maar het wijkt ook net zo vaak wel af... zit nu ook te voeden en is echt nog geen 3 uur. Maar bovenstaande is wel de richtlijn zegmaar.
Heel vervelend. Ik hoop voor je dat de pijn niet doorzet. Maar dat het weer over gaat. Ik weet niet of je voor de bv ook altijd pijnlijke menstruaties had? Ik zie aan de ene kant de keer dat ik weer ongi wordt met angst en beven tegemoet omdat ik niet weet of ik wel of niet pijn zal hebben. Maar aan de andere kant ben ik in nov dit jaar al 2 jr niet ongi geweest dus kan ik er wel zeker van zijn dat het zeer doet. En aan de andere kant vraag ik me af of 2 jr niet ongi genoeg is om de Endometriose lam te leggen zodat ik dus helemaal geen pijn meer heb. Ik denk er nog maar even niet aan...
Wow Ingrid leuke spam! Vermanen hoop voor je dat de pijn wegblijft. Lijkt me nou niet zo geweldig. Idd nog maar even niet aan denken Haha Sab, ben op die site bezig. Dus had daarom de link snel te pakken
Nou ik ben al 2 keer aan de beurt geweest, sinds de bevalling.. En voor mijn zwangerschap, had ik idd ook behoorlijk hevige buikpijn elke keer.. Maarja.. Het niet ongesteld worden daar wen je snel aan.. Ach ff doorbijten, en anders straks maar een paracetasnolletje nemen.. Had net Chris al aan de telefoon, met de mededeling dat ik maar ff kalm aan moest doen, en dat hij de afwasmachine straks wel zou inruimen als hij thuis is..
Fijn dat Chris nu wel met meedenkt Ingrid Bij mij helpt Nerofen female erg goed. Heb er ook altijd veel last van. Helaas ook al 2x de pineut geweest. Komend weekend ook weer.
De schat! Ik zou trouwens wel in de gaten houden of de pijn niet erger wordt. Ik heb ook al sinds mijn 16e een pijnlijke menstruatie. En als ik er in 2006 niet mee naar de gyn was gegaan dan had Endometriose mijn buik zo verwoest dat Hannah er niet geweest zou zijn.
Ik slikte gewoon 8 neurofen 400 op een dag, 2 dagen lang... Maar ja, dat mag je niet als je bv geeft. Die speciale female aleve en neurofen werkten niet. Maar kwam omdat het geen 'normale' pijn was natuurlijk. En dan nu: de was
Als Chris straks thuis is, dan ga ik een van beide ophalen. EN dan gewoon ff proberen of het werkt.. Ik heb net ff een wasje opgehangen.. En ik dnek dat ik mezelf nu maar ff trakteer op een ijsje..
@ Marleen en andere mensen die een zijligkussen gebruiken: rolt jullie kleine dan niet door op de buik?! Ik kan Quinty nu al 10x per dag terugrollen, laat staan met zo'n kussen... Of ze ligt achterstevoren in bed! Hoe werkt zo'n hoefijzerkussen?! Ik moet zeggen dat ik niets nieuws gehoord heb van de fysio... helaas... eigenlijk doen we alles al. Verder heb ik net friso extra gekocht voor hongerige baby's. Zit rijstzetmeel in. Ben benieuwd... Vannacht was het weer raak: mevrouw heeft om 0.30 en 4.30 uur in totaal weer 300 mL gedronken en was vervolgens alweer om 6.45 wakker. Man, ik ben gebroken (en word volgens mij nu zelf ook verkouden... ). PS Zit op mijn werk even te forummen
Joehoe! 1300 is voor Jasmijn! Samenvatting 1280-1299 Sommige mensen hebben zich gedrukt van het samenvatting op pag 1280 maken, binnen het uur kun je je berichtje wijzigen dus hebben ze zo een tijdje gekletst (ik noem geen namen...) Sab meldt dat op www.nestlebabyvoeding.nl een gratis voorleesboekje "Benjamin en beertje bas" kado te krijgen is (speciaal voor Ladi)! Corina wil een meeting omgeving Rotterdam Vermanen voelt zich weer beter. Malox helpt goed. Wil ook meeten in Rotterdam. Ze kolft met de handkolf in 10 min 150 cc ('s ochtends 220 cc). Esjuh meldt dat het met Dani al een stuk beter gaat, de tussikind helpt prima. Wil ook bij de meeting zijn. Ze gaat pannenkoeken