April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Nou Esjuh mijn vriend maakt eigenlijk helemaal geen opmerkingen maar toch ben ik zelf bang dat hij denkt dat het huismoederen weinig voorstelt. Stom eigenlijk he. Maar hij zegt ook nooit uit zichzelf dat ik het goed heb gedaan ofzo. Dan moet ik hem eerst vertellen dat ik de keuken helemaal schoongemaakt heb en zijn was opgevouwen en in de kast heb gelegd (wij vouwden vroeger zelden de was :oops: ).

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh esjuh zoeen heb ik er ook hoor! alles wat je wel hebt gedaan dat zien ze niet, maar als je een keertje iets niet doet dan moet je ze horen :evil:
    ik heb vandeweek snachts ruzie gemaakt omdat hij een opmerking maakte over mijn lege glas die ik boven had laten staan..ik voelde me ook zo ontzettend aangevallen. Had die dag heel de benedenboel schoongemaakt en opgeruimd, wassen gedraaid, tussendoor flesjes luiers...krijg je zon k*topmerking. Heb hem toen de volle laag gegeven haha hij heeft t geweten ;) Kon meteen niet meer slapen, vandaar dat ik hier op zp was met cristel om een uur of 4 haha.

die mannen lijken ook wel vergeten dat wij allemaal zo kort geleden zijn bevallen, of het niets is :rolleyes:

zullen we met zijn alleen weekje weg gaan en de beebjes bij onze mannen laten? :)

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    TE herkenbaar! Hij zegt er ook niet altijd wat van, maar gaat wel languit op de bank als ie uit zijn werk komt, want hij heeft tenslotte gewerkt... :(
    en ik maar koken en tussendoor luiers verschonen en flesjes maken..vaatwasser inruimen uitruimen was erin was eruit..dingen die misschien niet opvallen, maar moet je het is een week niet doen :) daarom denk ik ook dat ze niet helemaal begrijpen hoe onze dag eruit ziet met zon kleine.
    En als hij dan een keer iets heeft gedaan, gestofzuigd ofzo, dan moet ik het wel 10 keer op een dag aanhoren hoe geweldig die wel niet is :rolleyes:

en hoe toevallig..wij vouwden ook nooit de was haha pas sinds de kleine er is hou ik dat allemaal bij, en ook hier schijnt dat hem niet op te vallen ;)

zo ook weer effe lekker geklaagd :)

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Simone je druppels zijn onderweg! het paste in de brievenbus! :D

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heel herkenbaar Esjuh. Ik voel me momenteel ook vooral moeder en niet meer echt vrouw zeg maar... Het leven is ook veranderd.. Ook het aangevallen voelen is herkenbaar. Gisteren ging het over het bed verschonen. Ik denk dat onze hormonen ook nog een rol spelen. Dat is nog steeds niet helemaal op orde na de bevalling. Ik den dat het goed is dat jullie lekker naar de Beekse Bergen gaan. Er even tussenuit!

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    hahah.. ook dat probleem is dus niet alleen hier... voel me dan zo slecht op een of andere manier als hij er wat van zegt. .en idd als wel alles is gedaan wordt er niks gezegt..

Enne sab.. vind dat weg gaan met de meiden wel een heeeeel goed idee.. we wilden toch nog een meeting houden? ;)

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    MEETING MEETING MEETING

8. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Haha Sab ben blij te horen dat we niet de enige zijn die was niet opvouwde :D. Vond het altijd zo nutteloos, maar nu is er zoveel meer was dat je het wel bij moet houden :D. Ja inderdaad, hij wil als hij thuiskomt ff lekker ontspannen, snap ik wel, maar ik ben ook de hele dag in de weer geweest hoor. Maar goed, de rest van de avond doe ik zelf ook niks meer, dan wil ik ook ontspannen. En de flessen 's avonds mag hij dan ook mooi doen en luier enzo ook :D.

