cristel - grave(noord brabant) - van 4 tot 29 juni sab - vogelwaarde(zeeland) - heel juni Esjuh - Delft (zuid-Holland) - heel juni
cristel - grave(noord brabant) - van 4 tot 29 juni sab - vogelwaarde(zeeland) - heel juni Esjuh - Delft (zuid-Holland) - heel juni Corina - VLissingen (Zeeland) - juni, op dinsdag, donderdag of vrijdag! Kijk zo'n lijst is wel ff makkelijk. Denk dat we qua afstand beetje tussen Rotterdam en Utrecht in moeten zitten. Je blijft altijd houden dat er een aantal wat verder moeten rijden.
cristel - grave(noord brabant) - van 4 tot 29 juni sab - vogelwaarde(zeeland) - heel juni Esjuh - Delft (zuid-Holland) - heel juni Corina - VLissingen (Zeeland) - juni, op dinsdag, donderdag of vrijdag! Nikita -Alkmaar (Noord Holland)- Juni Tussen Utrecht en Rotterdam is echt te ver voor mij. Ladi woont ook in Noord-Holland en wij zijn toevallig beide afhankelijk van OV. Echt een beetje in het midden van nl zou dus net te doen zijn wat mij betreft. Voor Rotterdam zou ik al twee of drie keer moeten overstappen en dat gaat niet met kind en kinderwagen en loopkruk. Utrecht is een rechtstreekse verbinding en dus wel haalbaar. Lijkt me wel grappig om meerdere kindjes van dezelfde leeftijd te ontmoeten!
dat denk ik ook buddy.. enne nog bedankt van vanmiddag.. de buien van dani lijken nu ook minder maar dat komt omdat ik hem nu weer begrijp en weet dat hij die knuffels weer even nodig heeft het gaat gelijk al heel de middag super// durf weer bijna te zeggen dat ik geniet van me mannen (wat een omslag he )
cristel - grave(noord brabant) - van 4 tot 29 juni sab - vogelwaarde(zeeland) - heel juni Esjuh - Delft (zuid-Holland) - heel juni Corina - VLissingen (Zeeland) - juni, op dinsdag, donderdag of vrijdag! Astrid - Leusden (Utrecht) - juni, op dinsdag, woensdag of zaterdag, zondag Het midden van het land zou mij wel goed uitkomen, is lekker dichtbij.
Lijkt me ook wel lekker centraal toch? Voor mensen uit de richting van drenthe, friesland groningen etc. lijkt me rotterdam echt geen doen...
weinig geschreven hier grote problemen met de pc,heb nu plots een querty toetsenbord,al mijn sites bij favorieten weg en ga zo maar door vind +ijn punten niet en zit uren naar de letters te zoeken jurre krijgt nu gaviscone,hij heeft toch verborgen reflux,hopen dat het vlug betert he alles gelesen maar zeet er niet veel meer van hihi ben mss zwanger haha
Jeetje wat een pagina's volgeschreven tekst weer. Heb veel gelezen, maar het merendeel alweer vergeten. Meeting hoeft van mij niet zo. Dus ik wens jullie veel plezier alvast Ik merk dat Tijn in z'n goede dagen zit. De ene lach na de andere krijgen wij te zien. Heerlijk. Ook hele verhalen is hij aan het vertellen. Spam:
Leuke foto Kwebbel! GRaag gedaan buddy! Af en toe is het gewoon nog een beetje aftasten. Fijn dat je weer kan genieten! Wat mij betreft is Utrecht goed hoor! Was maar een suggestie Nicky
denk niet dat Utrecht ook een probleem voor mij is. zal even moet kijken of mijn kinderwagen eigenlijk wel de trap door past in de trein Mooie foto kwebbel
weet er ie+and hoe ik mijn toetsenbord van querty terug naar azerty kan zetten,ik word hier bijna zot het is een laptop HP pavilion,weet niet als dat een rol speelt heb over dit klein berichtje bijna 10min gedaan
Wow gaaf Es! Heb je zo'n grote kinderwagen dan? Tearke geen idee! Vervelend trouwens dat Jurre verborgen reflux heeft. Ga Jochem de fles geven, want morgen gaat de wekker weer om 5 uur. Ga morgenochtend werken. Buddy heel veel plezier morgen! Geniet er van