April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik wil ook graag met Tygho gaan zwemmen maar nu nog niet...vind hem nog te klein haha

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ isra 100% met je eens, hier dan ook geen oudere kindertjes die verzorgd moeten worden ;) Enneh Mika wil ook wel proefkonijn zijn bij holland's next baby fotograaf :D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Isra, ik heb een overlegd met tygho en hij wil ook wel oefenmateriaal worden voor je hoor :D

4. Bri

Bri Niet meer actief

Sharon: héééél erg gefeliciteerd met je supergoede nieuws! Eindelijk mag je meisje mee naar huis komen... ik kan me niet eens voorstellen hoe blij je daarmee zult zijn. En om dat te vieren heeft ze dan ook nog eens voor het eerst gelachen, het kan niet op vandaag! Het is je zó ontzettend gegund!

5. Goedenavond!

Sharon, onwijs gefeliciteerd dat Jamelia naar huis mag.. Fijn hoor!!!

HIer vandaag een lekker dag gehad.. Ben zoals elke donderdag bij mijn moeder geweest.. Daar lekker ff mijn verhaal kunnen doen.. Wayne heeft daar lekker liggen slapen, tussen de voedingen door..

Afgelopen nacht duurde het lang voordat ik sliep, maar ja.. Een en ander spookte nog rond in mijn hoofd.. Maar mijn besluit staat vast ik sta voor 24 uur per week op papier, en voor dat aantal uren stel ik mij na mijn verlof weer beschikbaar voor werk, meer niet.. Kan ook niet, want opvang en alles is al geregeld, en alles is gepland op die 24 uur..

En ik ga mijn mannetje echt niet fulltime naar de opvang brengen, daarvoor heb ik hem niet op de wereld gezet. Dus het is einde oefening bij mijn huidige werkgever, dat weet ik nu al..

Maar goed.. Voetbal begint op tv.. Bah.. Eigenlijk geen zin om te kijken, maar heb ook geen zin om de hele avond boven te zitten/liggen.. Ook zo ongezellig.

Fijne avond!

6. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Sharon: geweldig nieuws dat Jamelia eindelijk naar huis mag. Komt eindelijk de tijd dat jullie helemaal van haar kunnen gaan genieten.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Sharon, gefeliciteerd meid! wat geweldig dat Jamelia eindelijk naar huis mag!

8. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wow Sharon! Das idd maandag een feestje bij jullie. Geweldig meid, ben hartstikke blij voor jullie.

Isra, lijkt me geweldig een fotoshoot van Jochem! :D

Nou meiden voor een meeting ben ik ook wel te porren, nog steeds.
    Helaas is het de vorige keer op niets uit gelopen.
    Maar ben nu toch wel erg benieuwd naar alle creaties van iedereen! :)
    Dus kom maar op.....!

Esjuh, herken het heel goed hoor! De mannen denken er soms behoorlijk makkelijk over. Heb af en toe ook weleens een woordenwisseling er over. Reageer ook erg fel. Herken mezelf zo helemaal niet.
    Zijn gewoon de hormonen nog. Kan om alles wel janken.

Ben benieuwd hoe dat maandag gaat in de winkel als ik weer aan het werk ben. Zal eerst wel een berg felicitaties krijgen. Kan daar ook al emo door worden.

Ingrid, goed besluit! Dan maar een andere job zoeken

Doe de nachten ook alleen. Peter gaat er 's nachts al om 2 uur uit. Maar hij neemt de 6 uur en 10 uur fles meestal voor zijn rekening.
    Afgelopen weekend heeft hij Jochem niet horen huilen. Na zijn fles had hij zijn broek vol gepoept. Ik hoor dat gelijk. Hij slaapt er gewoon doorheen. Moet nog zien hoe dat gaat als hij het 's zaterdags moet doen ;)

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    sharon gefeliciteerd meid! eindelijk he!

nu onze kleine grote andy nog ;)

als we een meeting doen, dan misschien ergens int midden van het land zodat het voor iedereen ongeveer even ver is? iemand nog tips/ideeen voor waar we kunnen afspreken en wat we gaan doen?