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hihi ik zou al die mannen wel is willen zien na een week met die kleintjes, denk dat ik die van mij meteen weg kan brengen...dat trekt hij echt niet haha

dussuuh meeting in center parcs ofzo? of doen we het gelijk goed, gaan we naar een warm land?

ik voel me niet eens alleen moeder, ik voel me vooral werkster ;)
    ik doe er nu grappig over, maar soms vind ik het ook echt niet leuk meer en weet ik niet hoe ik dit nog 18 jaar ga volhouden ;)

zal inderdaad ook wel gedeelte hormonen zijn..dat hopen we dan maar

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    haha ja he ik dacht ook dat wij de enige waren! het kwam eigenlijk zelden voor dat er iets in de kast terecht kwam...dan had ik het alweer aan :) strijken deed ik al helemaal niet aan. nutteloos is het goede woord ja..voordat het ene in de kast ligt ben je het volgende alweer aan het wassen ;)
    Ik laat hem ook de avondvoedingen doen hoor, en dat doet hij ook wel gewoon..maar niet altijd zonder klagen ;)
    of als ik dan savonds effe achter de pc zit moet je hem horen..daar kan ik dan helemaal niet tegen, mag ik ook effe wat tijd voor mezelf?

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat moesten we toch zonder dit forum he meiden, zaten we nu allemaal thuis te denken dat we de enigen waren... ;)

12. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ja precies Sab, mijn vriend en ik plukte onze kleding altijd van het wasrek :D. Nou gelukkig zeurt mijn vriend niet dat ik 's avonds ontspan. Anders krijgt hij ook de volle laag haha. De avond is lekker voor ons gezinnetje. Hij werkt dan niet, dus ik ook niet. Dan gaan we lekker een filmpje kijken of wat dan ook.

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja dat doen wij gelukkig ook wel, savonds doen we eigenlijk hetzelfde als toen we nog met zijn 2tjes waren ;) alleen dan flesjes en luiers tussendoor :)
    nadeel is wel dat we vaak veeeelste laat naar bed gaan omdat je toch ook nog even wat aan je avond wilt hebben...
    want eten afruimen koffie drinken en dan al naar bed gaan dat kan ik niet hoor..heb al heel de dag tegen mezelf zitten praten dan, en ook al ben ik daar best goed in :) soms is antwoord krijgen ook wel leuk ;)

voor die kleine er was had ik sowieso niet echt iets van een huishouden :oops: deed echt alles wanneer het MOEST gebeuren, zat niet echt een schema in ofzo haha. als we allebei begonnen met niesen , was het tijd om te stofzuigen zoiets :)
    dus daarom ben ik nu soms ook heel trots op mezelf dat ik het toch maar allemaal doe en alles netjes bijhou..dus een beetje waardering of een complimentje is dan wel fijn he

14. heej Sab, bedankt voor t op de post doen.
    hopelijk heb ik het morgne en heb ik (na ja Luna) er snel profeit van.
    Daarstrax heeft ze al weer ff geslapen en nu ligt ze in de box lekker te brabbelen.
    Nou moest gewoon ff huilen om ze weer zo blij te zien!

Enne, kom maar op dames met die meating!

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Sab dat hebben wij ook! Gaan veel te laat naar bed inderdaad, precies om die reden. En dat je goed in jezelf kan praten hebben we wel gezien ;). Verder hadden wij ook niet echt een huishouden toen ik nog werkte, daar heb je dan ook minder tijd voor. En had ook weinig zin om 's avonds te gaan boenen. Dus inderdaad ben nu ook trots :D en wil je inderdaad wel wat waardering!

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    fijn is dat het simone als die pijn dan weer effe weg is!
    daimy had die vrijdag zoon pijn en heel de dag lopen krijsen, toen had ze lekker gekotst over me heen en daarna was ze helemaal rustig geworden..toen was ik zelf ook zo opgelucht ;)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Mijn man studeert (naast zijn werk) dus er is bijna geen tijd over. Dat is wel erg jammer hoor.

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja wij werkten ook allebei fulltime dus het kwam er echt niet van.
    en we hebben iedere dag het goede voornemen om vandaag echt op tijd naar bed te gaan :) maar voor 12en is nog nooit gelukt ;)
    volgende dag heb je dan weer spijt maarja..anders zie je elkaar helemaal zo weinig he

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb hier tegenwoordig overdag de radio aanstaan, vind daimy echt helemaal geweldig haha de vengaboys zijn nu op, ligt ze helemaal te lachen en te gillen in de wagenbak :) ze heeft nog voorkeur ook hoe vrolijker hoe beter

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Dat wordt vast een k3-meisje Sab :D. Ja wij proberen het ook om voor 12-en naar bed te gaan en als we er dan een keer voor 12-en in liggen gebeuren er weer dingen waardoor we toch pas na 12-en gaan slapen :).

Deel Deze Pagina