Ik denk dat ik dat morgen ook even ga doen, omdat ik niet zeker weet wat het is. Allergie zou best kunnen hoor, want ik ben voor heel veel dingen allergisch (heb ook astma). Ik moet daardoor heel veel niezen etc... Dus allergie op mn gezicht zou me niet verbazen.
Ik heb trouwens wel tabletjes tegen de allergie, maar omdat ik nog BV geef mag ik die eigenlijk niet. Ik zit nu toch wel te twijfelen om er toch één te nemen omdat ik nog maar 1 voeding per dag geef.
heb dat idee van de link met de lijst trouwens gepikt van een april mama 2009 die zijn trouwens wel slim om er meteen al mee te beginnen, en niet een paar duizend pagina's lijst graven verder zoals wij
[quote="Marleen1979 @Ingrid: Waren die twee optredens van de 3j's dicht bij elkaar? Doe je dat vaker twee op één avond? [/quote] Euhm, ja ze waren redelijk dicht bij elkaar.. De eerste was in Coevorden, de andere in Vlagtwedde, een uurtje rijden van elkaar.. Maar op zich wel redelijk dicht bij mijn huis.. Ik doe het eigenlijk nooit op 1 avond, 2 optredens bezoeken.. Wel vorig jaar gehad, dat ik 3 keer in 24uur tijd ging.. EErst s middags een signeersessei in Leeuwarden, toen 's avonds een optreden in Eesveen, en de andere middag stonden ze in Appelscha.. Maar meestal doe ik maar 1 optreden. En meestal ook niet zo laat.. Maar ja.. Zo heel af en toe....
HIhi booky hier gister ook even gegolfd op de WII, maar werd op een gegeven moment dat hij niet goed reageerde als ik heel zachtjes wilde slaan. Cristel deze laatste 2 foto's heeft mijn vriend inderdaad gemaakt. ISra wat is Maartje nog een kleintje, Ben was nog kleiner met de geboorte. Ryan leek zeker wel heel groot in vergelijking of niet? Buddy wat spannend van je vriendin! Ingrid fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad. Handig bezig Sab! Ben het ook helemaal met je eens. Ik had het er ook pas met iemand over of hij nou homo, hetero of bi is, wil studeren en dokter wil worden of bouwvakker, het maakt me echt niks uit zolang hij maar gelukkig is! En het lijkt me best leuk een schoonzoon (en makkelijker eigenlijk dan een schoondocher ). Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat mensen dat echt volhouden om dan alleen te blijven, als je verliefd wordt, dat is zo'n sterk gevoel, volgens mij kan je dat niet langs je heen laten gaan! Marleen wat vervelend die allergie! Hihi denk dat dat vacuum zuigen in het bad ook kwam doordat er maar een klein laagje water in stond voor Ben en mijn rug dus tegen een droge achterkant kwam ofzo. Nou ja, weet het ook niet maar pijn deed het wel. Hier gister om 21.30 de laatste fles en vanochtend al om 7.00 weer, best vroeg dus voor zijn doen. Zometeen komen mijn schoonzus en schoonmoeder ff langs, vriend is dinsdag jarig en dat viert hij eigenlijk niet en we zijn er dan ook niet dus komen ze zo ff langs.
Wow Karin, supermooie spam! LaDi en Cynthia hier ook nog één die zich nogal tegen het geloof gekeerd heeft. Vroeger moest je alles, naar de kerk, bidden, catechesatie (jeetje hoe schrijf ik dit? ) Altijd dat gemoet.... Was het zo beu, moet er nu helemaal niets meer van weten.
Hey das handig Sab. Dat we dat niet eerder uit gevonden hebben. Booky super weer die samenvatting! LaDi wat een ontzettend mooie foto van jou en Ben! Marleen, vervelend die allergie Ingrid een prima weekend gehad, lees ik! Ben er waarschijnlijk morgen pas weer. We vieren vanmiddag Peter zijn verjaardag.
