April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ja maar vroeger was er ook weer veeeeel meer wiegedood. Ik geloof dat door al die aanpassingen het wiegedoodcijfer in een aantal jaar nog verder gedaald is van honderden naar 17. Ikzelf voel me niet lekker bij het buikslapen in ieder geval.

2. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Goedenavond.

Heb alleen samenvatting gelezen (bedankt Boni) en de pagina's daarna, ben zo moe dat ik niet eens meer weet wat ik heb gelezen.

Mijn moeder was hier vanmiddag om op Benthe te passen (Annika was naar kdv) en ik heb voor het eerst in een jaar tijd weer op de golfbaan gestaan. Voordat we Annika hadden, waren mijn man en ik weekelijks daar te vinden, maar ik was gestopt.
    Daarna zijn we met zijn allen naar ons nieuwe huis gegaan waar mijn vader aan het werk was. Ik zou daar pannenkoeken bakken, maar het gas bleek afgesloten, :confused: dus heb mijn man maar naar de snackbar gestuurd. Zijn nu weer thuis en kids op bed, maar Benthe wil niet slapen. Ze lag vandaag trouwens 2x op haar buik in bed toen ik haar ophaalde. Ze wil in de box ook niets anders dan op haar buik liggen. De babygym kan wel weer opgeborgen worden. ;)

3. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Fijn dat het beter gaat, jij ook een fijne avond ;)

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Leuk golfen! We hebben het laatst met een teamuitje gedaan. Super leuk en ontspannen. Wel even lekker denk ik om na een jaar weer een ronde te maken. Ging het nog een beetje?
    Haha ach ja snackbar eten is ook lekker!

5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    :confused: Haha Mats ligt tot nu toe redelijk stil in z;n slaapzakje..

6. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Beter dan mijn man. :)

De laatste keer dat ik golfde was vorig jaar augustus, ons eerste uitje zonder Annika en net de dag dat ik erachter kwam dat ik weer in verwachting was (geloof dat het 14 augustus was).

7. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Benthe is ook eindelijk stil, was wat onrustig omdat ze sinds kwart voor 3 maar een half uurtje had geslapen. Ze heeft ook maar 4 voedingen gehad, maar daar doet ze het de laatste dagen goed op.

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Pff was bekaf vanmiddag. Toen Mats op bed lag ben ik ook ff een uurtje gaan liggen :oops: .
    Vanochtend ff langs m'n schoonouders gewandeld met Mats en Xantos. Schoonzusje kwam ook nog langs is nu 19,5 week in verwachting. Ze heeft een heel iniminie buikje. Als je d'r niet zou kennen zou je niet denken dat ze in verwachting is. Maandag hebben ze de 20 weken echo spannend dus.
    Mats ligt nu net weer op bed nadat ie weer VEEL gedronken heeft. Beide borsten en nog 115 cc uit de fles. Na de borst valt ie ff in slaap en dan wordt ie weer wakker en wilt nog wat. Pff mannentje is echt onverzadigbaar ´s avonds! ;)

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hoeveel geef jij dan per voeding? Ik zit net op een twijfelpunt vind ik steeds.

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha kijk aan. Zo das idd al wel een tijdje terug dat je het voor het laatst gedaan hebt. Lijkt me ook wel leuk om t.z.t. m´n gvb te halen. Maar tis vrij pittig geloof ik heh.

Lekker dat ze nu slaapt.. Die is een aardig tijdje achter elkaar wakker geweest zeg!

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Boni thanks voor de samenvatting zo hoefde ik gelukkig niet alles terug te lezen. Gisterenavond is lekker met manlief op de bank gezeten en vandaag gewerkt en het was weer zoooooooooooo druk, maar zo vliegen de dagen gelukkig wel!

Las in de samenvatting dat Cristel en Sab samen op vakantie gaan wat leuk zeg, echt dikke vriendinnen geworden dankzij het forum, echt leuk!

Cristel morgen alweer 2 jaar wat gaat die tijd toch snel zeg.

Marleen wat een super lieve foto van Roelie Woelie, ach gozie echt scheetig in zijn inbakerdoekje en wat een bruin koppie heeft hij trouwens!

