Wij zijn Christelijk en geloven dus dat God de man en vrouw voor elkaar heeft geschapen. In de bijbel staat dat je niet mag trouwen of gemeenschap hebben met iemand van het zelfde geslacht. We geloven niet dat iemand die homo/lesbienne is op zichzelf al zondig is. Dat absoluut niet. Maar wel dat je dan geen relatie als een huwelijk mag hebben.
Eigenlijk is hij de meest modegek bij ons in het gezin.... Hij weet precies wat wel of niet staat. Was ook helemaal gék van mijn bruidsjurk. Riep toen nog, die moet mijn vrouw ook aan... ontkenning?
Hannah deed het best aardig. Vanmorgen gekolfd en om 8 uur in de trein de fles gegeven. Om half twaalf in Assen in het restaurant van het museum gewoon gevoed. Om drie uur in de trein naar huis gevoed. Maar tussentijds kon ze niet zo lekker slapen. Dus nu ligt ze nog te slapen ook al hoort ze al om half zeven gevoed te worden.
Hoi Sopje, welkom in ons midden. We kletsen wat af hier hoor, kijk maar uit. Regel is dat Booky een samenvatting maakt op iedere 20e pagina
Oke, ik ben zelf ook Christelijk (hoor niet bij een kerk of bepaalde stroming) maar denk er toch anders over. Maar wie weet hoe het in de toekomst zal gaan met je broer, je weet nooit wat de liefde met hem zal doen. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening over dit soort dingen en dat is prima. Respecteer ik ook hoor, maar ben wel benieuwd hoe zou je reageren als je broer een vriend zou krijgen en wel gaat trouwen?
hahahaha ik wil hem best maken maar dan moet er nog ff worden doorgekletst voordat m'n visite hier is
Et was ook best warm daarbinnen. Laat er lekker slapen. Morgen minder raar dagje, kunnen we weer ff in het ritme komen.
ja precies dan pak je het dan wel weer op. Is toch spannend heh hoe die kleintjes op zo'n dag reageren!
haha ja idd maar de laatste 20 pagina's weinig spam... alleen Douwe Egberts en jouw 3d echo en net geboren foto van Jasmijn
Ik weet natuurlijk niet hoe ik daar op zou reageren. Eerlijk waar. Want dat weet je natuurlijk bij niks. Maar ik weet wel wat er in de bijbel staat en dat God het een gruwel vind (Leviticus 18:22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het) Ook weet ik dat wat geloof betreft mijn broertje op 1 lijn met mij staat. Maar ik kan niet in de toekomst kijken. Maar ik weet ook: Wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand; moedig sla ik dus de oogen naar het onbekende land. Leer mij volgen zonder vragen; Vader, wat Gij doet is goed! Leer mij slechts het heden dragen met een rustig kalmen moed! Heer, ik wil Uw liefde loven, al begrijpt mijn ziel U niet. Zalig hij, die durft gelooven, ook wanneer het oog niet ziet. Schijnen mij Uw wegen duister, zie, ik vraag U niet: waarom? Eenmaal zie ik al Uw luister, als ik in Uw hemel kom! Laat mij niet mijn lot beslissen: zoo ik mocht, ik durfde niet. Ach, hoe zou ik mij vergissen, als Gij mij de keuze liet! Wil mij als een kind behand'len, dat alleen den weg niet vindt: neem mijn hand in Uwe handen en geleid mij als een kind. Waar de weg mij brengen moge, aan des Vaders trouwe hand loop ik met gesloten oogen naar het onbekende land.
oh das wel ff wat anders dan waar we het normaal over hebben, maar fijn dattie het heeft gedurft te vertellen. is voor velen toch moeilijk he.