Hi En daar was ik weer, maar zie dat het vanavond erg rustig is. Oef en wat een gesprekken zeg op de zaterdagavond. Ik geloof niet, ben niet gedoopt en respecteer ieder ander tot op zekere hoogte. 4Cats wat een super mooie foto's van je meisje! Wat een mooi moppie inmiddels alweer leuke anekdotes. Sopje welkom en gefeliciteerd! Booky wat een geweldige samenvatting weer. Enne hou me op de hoogte he, ben nu toch wel erg nieuwsgierig. Wilde trouwens nog aan mijn moeder vragen of het echt Egberts was, maar ben het helemaal vergeten. Morgen bij mijn zwangere vriendinnetje langs, zij was 2 weken terug jarig maar toen had ik groot feest dus ben niet bij haar langsgeweest, dus na gaan we morgen. Ik heb het boek van Oei ik groei voor d'r gekocht. Vind het zelf zo'n leuk boek dat ik het haar ook maar cadeau doe. Trouwens had jullie ook nog niet verteld dat we donderdag al bij Maartje zijn wezen kijken, oh wat een klein poppetje zeg 49 cm en 2930 gram.
Ik had net trouwens iets stoms, ik zat in het grote bad met Ben, zuigt mijn rug opeens vacuum! Heb nu een grote bloeduitstorting op mijn rug , deed echt zeer!
Aan het bad! Het middenstuk zeg maar van rug, bij de ruggenwervel zoog vast aan het bad, ik zat met mijn rug tegen de achterkant zeg maar.
Au pijnlijk, gelukkig nog nooit mee gemaakt, wist trouwens ook niet dat het kon. Ik ga lekker mijn bedje opzoeken.
4cats prachtige foto's wat een schatje! Ladi ook al van die mooie foto's wat een leuk mannetje! En lekker lenig op de eerste foto te zien. Au wist ook niet dat je je rug vacuum kan laten zuigen aan bad. Lijkt me erg pijnlijk! Sterkte ermee! Boni fijn dat het naar omstandigheden redelijk gaat. Hopenlijk gaat het snel SUPER goed! Isra leuk verjaardagscadeau voor je zwangere vriendin! Vind het zelf ook een erg leuk boek! Ahhh jeetje wat een kleintje die Maartje, daar is Ryan gigantisch bij lijkt me... Astrid veel plezier morgen met je (kraam) vistite. Zo hier is het bezoek net weg. Mats had om 21.00 uur de laatste fle en is toen lekker gaan slapen. Daarna zijn wij gaan Wii-en tot 1.45 uur haha. Wat gaat de tijd dan snel zeg. Ziet er waarschijnlijk ook niet uit 4 'volwassen' met zo'n spelcomputer. Morgen maar lekker rustig aan doen! Kga nu maar m'n bedje opzoeken. Tot straks!
nou booky ik wacht voortaan maar op jou samenvattingen beter kan niet maarja had alles al gelezennu leuke fotos karin maa jij nou zon goede fotos of heb je nou zon mooie meisje of alle 2 ladi ook super leuke fotos.. heeft je man die fotos gemaakt? nou vanmiddag nog een bbq/feestje gehad van mn mans opa en oma nou toen moesten we om 9 uur pas ene keer nar de trouwerij savonds ik ben dus niet gegaan mn man is net weg... de kinderen hadden heel de dag al niet geslapen cailynn had diaree dus ik had zo iets ja laat maar hoor... hij is nu met zn ouders en mn zwager mee... alleen zit nu alleen hier in dit huis en voel me niet echt comfertable.. bah.. durf gewoon niet te gaan slapen heb net mn mans nichtje gebeld die komt vast wel hoop ik.. ben zon schijtert ook he
Goede morgen, hier weer fris op om kwart voor zeven. Hannah is erg verkouden dr neusje zit potdicht! Arme kind. Dus toen werd ze om kwart voor zeven er van wakker denk ik. Wel lekker geslapen. Maar omdat ik gestopt ben met kolven smorgens was ik een beetje erg nat... Gelukkig bijna alleen mijn nachtjapon en niet het hele bed... Maja, gaat wel weer over. Heb mooie en lieve en leuke spam gezien! Wat een schatjes hoor! Ook iets gelezen over een pijnlijke rug door het bad. Klinkt niet echt fijn! Vandaag weer de hele dag bij mijn ouders. Komt mijn zus ook van de camping met manlief en kids. Iedereen is er dan, altijd zeer gezellig. En ook wij kunnen elkaar dan weer uit laggen op de wii. Ik ga me aankleden. Doei doei
Hihi, Jasmijn was ongeveer net zo groot bij de geboorte! En is nog steeds zo'n klein poppetje, vergeleken bij andere baby's...
