zoooooooooooooooooon heb alles vlug overgelezen bijna 30 paginas allereerst CORINA dubbel gefeliciteerd noghe gister met beide mannen baby massage ziet er ontpannen uit zeg! hoe ik was gevallen nou liep naar binnen bij mn schoonouders en gleed uit over het matje ofje beter te zeggen het matje gleed weg. heb zelf een dikke blauwe knie wat pijnlijk maarja beter dn yorgos wat heeft... die bumbos zijn ook erg gaaf ja.. denk dat ik er 1 mee neem van hier uit dan zijn ze goedkoper ivm de dollar en die namen je zal maar zon naam hebben nouja cailynns naam afgekort is ook cd.. maar das niks.. als je al die andere namen leest pfffff gewoon lullig voor die mensne niet? ken wel iemand die heet usnavy.... US NAVY je zal zo maar heten maarja verder gister 1te festje gehad hebben veel geld gekregen omdat we natuurlijk verhuizen verder een set klik bolkjes en kleding.. dus das 1feestje nou in LOS angeles nog 1 en dan in nederland de laatste... trouwens hoorde gister dat er een aarbeving was geweest in los angeles mn mans tante belde dat was dinsdag ofzoiets alles is dus van de kast gevallen schijnbaar en gebroken nou weer wta minde rom mee te nemen .. was wel blij dat ik er niet was zeg pfffff uhm wat hadden jullie nog mer jaaaa hele mooie spam ooh mn buddy ik wist wel dat t roze zou worden i svorospelbaar he en uhm verder weinig t emelden.. ja vanavond een bruiloft helemaal gen zin in gelukkiggoe dexcuus om naar huis te komen thx god heb ik kinderen
Die bumbos zijn idd erg leuk, denk alleen niet dat mijn zoontje er straks in kan zitten met zijn spreid- of gipsbroekje. Cristel wat is een set klik bolkjes, of ben ik erg dom als ik dit niet weet? Initialen van mijn zoontje van voor- en achternaam is DvD, maar daar kan ik wel mee leven, hij toch ook wel? Gaan we nog wat lekkers eten vanavond? Ik ga gezellig samen met manlief gourmetten. Allemaal alvast een hele fijne avond, denk niet dat ik vanavond hier nog te vinden ben!
Zaten we vanmiddag op het terras, wilden we tapas bestellen, dat kon dus pas vanaf vijf uur. Grrr Maar de stokbroodjes met kruidenboter e.d. waren ook errug lekker!
Nou, dat idd balen zeg, naja het stokbrood was zeker een kleine troost! Ik hoop morgen nog ff een terrasje te pakken. Ga iemand de fles geven.... meld mij bij deze af!
Hoi dames, even heel kort... Dit weekend dat extra werk-weekend , vandaag de eerste vroege dienst gehad en ik kan jullie zeggen ik vond het heerlijk. Fijn weer met mijn collega's gekletst en heerlijk de patienten vertroeteld. Wel raar om nu weer anderen zien te bevallen. Morgen nog één dagje en dan weer drie weken vrij Kolven ging prima. Hebben de nieuwe symponie van medala...super ding zeg. 2 x vandaag gebruikt en had in 5 minuten 300cc ...ben toen maar gestopt. Zo ga nu heerlijk pannekoeken eten die de meiden hebben gebakken. Fijne avond allemaal. Kwebbel
Even heel kort: Over namen gesproken... Ik ken iemand die heet Dik de Kok... leuk als je naar het buitenland moet whahahaha
Nou wij zijn ook weer terug van weggeweest. In het museum in Assen geweest mijn Hannah, man, Papa, broertje en zwager. In dat museum stonden de terracotta soldaten uit China. Best indrukwekkend om te zien. Het was er ook drukkend warm en ontzettend druk. Ik balen dat ik de babybjorn niet had meegenomen. Ik zag een gelukvogel er wel mee lopen en toen kon ik mezelf wel op mijn hoofd slaan.... Maar wel een leuke dag gehad. Mijn broertje had groot nieuws, hij heeft ons verteld dat hij homo is. Op de een of andere manier heb ik dat altijd al gedacht. Door bepaalde dingen die hij deed en zei. Voor hem was het wel spannend om te vertellen. Maar hij wist wel dat het ons niet uitmaakte. Wel raar om het nu ook uit te spreken. Ook om te bedenken dat hij dus geen toekomst krijgt zoals wij die hebben: trouwen, kinderen krijgen etc. Het zal er allemaal heel anders uit gaan zien. Ben wel blij dat hij de durf had om het te vertellen. Ff wennen...
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad in het museum. Hoe deed Hannah het? Wat goed van je broertje lijkt me toch erg spannend om te vertellen. Fijn dat het jullie verder niks uitmaakt, je hoort helaas ook weleens anders..
Super dat je het werken zo heerlijk vindt. Lijkt me idd ook wel ff vreemd om nu andere te zien bevallen. . Hallo zeg in 5 min 300 cc . Dat zet nog eens zoden aan de dijk . Eet smakelijk, fijne avond!
Die heb ik op de voorkant van mijn proefschrift staan!: https://openaccess.leidenuniv.nl/dspace/bitstream/1887/4373/5/kaft.jpg
Jeetje 300 cc! Daar kan ik alleen maar van dromen. Ik kolf nu uit beide borsten samen 150 tot 160 cc. Gelukkig schijnt ze daar genoeg aan te hebben... De Symphonie heb ik ook 1 keer in het ziekenhuis gebruikt, wel een fijne kolf idd.
Inderdaad fijn dat hij het durfde te vertellen. Raar is dat toch dat je het bij bepaalde mensen echt aanvoelt. Zo hoorde ik het een aantal jaren geleden over een oud-klasgenoot waarbij ik het ook geen verrassing vond.
De foto snap ik, van de rest wat er op de pagina staat kan ik niks maken Wat heb je precies gestudeerd dan?
Wat fijn dat het zo leuk was! En fijn dat jullie geen probleem hebben met het nieuws van je broertje. Maar hij kan toch gewoon trouwen en kindjes krijgen?
Kwebbel zo jij kolft flink wat eruit zeg! Ik heb die kolf toen de eerste week gehuurd bij de thuiszorg om te proberen de borstvoeding op gang te krijgen. Helaas niet gelukt, maar hij was wel prettig inderdaad.
Wie o wie opent 1220?!?! Wij krijgen vanavond (kraam) visite.... dus denk niet dat ik er ben om te openen Kga nu ff douchen ben er zo nog wel ff...