April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  2. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Het is wel ff wennen. We zaten net tv te kijken hier en er was echt zo'n nicht(noem ik het dan maar) op tv. Ik vind het dan echt een overdreven homo. Dus mijn man wilde al een gebaar maken. Maar opeens bedacht hij zich: dat moet ik nog even uit mijn hoofd bannen, zei hij...

Maar ik denk dat we dr snel genoeg aan gewend zijn. Ik bedoel, het kwam niet onverwacht en het is nog steeds mijn broertje. Alleen nu met een label..

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En nog eentje: Jasmijn in haar wipstoeltje (druk duimend) met onze hond erbij.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hallo, gefeliciteerd en welkom hier!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    En een bewerkte versie van de eerste foto..

6. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Touwens als Sopje ook zo een mooie banner wil, moet ze ff bij Sab aankloppen toch? Maar ze is al offline.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ten eerste wil ik even zeggen dat ik jou geloof en mening respecteer!
    wil dus niemand aanvallen of voor het hoofd stoten maar moet toch even mij mening kwijt..

maar ik persoonlijk geloof niet in god of iets dergelijks, ik geloof in de mens en zijn/haar kunnen.
    En ik ben echt een fanatiek voorstander van je geluk naleven, en in mijn ogen is de liefde iets prachtigs, ongeacht het geslacht van je partner.
    Ik persoonlijk vind het behoorlijk hypocriet dat in het boek van god staat dat je liefde en intimiteit delen met iemand van hetzelfde geslacht een zonde is... terwijl god toch wil dat mensen gelukkig zijn dacht ik zo,maar door dit als een zonde te beschrijven kan ik me ook voorstellen dat het echt een verschrikking is voor de homoseksuelen onder ons om daar gewoon voor uit te komen. en wie wordt er nou gelukkig van om je liefde niet te kunnen uitten op de manieren die je binnen een relatie normaal ziet.

8. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Vermanen ik denk dat ik mijn mond maar ga houden voordat we een echte rel hier hebben.:-#

Boni leuke foto's!

9. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Dank je wel voor je respect. Omdat jij dus niet in God gelooft, zullen wij het op bepaalde punten ook nooit eens worden. Maar ik begrijp wel dat het inderdaad ontzettend moeilijk is om uit te spreken dat je homo/lesbienne bent en dan tegelijk je toekomst te bepalen omdat je alleen zult moeten blijven. Maar daarbij denk ik ook aan alle hetero mensen die ook hun leven lang ongewild alleen zijn gebleven. Zij hebben daar ook niet voor gekozen.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
  11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Buddy helemaal met je eens! Ik geloof wel, maar denk dat je de bijbel ook op 3.000.000 manieren kunt interpreteren. Dat ding is tenslotte 2000 jaar oud op zijn minst en weet ik hoe vaak herschreven en vertaald.

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Laten we gewoon eerlijk zijn en zeggen: ik heb een andere mening. Daarmee hoef je iemand nog niet tegen het hoofd te stoten. Maar respecteer elkaar en laat iedereen in zijn waarde. Iedereen mag dus een eigen mening hebben. Dus rellen kunnen we maar beter laten in dit geval, want er zal niemand winnen toch?

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    helemaal mee eens!(dat dan weer wel :wink)

14. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    jaaa die bakfiets krijg ik ook!Geweldig dat jij hem ook heb kan ik je het hemd van het lijf vragen :)
    Was eigenlijk kielekiele of tie wel zou passen in de tuin, maar met passen en meten, zou die moeten lukken. Ik vind hem zo gaaf.
    Niet moeilijk met bochten ofzo? Heb jij ook zo'n babyschaal?

ben nog niet aan de tattoo toe gekomen, was wat foto's aan het bewerken en Noelle wilde graag aandacht en dat kan ik niet weigeren he, lekker wijffie.

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Daarom dacht ik ook laat ik mijn mond maar houden voordat er wel een rel ontstaat, want het schiet toch niet op, ieder heeft zijn eigen mening over dit soort dingen.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nee waarschijnlijk niet nee.
    maar als ik vragen mag...gewoon normaal bedoeld, wat nou als je broertje toch zou zeggen dat hij ging trouwen(het mag tenslotte in nederland) wat gebeurt er dan?
    En een ding moet ik gewoon vragen...ook weer niet aanvallend bedoelt, maar ik kan niet geloven dat je broertje dan omdat het volgens de bijbel niet mag, niet de liefde zal bedrijven(om het maar even netjes te zeggen) met zijn vriend, wordt dit dan gewoon doodgezwegen ofzo? of mag er dan wel over gesproken worden

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nogmaals voor de duidelijkheid.. alles wat ik vraag is puur uit respect en nieuwschierigheid voor de opvattingen die de gelovigen onder ons hebben

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier ben ik het helemaal mee eens. Had mij verder nog niet in de discussie gemengd.
    Iedereen moet voor zichzelf bepalen wat hij/zij vindt. Ik persoonlijk vind dat als iemand zijn/haar geluk vindt bij iemand van hetzelfde geslacht, dat alleen maar mooi is. Ken een aantal mensen die enorm geworsteld hebben met zichzelf voordat ze ervoor uit durfden te komen dat ze (in dit geval) homo waren.
    Maar vind wel dat het respecteren van elkaar en het in de waarde laten dus ook t.o.v. deze mensen (de homo's en lesbiennes) zelf geldt en daar gaat het volgens mij vaak mis.

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat een zware discussie trouwens voor de zaterdagavond..

20. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    oef sorrie val binnen in een serieus gesprek :oops: , heb net alles gelezen.

Ieder zijn mening , ben ik het helemaal mee eens.

Deel Deze Pagina