Goedemorgen allemaal! Booky maar weer bedankt voor de top samenvatting! Sopje welkom! En idd een serieuze discussie op de zaterdagavond! Het is moeilijk, je wordt met een bepaald geloof opgevoed die bepaalde opvattingen heeft en nu 'wijkt je naaste daarvan af'. Maar liefde overwint alles, dus het zal vast goedkomen! Ben katholiek gedoopt, communie en vormsel gedaan, maar verder 'doe ik er weinig mee' in de zin van ik ga niet naar de Kerk, maar ik gebruik deze basis wel in mijn normen en waarden en haal er dingen uit die mij ondersteunen om mijn leven te leiden. Mooie spam heb ik voorbij zien komen, zal mijn ventje ook binnekort spammen! Nog steeds kraamvisites? Ben blij dat ik daar al een tijdje van af ben! En die Wii is zo leuk, mijn zusje heeft er ook 1tje, wij gaan er binnenkort ook 1tje kopen, goed voor de beweging he! Vandaag weer niet zoveel op de planning, behalve kuisen dan . Als vanmiddag het zonnetje gaat schijnen, maar ziet er niet echt naar uit, dan wil ik nog wel ff een terrasje gaan pakken. En ik ga straks met mijn kleine man in 'in het grote bad', nu nog ff van genieten voordat hij wellicht een gipsbroekje krijgt . Ga nu iemand de fles geven, tot straks misschien!
wat fijn dat het naar omstandigheden redelijk gaat met hun dochtertje en idd, we hebben zoveel geluk gehad!
Wel nog ff hierop reageren voordat iemand de fles krijgt . Je moet wel even oefenen hoor zonder kids erin, heb in CP heel vroeg in de ochtend 3 rondjes geoefend zodat niemand mij kon zien . In het begin denk je echt dat je de bocht niet haalt of niet recht kan sturen en dat je omvalt, maar dat kan natuurlijk niet gebeuren omdat de bak wordt ondersteund door 2 wielen. Ik heb zitten twijfelen over een babyschaal, maar had gelezen dat een maxi cosi ook erin past en dat wilde ik eerst proberen en dat gaat best, die zet ik vast met een tas, dan zit de bak wel aardig vol, maar ik heb natuurlijk maar 1 kindje en er is genoeg ruimte voor de boodschappen. Dus geen ervaring met de babyschaal. Wij, na ja mijn lief heeft die fiets zelf in elkaar gezet, ook omdat er een lange levertijd op zit incl. monteren en afleveren en ik wilde 'm natuurlijk snel hebben! Hoe en wanneer krijg je 'm?
karin, prachtige foto's van j meisje! oh dat is echt een kleintje(zelfde als ik bij de geboorte ) buddy ook prachtige spam van Ben! lekker ding isset oei, das niet fijn..wist niet eens dat dat kon sterkte ermee DOENDOENDOENDOEN! ben echt benieuwd naar jou ventje!
gisteravond vrienden over de vloer gehad, film gekeken. 1 van die meiden was 1 week overtijd al... viel me ineens op dat ze zo af en toe stijf stil zat... en daarna op de klok kijken, smsjes tikken naar dr vriend enzo.. bleek dat ze echt veel "harde buiken" en krampen had. ze zijn maar naar huis gegaan, net gesmst of ze nog heeft kunnen slapen of dat het doorgezet heeft... geen antwoord. SPANNENDDDD!