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Sab, ligt er aan waar iedereen een beetje vandaan komt

Kan wel een keer bij jou langskomen, als ik naar mijn ouders of zusje ga?

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja gezellig :D mini meeting :) laat maar weten als je in de buurt bent!

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje wat een rust hier vanavond :(

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Wil een dezer weken een keer langs gaan, donderdags of vrijdags.

Volgende keer kan ik niet, week er op misschien.
    Ben dan toch bij je in de buurt.
    Zusje woont in Sluiskil en mn ouders in Terneuzen

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    tis zeker rustig hier.. zeker allemaal voetbal aan t kijken?

Sharon GEFELICITEERD MEID! echt super nieuws.. werd tijd zeg.

Hier was alles goed bij de vk. Alleen me hechting is nog een klein beetje open een schaafwondje zeg maar... verder lekker ff gebabbeld..

ook nog eens onwijse ruzie gehad :( ik zat te wachten op ed omdat hij boodschappen ging doen en zijn moeder ging halen belt hij na een uur op schat ik ga nu weg hoor boodschappen doen.. terwijl ik nog moest douche en we 45 min later naar de vk moesten FIJN!.. ik dus uit me plaat en dat viel niet in goede aarde. uit eindelijk is hij alleen naar huis gekomen om mij en Dani te halen en zijn we onuitgesproken daar heen gegaan en thuis gekomen waren me schoonouders er alweer.. dus dat zal straks nog wel een staartje krijgen denk :(

Zat nog na te denken he.. iedereen maakt en voelt ong wel hetzelfde zo te lezen.. ik vind het zo knap dat jullie er goed mee om kunnen gaan zeg.. ik hoop dat ik dat ook snel kan want na vanmiddag sloopt het me.. de ruzie was echt de druppel

15. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He vervelend buddy!
    Eerst niet naar zwemmen en nu nog ruzie.
    Zit je niet mee he!
    Waar woon jij eigenlijk?

16. LaDi

LaDi Fanatiek lid

H25 succes met de verbouwing!

Sharon onwijs gefeliciteerd, eindelijk het eerste april kindje thuis!

Was er voetbal vanavond? :oops:. Had een vriendinnetje over de vloer.

Esjuh wat vervelend allemaal. Hoop dat jullie het rustig kunnen uitpraten.

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ben heeft het trouwens wel moeilijk vanavond, veel huilen opeens. Hij heeft ook wel wat verhoging. Vreselijk zeg dat hij nog zo vaak die prikjes moet :(. Vind het zo zielig!

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    terneuzen is hier 10 minuutjes vandaan ;) daar ben ik bevallen trouwens.

donderdags of vrijdags is goed hoor, ben toch huismama he, dus heb alle tijd :D

esjuh vervelend zeg, nu weer een ruzie..maar komt vast goed meid ik denk dat je er gewoon effe doorheen moet. niet opgeven hoor ;) alles went en dan word het vanzelf makkelijker. en blijven praten met je mannetje.

ladi zielig dat hij koorts heeft van de prikjes! ik zie er onwijs tegenop de dag dat daimy der eerst prikjes krijgt... hopelijk voelt hij zich snel weer beter!

19. Hier ben ik ook nog effies.

Esjuh meid heb met je te doen..
    wordt tijd dat we weer es ff bijbeppen op msn!

Hier wel redelijk goed gegaan vandaag, alleen vanaaf wilde ze weer nie echt slapen. Iedere keer hazeslaapjes.
    Nu is ze een flesje aan het drinken en hopelijk gaat ze dan goed de nacht in...

Morgen nog ff de stad in om wat dingetjes te halen.
    En morgen avond uit eten.
    We gan naar Etenstijd in Tilburg, dat is 2u doorlopend buffet vis/vlees
    en heel leuk voor kids, een hele speelkelder met vanalles te doen.
    Ben benieuwd.

Ga nu zo naar mn bedje!

20. Sharon: meid wat een goed nieuws! GEFELICITEERD!!!!!

Deel Deze Pagina