Miss oh gezellig een avondje samen op stap. Wij gaan van het weekend een nachtje weg zonder Ryan, heb er ook wel heel veel zin in. We gaan met 19 vrienden naar Callantsoog, dus dat zal vast wel een hele gezellige boel worden! Vorig jaar zijn we er ook geweest en dat was toen zoooooooo leuk, hopelijk dat het lekker weer is, kunnen we lekker naar het strand, helemaal zin in.

Ik zelf voel me eigen er ook niet lekker bij om Ryan op zijn buik te laten slapen.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Roel heeft vanaf de geboorte al een vrij bruin koppie. Martin is ook redelijk donker dus daar zal hij het wel van hebben. Lieve foto he... Vind ik zelf ook... :D

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Leuk dat jullie het weekend weg gaan! Hoop dat het een beetje mooi weer gaat worden dan!

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja hoop ook echt dat het lekker weer wordt! Ja vind het ook echt een hele lieve foto!

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vorig jaar was ik net zwanger en mocht niemand het weten, iedereen het natuurlijk al door want ik was zo mak en dronk geen druppel wijn, t'ja 1 en 1 is 2 he!

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    dus dit jaar kan ik weer helemaal los hihi!

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha! Jij bij zo'n zuipschuit als jij valt dat wel op natuurlijk ;)

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja als ik een avondje uit ben, lust ik graag een wijntje, euh mag denk ik best wel WIJNTJES met de nadruk op S zeggen! :) hihi! Dus ja dat viel wel op ja. En ik maar zeggen heb een beetje hoofdpijn, maar vervolgens helemaal uit mijn dak gaan op de dansvloer, best tegenstrijdig :) !

19. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi meiden

ik probeer een beetje te reageren wat er is gescheven maar het is weer zoveel!

:idea: Sab wat super dat je gaat lessen, ik wil ook graag maar durf het eigenlijk nog niet zo goed. En ik vind het idd erg prijzig. Ik heb net de knoop doorgehakt dat ik toch naar 2 dagen werk ga naar mijn verlof ( als dat mogelijk is)
    en wat leuk dat Christel en jij samen op vakantie gaan.

:idea: Sharon; dit is echt niet normaal hoor. Wat een vreemd mens die schoonmoeder van je. ( understatement) Ik zou goed praten met je vriend want dit zou ook nog eventueel je relatie kunnen kosten als ze tussen jullie gaat stoken. Brrrr krijg de rillingen van zulke mensen..

:idea: groentje; ik ga mijn bakfiets morgen bestellen jippie! Mijn mammafiets is ook verkocht, als het goed is komen ze hem vrijdag ophalen.

Een heleboel leuke spam gezien onder andere van :idea: Tearke waar weinig op gereageerd werd ;) ;) maar ik heb ze gezien hoor!

Ongi ben ik nog niet gelukkig mag wel even wegblijven en voor de rest weet ik het niet meer.
    O ja bedankt voor de felicitaties!

Het was een superdag vandaag, we zijn naar Rhenen geweest. Naar de dierentuin;l ouwehands dierenpark. We zaten 5 jaar geleden in het hotel aangrensende het park. Het was natuurlijk super weer ( net als 5 jaar geleden, toen was het ook 30 graden) Als afsluiter hebben we pannenkoeken gegeten in het pannenkoekenhuis. Was een gezellig daggie, zelfs Noelle had het naar haar zin. Ik zit nu alleen aan de champagne want ray heeft nachtdienst. Maar hij blijft er even lekker onder hoor, die champagne. ;)

Ben nu wel moe, ook van het wandelen maar ook door de warmte. Ik ga zo eens proberen te slapen. Blijf nog even hangen hier...even de champagne op drinken.

20. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Benthe krijgt nu nog 2x bv ('s ochtends en 's avonds). Overdag heeft ze vandaag 2x 180/6 gehad. Gisteren had ze 3x een flesje, maar dronk ze 1x 70, 1x 120 en 1x 150. Verschilt dus wel eens per dag. Maar ze zeurt ook niet om meer, dus ze zal er wel genoeg aan hebben.

Deel Deze Pagina