April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hij staat in die middelste slide show ;)

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oooooooooooooooooooooooooooh in de slide show, daar had ik nou net niet gekeken! Ga weer even kijken hoor :)

3. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ja heb hem gezien, mooie poes!

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    4 flessen is aan de vroege kant, maar je hebt altijd uitzonderingen. ;)
    Je kan proberen om 210 water en 7 schepjes te geven en kijken hoe ze het daarop doet via bovenstaand schema, maar het lijkt me fijner om de laatste fles naar voren te halen.

Kwebbel

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik ga ook een verdieping hoger.

Trusten

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    haha gelukt!

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb ik iets gemist? :rolleyes:

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Euh? Grootvaarbewijs? Hoe komt je dáár nou op... :)

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    haha, hij is leuk he?!

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goed verzonnen ook!

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, hij is zeker leuk. Origineel bedacht whahahahah

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mmm dus het is toch een beetje vroeg voor 4 flessen...

heb jij nog een andere oplossing dan? want als ze dus smiddags die fles niet wil zoals vandaag, en ik wil toch aan 5 flessen komen, dan wordt de 5e fles echt midden in de nacht :cry:

en wat bedoel je precies met de laatste fles naar voren halen?
    al eerder de 1e fles geven zodat de laatste ook vroeger is?

vind het echt zo lastig..ze heeft nu ook maar 4 flessen op, als ik nog een 5e geef wordt dat om 2 uur snachts :cry:

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Fijn die samenvattingen! Ik heb de samenvattingen gelezen en ga denk ik nog wel wat van er tussen lezen (heb wel wat gelezen maar lang niet alles).

4cats wat zielig van het konijntje maar fijn dat Dionne er niet zo'n moeite mee had.

Over het aantal kindjes, als het zou kunnen zou ik er wel 5 willen, maar dat is niet echt practisch dus zeker nog wel 1 erbij.

Leuk te lezen dat meer mensen nu over zijn naar 4 flessen, hier gaat dat supergoed!

Allemaal leuke spam weer!

Oorbellen, ik vind ook wachten tot een kind dat zelf aan kan geven.

Booky wat fijn dat Mats het zo goed doet na de prikjes!

Nikita wat lief! (dat Jari zo moest schaterlachen en ff een knuffel nodig had van je maandagnacht :D)

Emmetje wat sneu dat Quinty verkouden is!

Cristel nog gefeliciteerd met Yorgos zijn 5 maanden, oh oh oh wat gaat dat snel! Prachtige foto's van je vakantie!

Sab spannend dat je met lessen gaat beginnen! Hihi dat van nestle had ik gezien (boekje Benjamin en beertje bas :D), hopelijk krijg ik hem binnenkort binnen. (Thanks ook nog voor de pb, heel lief!)

Nikita wauw wat een grote kerel is het toch! Had je het zelf aardig goed ingeschat! Wij moeten volgende week donderdag weer, ben benieuwd!

4cats gefeliciteerd met jullie 5-jarig jubileum!

Hier is het heerlijk. Dinsdag op verjaardag van lief naar Burgers Zoo geweest, was idioot druk dus zijn om 14.00 alweer weg gegaan, toen van half 3 tot half 6 zitten drinken in de zon op een terrasje, daarna uiteten geweest en toen naar de bios. Ben was lekker de hele dag bij opa en oma, hij gedraagd zich echt voorbeeldig. Hij is ook zo lekker makkelijk. Heeft vandaag 1x 3 minuutjes gehuild in totaal, verder de hele tijd vrolijk :D. Oja maandagavond nog bij vrienden langs geweest (die wonen ook hier in de buurt), hun zoontje is nu 1,5 en hij kwam mij en Ben steeds knuffelen en kusjes geven aan Ben, zo schattig :D.

Oja en ik ben maandag ongesteld geworden! Cyclus van 44 dagen, valt me reuze mee :D.

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Klopt idd, had dat van MissC gelezen en ook gedaan werkt perfect! Hij kan nog steeds zijn beentjes optrekken enzo dus ligt niet helemaal strak ofzo. Nu hier in het campingbedje kan het niet en ligt hij weer regelmatig over dwars en word dan veel eerder wakker.

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sab nog even voor jouw een bericht....( was net klaar met kolven ;) )

3 maanden is nog vroeg voor 4 flessen, maar als jij denkt dat daimy er wel aan toe is moet je dat gewoon eens uitproberen.
    Je moet haar in ieder geval niet snachts de 5e fles gaan geven.
    Als je nu eens de derde fles een uurtje later geef...biedt haar 180cc aan en kijk wat ze hiervan wil drinken. Is het een stuk minder...dan de volgende fles 210cc water en 7 schepjes. De laatste fles kan je dan 180cc aanbieden, maar die drikt ze misschien niet helemaal op dan.
    Met de laatste fles vervroegen bedoel ik dat als je langzaam over gaat naar 4 flessen je moet proberen om de fles van 23.00 te gaan vervroegen. Smorgens geef je dan gewoon de eerste fles zoals anders, maar je gaat met de overige flessen een beetje met de tijd spelen. Zo schuif je de laatste fles van 23.00 langzaam naar 22.00 etc etc. Als je dan straks op 4 flessen zit geef je bijvoorbeeld rond de klok van 20.00 de laatste fles.

En maak je verder geen zorgen dat ze vandaag niet aan de 5 flessen komt. daimy komt volgens mij niets tekort ;)

En nu ben ik echt weg.

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heeft er dan niemand tips voor mij :cry:

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oke dank je wel!
    Ga ik dat morgen eerst wel proberen, voordat ik naar 4 flessen ga.
    denk dat ik dan om 7 uur begin, dan 11 uur en dan ipv 15 uur de 3e fles naar 16 uur. Alleen komt de laatste fles dan nog wel om 12 uur uit, wat wel weer laat is, maar misschien kan ik tussen die laatste flessen wel 3,5 uur houden ipv 4 uur zodat ik dan alsnog de laatste om 23 uur geef.

Jeetje t wordt wel ingewikkeld geloof ik ;)
    gewoon uitproberen dus

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Daimy heeft idd wel wat reserves volgens mij ja :)

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    weltruste allemaal,

Kga hier ff een rondje rijden met de auto om de accu op te laden, daarna slapen!

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Sab: Wat Kwebbel zei, zei het consultatiebureau laatst toevallig ook. Ik had die dag precies een dag dat ik bijna onmogelijk op vijf flessen kon uitkomen (en dan te bedenken dat ik twee weken geleden moeite moest doen om niet op meer flessen uit te komen) en de vrouw vertelde dat als je kind goed groeit je af en toe best 4 flessen van 180 mag geven. Ze zei dat je dan soms op vier, en soms op vijf uit zal komen en ze verwachtte dat je dan nog vaker op vijf dan op vier uit zou komen. Ophogen is in mijn geval niet mogelijk, sinds ik opgehoogd heb naar 180cc gooit ie er alweer veel uit, dus als ik naar 210 ga weet ik zeker dat de halve fles eruit komt. Nutteloos dus.

Ladi: Wat leuk dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben! En nog van harte gefeliciteerd met Maurice! Wat een heerlijk makkelijk kereltje heb je toch he? Lekker hoor. Ik ben ook zeer benieuwd hoe groot en zwaar Ben nu is. Ja, ik zat er niet ver naast he met de schatting? :D

Deel Deze Pagina