eten. Ingrid haar schoonmoeder heeft net als zijzelf fybromialgie, ze gaan hier beiden heel verschillend mee om. Ingrid heeft de stelling : pijn is een grens en grenzen zijn er om te verleggen. Wayne pakt dingen bewust vast en probeert te gaan rollen. Isra wil ook wel meeten, maar er hoeft met haar geen rekening gehouden te worden bij het plannen. Vermanen's fotoalbum was bijna klaar maar na een foutmelding was ze alles weer kwijt. Was al de tweede poging want bij de kruidvat was het ook niet goed gegaan. Sab wil ook mee met de meeting. Boni had nagym, Nikita ook maar die was het bijna vergeten. Jasmijn had last van windjes. Marleen gaat voor Roel elk jaar een fotoboek maken. Sab hoopt haar rijbewijs binnen een half jaar te halen. Boni wil toch zelf een babygym halen, leuke gezien van Nijntje. Van de buren wil ze iets anders vragen voor het kraamfeestje. UPDATE: BABYGYM IS GEKOCHT! JASMIJN VINDT HEM ERG LEUK. Vermanen maakt straks ook een jaaralbum, maar deze is speciaal van de zwangerschap en geboorte van Hannah. Jari heeft weer prikken gehad en is een lange slanke baby (67,5cm en 7100 gram) Sab en Corina gebruiken Zendium tandpasta, altijd de groene. Dionne was met opa en oma naar Scheveningen geweest. Karin en man vieren hun 5-jarig huwelijk in Rhenen, Ouwehands Dierenpark. Tearke heeft weer gesport bij Infraligne. Ze is al 1kg200gram kwijt Cailynn heeft met 4 maanden oorbelletjes gekregen en met 11 maanden heeft Cristel ze eruit gehaald. Nu is ze ze kwijt. Discussie over wel/niet vragen van advies aan het CB. Sommige mensen zijn vergeetachtiger sinds de zwangerschap. Sab en Cristel gaan samen op vakantie in Asten. Esjuh gaat naar Landal de Vers, ook in Brabant. Maar misschien ook wel naar Asten, moet ze nog even thuis overleggen. Groentje gaat weer werken maar wordt druk met heen en weer rijden naar de oppas; het kdv gaat pas begin 2009 open en tot die tijd gaat zoontje op 3 adressen. Sharon heeft nog steeds problemen met haar schoon(l/m)oeder. Is afwachten hoe dit vanavond uitpakt. Vermanen heeft ook problemen met haar schoonmoeder gehad, heeft samen met haar man een brief gestuurd. Mielenl meldt zich weer, alles gaat goed. Maar ze moet kiezen tussen twee kdv's en vraagt ons advies. Advies is voor kdv in eigen dorp gaan/het kdv waar ze het beste gevoel bij heeft. Tearke meldt dat Layla weer helemaal beter is nu. H25 is met Alyshia naar het bureau geweest, ze was een stuk gegroeid. De prikjes gingen heel goed. Boni is weer ongesteld, fijn dat alles nog werkt. Ingrid denkt ook dat de ongi er weer aan komt, heeft last van duizeligheid en buikpijn. Chris zal de vaatwasser uitruimen. Vermanen waarschuwt voor pijn bij ongi, kan ook endometriose zijn! Aantal tips voor pijnstillers bij menstruatiepijn. Josie breekt in en vraagt naar voedings/slaapschema's. Een aantal mama's reageren. Op pagina 1298 staat de link voor het maken van een wij/jonge ouders met eigen foto op de voorpagina. Quinty heeft de fysio op bezoek gehad voor een afplatting van het hoofdje, niets nieuws gehoord. Was vannacht veel wakker voor voedingen. Spam: 1280: Hannah van Vermanen met haar neefjes 1284: zoon van groentje 1286: Mats van Booky 1290 en 1291: Warre, neefje van Tearke (filmpje) 1291: Layla, nichtje van Tearke (nog een keer dezelfde foto op 1292) 1292: Warre (foto's) 1293: Jurre (filmpje) 1296: Lucas van Bogi 1299: Wayne van Ingrid
Joehoe! Pagina 1300! Geficiteerd Yvonne! Ik durfde wel te plaatsten, maar wij hebben nog altijd te kampen met ZIGGO.. (lees: om de vijf minuten valt internet weg) Lastig, ben je net lekker bezig, kun je weer opnieuw beginnen...