Hey een goedemiddag allemaal! @ LaDi: supermooie foto van jou en Ben! @ Marleen: ik zou er even niks opsmeren als ik jou was. Als het jeukt, probeer het dan te koelen (met een koud/nat washandje bijvoorbeeld). Met creme heb je kans dat het alleen nog maar meer geirriteerd raakt! Ik zou even naar de HA gaan morgen als ik jou was en dan kun je meteen vragen of je die tabletjes kunt innemen. Ik zou het er niet op wagen, want sommige geneesmiddelen kunnen in de BV terecht komen. @ Corina: fijne verjaardag vanmiddag. Wordt het erg druk? @ Misscoo: spannend van je vriendin... Voor de rest ben ik het wederom even kwijt... Hier net weer een mega overstuur kind... Ze kon weer niet slapen of wilde niet slapen. Zodra je d'r neerlegde was het KRIJSEN geblazen. Hebben meer mensen dat hier? En wat doen jullie dan? Vanmorgen ging het prima, toen huilde ze even (om in slaap te komen), maar vanmiddag... Dan is ze helemaal overstuur en haar gewoon maar laten liggen kan (ik) echt niet. Uiteindelijk hebben we maar een klein flesje gemaakt en na een paar slokjes viel ze in de arm in slaap. Ze drinkt trouwens echt ENORM veel voor haar doen. Gisteren 900 mL; dat is 1.5x meer dan wat ze paar weken geleden altijd dronk. Ze wil ook iedere 2 a 2.5 uur drinken hebben; ik denk dat ze een inhaalslag is begonnen . Mag ook wel, want ze weegt nog steeds minder dan 3 weken geleden!
hallookes ben er ook even jammer dat ik nit veel tijd heb om te komen zie dat er zaterdagavond discusie was?ga dadelijk even lezen weetn iet waarover hihi even bijlezen sopje welkom trouwens!belgisch?!haha
oooooooh een discussie waarin ik me beter niet meng...... pffff die bijbel.....ik geloof alleen maar in mezelf met alle respect natuurlijk voor vermanen en de andere gelovigen maar ik laat me dus echt niet leiden door 1of ander boekje.maar elk zijn gedacht erover he... en dat vermanens broertje ervoor is uitgekomen vind ik erg sjiek,respect!nu maar hopen dat hij de liefde van zijn leven vind en er daarover dan ook geen problemen ontstaan.niemand is gemaakt om alleen te blijven. en kindjes krijgen....het kan,dus waarom niet? en verder ga ik er niet op in want daar kan ik dus echt om rellen hoor!eerlijk waar dus mondje dicht
nog even haha over dopen en zo,ik ben gedoopt en zo.jurre gaan we ook laten dopen,niemand weet of jurre later wel in de bijbel en die dingen gaat geloven....zal het hem zeker niet verbieden.vandaar dat we hem wel laten dopen,kan hij later doen wat hij wil toch?
hey belgske, bent u der ook weer eens? nog leuke dingen gedaan in de vakantie? tis wel stil hier af en toe hoor zonder u
emmetje , wat ontzettend vervelend en zielig dat ze zo krijst. Ik herken het wel, Daimy deed dat ook toen ze erg last had van krampjes. Heb jij het idee dat ze krampjes heeft? misschien ook omdat ze nu veel meer drinkt? Hier was ook altijd enorm krijsen, benen strekken en trappen. Hier hebben de sab simplex druppeltjes wonderen verricht. inmiddels gebruik ik ze niet meer en gaat het prima. ik hoop maar dat het snel over is, t zit het arme meisje ook niet mee he
ja gisteravond gaan chinezen njammie lekkerrrrrrrr ja vind het ok wel beu dak nie veel kan komen maar ja.nu dak mijn ventje (de groten haha)nu eens ganse dagen bij mij heb....jullie verstaan da wel he? lekker handig met die lijstlink maar vraagje,als er iets bijmoet moeten we naar u pben?
aha,thxxx leuk gevonden(of gepikt liever haha!) tis weer zondag,lekker kalm nu ben ik er eens een uurke,is al de rest weg haha