nou ja.. Ik ga ff naar boven, Wayne halen voor zijn fles van vijf uur.. En als hij die op heeft, kan ik ff naar de drogist voor Nurofen of Aleve.. Maakt niet uit wat, als de pijn maar wat afzakt..
ik was maar aan t wachten op die pagina 1300 daar issie dan.... sharon: nouik zou zeggen of zij of ik eruit pff anders misschien even bij je ouders gaan zitten met de kleine? ik ben weer aan t pakken en dingenn uit aan t zoeken pfff wat een werk zeg.... groentje ja zoals tearke al zei ik kom voorgoed naar nl emmetje hoe is t nu met quinty heb dat allemaal gemist.. wat had ze nou?
Wat een nare gedachten Ik zou inderdaad ook even goed in de gaten houden. Ik heb ook altijd buikpijn, de ene keer wat minder als de andere keer, maar het zijn geen leuke dingen [-X Morgen komt de mijne ook weer aanwaaien denk ik, de 3 keer alweer
Gebruiken wij ook bij Damian, friso extra, Damian was nooit verzadigd, maar na het gebruik van FE ging het toch wel beter Beterschap
Met het zijligkussen dat ik heb kan Roel niet doorrollen. Aan de achterkant is er een lange "balk" en aan de voorkant een klein "blokje" zodat hij daar ook tegen gehouden wordt als hij zou willen rollen. Ik geef even een link zodat je een foto kunt zien als Roel in het kussen ligt. http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... uli008.jpg
Ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Ben benieuwd wanneer dat weer gaat komen. Ik heb er over het algemeen niet veel last van gelukkig als ik het wel ben.
Nog even... Als je goed kijkt zie je ook het hoefijzer onder zijn hoofd. Dat ligt onder zijn hoeslakentje. Je vouwt dan een hydrofiel op een dunne rol en dat vouw je als een hoefijzer. Onder het hoofd leggen met de open kant naar de kant waar hij heen moet kijken.
Ik vroeg me al even af hoe je dat bedoelde ja. Hier is het zijlig kussen al een tijdje naar de kast verbannen. Hannah begon na 4 wk wel een voorkeurshouding te ontwikkelen. Wij zijn toen begonnen met het zijligkussen. Het maakte haar niks uit. Uiteindelijk begon ze met 12 weken oid te verschuiven en toen ben ik haar op haar buik gaan leggen. Ook geen probleem. Nu ligt ze meestal precies zo als ik haar gelegd heb. Ben ik wel blij mee!
Zo, ook ff de samenvatting gelezen. Ik heb trouwens ook last van vergeetachtigheid en ben best wel verward. Ik kan vergeten wat ik gegeten heb 2 uur na de maaltijd :O En dan loop ik met mijn sleutels omdat ik weg moet, sta ik buiten weet ik niet meer waar ze zijn: IN MIJN HAND! Zoals ik regelmatig tegen de fam zeg: Ik wordt Zo gek van mezelf.... Maar ja, et zit in de familie. Mijn vader is net zo. Mijn moeder is perfectionist. Leuke combo he? En ik, ben dus een combo van hen: Een chaotische perfectionist hihi! En nu lekker bammetje met saté. Toedels.
Hier werkt het zijligkussen alléén ook niet zo heel goed, maar in combinatie met dat hoefijzer dus wel. Die tip gaf de kinderfysiotherapeute. Als dat hoefijzer niet helpt, dan helpt niks zei ze.. En bij ons gaat het dus wel goed.
Zal die hoefijzer ook eens proberen Hier Damian aan het oefenen en spelen http://s250.photobucket.com/albums/gg26 ... -30_01.flv http://s250.photobucket.com/albums/gg26 ... -30_03.flv Ga even lekker in bad met hem, arm ding is verkouden en zit niet lekker in zijn velletje
Leuke filmpjes Chelleke. Hij kan zich prima vermaken zo te zien. Wat vervelend dat ie nu niet goed in zn vel zit... Er zijn veel baby's verkouden momenteel volgens mij.
Daarstraks ff Aleve Feminax opgehaald bij de drogist. Net gegeten en daarna gelijk 2 tabletten naarbinnen gegooid.. Es kijken of het helpt. Wayne ligt inmiddels alweer een dik uur op bed.. Ik vind dit wel een prettig schema zo.. Om 17u de fles en dan daarna spelen in de box, en dan tussen kwart over zes, en half zeven op bed.. Mooie tijd voor zo'n kleintje lijkt me..
Oow zoooo! Ik heb een poosje terug ook zo'n kussen aangeschaft, maar het hielp niks.. Wayne werkte zich eruit omhoog, en ging dat toch zo liggen als hij het wilde.. Nu ligt hij tussen 3 opgerolde handdoeken in, een lange langs zijn rug van top tot teen, een kleintje voor zijn buikje tegen het doorrollen, en dan eentje boven zijn hoofdje zodat hij niet omhoog kan kruipen. Alleen weet hij de rollen ook weer dusdanig uit elkaar te duwen dat hij toch weer op zijn rug komt. Maar ik denk dat ik het zo met zo'n hoefijzer idee, ook es ga proberen met zijn zijliggingskussen. Heb dat ding toch niet voor niets..