April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jochem kruipt sinds van de week heel zijn bed door met slaapzak aan! :confused: Vind het niet echt fijn. :(

2. Haha dat doet Wayne al heel lang.. hij heeft zelfs een slaapzak, van een soort rekbare badstof, die hij uitkrijgt.. Dus die krijgt hij niet meer aan..

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    pfff dames, jullie zijn niet bij te houden zeg!

vanmorgen hebben ze het laminaat hier gerepareerd, dat ligt nu gelukkig weer plat. :D
    En vanmiddag zijn we op visite geweest bij vrienden met een meisje van bijna 1, was errug gezellig!
    Heb van hun een zijliggenskussen gekregen en tygho vind het heerlijk!
    net begon hij heeeeeeeeeel hard te huilen, dus ik hem in bed gedaan, nog heeeeeeeeeeel hard huilen, leg ik hem tussen die rollen. METEEN STIL!
    HEEEEERLIJK.
    las iets over een discussie? ga ff zoeken hoor!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    trouwens...na even offline te zijn geweest, is tygho's babysite weer online!

5. Wayne ligt ook wel graag op zijn zij hoor. Alleen kruipt hij uit het zijliggingskussen.. Maar ik ga het vrijdag wel proberen met een rolletje zo langs zijn hoofdje..

Morgen ben ik niet thuis, dus dan heeft het weinig zin..

6. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Corina: Volgens mij had MissC dat ook en die heeft toen geloof ik de achtekant van de slaapzak ingestopt. Ladi heeft dat toen ook geprobeert en bij haar hielp het ook.

7. josie

josie Bekend lid

28 sep 2007
    685
    0
    0
    Hoi meiden,

Bedankt voor de antwoorden over voedingsschema's en tijden. Voor mij is het erg handig om te kunnen vergelijken.
    Prettige avond.

Liefs, Josie

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oh als je het over de duivel hebt hahaha!

Josie: welkom nog!

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ben benieuwd of het dan helpt bij Wayne.. Als hij zo aan het draaien is dan zal het hoefijzertje misschien ook wel niet helpen.. Ik leg Roel wel strak tussen die twee delen van het zijligkussen in, maar dat heb jij vast ook wel gedaan.

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hey gaaf, dat nummer wou ik ook nog installeren op zijn site, nouja maar iets anders verzinnen ;)
    Mooie site hoor :D

11. '

Ja, heb ik idd ook geprobeerd, maar hij blijft er gewoon niet in liggen.. Nu tussen de rollen handdoeken onder zijn hoeslakentje gaat het wel goed hoor.. Hij blijft als hij slaapt wel liggen, en als hij op zijn rug ligt, draait hij zijn hoofdje naar de "goede"kant.

Maar dat komt ook omdat hij met links duimt.. En rechts was zijn voorkeurs houding..

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hier nog steeds weinig schema.. Steeds als ik denk een schema te hebben dan veranderd het weer.

Nu is het zo'n beetje 9.00 uur - 14.00 - 17.00 - 19.00 - 21.00. Heel wisselend qua tussentijd dus.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Josie, welkom!

klopt dat tygho dat ook deed, heb zn slaapzak niet ingestopt maar met klemmen vastgelegd.
    klemmen die mn moeder nog had van toen ik klein was dus ik zou zo nie weten hoe je eraan kan komen. :rolleyes:

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
  15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou ik ga er weer vandoor.
    heb met ventje een film gehuurd dus we ploffen lekker op de bank.
    morgen gaat tygho uit logeren en gaan paps en mams een avondje op stap (aaltendagen) het is de eenalaatste en volgende week moet harmen weer werken dus dat wordt niks.
    morgenmiddag krijgen we vrienden op visite dus zal ik er niet zijn.
    misschien morgenochtend nog ff :D

fijne avond dames!

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ohja, dat was het Miss! Ladi heeft die tip geloof ik iets aangepast en de zak ingestopt dacht ik en dat hielp ook wel.

Boni: Pracht van een samenvatting weer!

Jari heeft gelukkig niet echt een voorkeur. Hij ligt ook nog steeds op zijn rug met zijn hoofdje afwisselend links en rechts.

17. Kan je nu een baby al op zijn buik in bed leggen? Ik durf dat met Wayne eigenlijk nog niet goed. Hij kan zijn hoofdje wel goed draaien nu hoor. Maar toch.. Vind het een eng idee..

18. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jij ook een fijne avond ;)

19. Hey maar ik ga er ook vantussen..

We gaan NCIS kijken, en daarna Wayne voor de laatste ronde..

En optijd slapen. Moet trouwens zeggen dat de buikpijn nu afzakt met die Aleve Feminax.

Dus bedankt voor de tips!

Morgen ben ik er niet, dus vrijdag pas weer!

Fijne avond!

20. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Je moet jezelf er wel prettig bij voelen: maar vroeger deden ze het vanaf de geboorte... Ik voel me er niet zenuwachtig bij dus doe het ook altijd. Maar ja, als jij er wél zenuwachtig van wordt en constant naar boven loopt is het voor jezelf niet goed. Probeer het anders eens een keertje als je boven bezig gaat ofzo?

Deel Deze Pagina