is kaarten gekocht online en uitgeprint voor beekse bergen zaterdag dat MOET dus wel doorgaan want heb al betaald haha.. duimduimduim zijn we er toch ook ff lekker uit..
ja en weet je wat het ergste is dat ze dan zeggen.. nou ik ben in een uurtje klaar met heel het huis tuurlijk.. ik normaal ook maar er is nou een kleintje die je ook bezig houdt..
pff een heel huis in 1 uur mannen hebben altijd wat te zeuren (heb je de was gedaan, dan over de rommel, heb je opgeruimd dan over het gebrek aan schone kleren) en ze kunnen het altijd beter! grrr
haha fijn he.. ach.. komt wel goed hoor.. ik heb genoeg voer nu.. dus ga eens voor mezelf opkomen.. krijg nu wel weer een beetje kracht ook dankzij jullie.. het is raar maar waar het werkt echt ff kletsen met mede mama's. trouwens miss.. zo schiet het niet op he je foto's zat al te kijken maar zag nog niks