April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Booky welterusten!

2. Niet meer actief

Ik kwam nog even spieken

Cristel: Alvast gefeliciteerd!

Iedereen die op vakantie of dagje weg gaat, veel plezier.

Hier weer een drama-avond gehad maar lag niet aan schoonmoeders :D Mijn boodschap gister is duidelijk geweest want ze was poeslief en aardig.

Buurmeisje had ruzie en er stond een giga groep voor de deur (we wonen op een soort pleintje)
    Geschreeuw en gedoe, dus wij buiten kijken wat er aan de hand was... schrok me rot... geloof wel 20 jongeren bij de voordeur.
    Vroeg fatsoenlijk of het iets zachter kon omdat de kleine lag te slapen (nou had ik beter niet kunnen doen, maargoed...)
    Heb ze wel weggejaagd door te dreigen met politie ivm huisvredebreuk (stonden op ons terrein) hihi
    Of ik het hard had kunnen maken weet ik niet maar zijn er wel mooi ingetrapt.

Verder heb ik een beslissing gemaakt.
    Ik ga spul halen om aan te komen (ja lezen jullie goed)
    Ben sinds Jamelia geboren is zo ontzettend veel afgevallen, en krijg het er niet meer aan.
    Had de huisarts gebeld, en die dreigde al met ziekenhuisopname, dus moet nu echt ingrijpen.
    Gelukkig wisten de buren wel iets wat zou helpen (wel erg duur) maargoed... laten we maar eens proberen.
    Denk dat ik er volgende week mee begin, in de hoop de kilo's er weer aan te krijgen.
    (was voor de zwangerschap altijd 50-52 kilo en nu is het nog maar 40-42)

Nou ik ga de fles doen en dan slapen.
    Tot morgen

3. Niet meer actief

Vooruit...

1400e bericht

Slaap lekker allemaal
    Zal morgen weer spammen want Jamelia heeft weer een nieuwe mode uitgevonden :oops:

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wat ga je dan voor spul halen Angel4life? Je zou misschien ook naar een dietiste kunnen om naar je eetpatroon te kijken. Dat is een stuk goedkoper ;) en misschien heeft ze wel goede tips. Die pillen en dat soort dingen is vaak alleen maar troep.

5. Niet meer actief

Daar ben ik al jaren geweest en er is qua eten niks dat helpt om aan te komen.
    Sterker nog, hoe meer ik volgens het dieet eet hoe meer ik afval.
    Dit is een soort poeder wat ik nu krijg (zoiets als slim fast) alleen dan met omgekeerde werking.
    Het is heel gezond spul, want mensen die uit het ziekenhuis komen en thuis aan moeten sterken krijgen het ook.
    Dit spul zou anders ook gebruikt worden mocht ik opgenomen worden, dus kan het beter thuis doen dan dat ik voor opname ga om dit spul te krijgen.
    Bovendien, als ik aan kan tonen dat het daadwerkelijk nodig is, wordt het vergoed door het ziekenfonds.

(Hou zelf ook niet van alle troep die overal te krijgen is, vandaar dat ik eerst overal informatie heb opgevraagd)

6. Niet meer actief

Goh, ben ik de eerste vanmorgen?

Jamelia was een keertje vroeg (half 7) maar nu ik de fles klaar heb slaapt ze weer haha

7. Niet meer actief

SPAM!

8. Niet meer actief

Volgens mij denkt papa nogsteeds dat ik een jongetje ben :oops:

9. Niet meer actief

Jamelia's nieuwe mode....
    de BeenBand

10. Niet meer actief

Ga toch eens weg met dat stomme ding

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Cailynn van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! (en papa en mama en yorgos natuurlijk ook gefeliciteerd met hun mooie meisje en zus! ;) ) maak er een leuke dag van!

12. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

Heb niet alles terug gelezen... Vanancht wederom om 1.15 en 5.20 eruit... Had Quinty gisteravond binnen 2 uur tijd 360 mL gegeven (met friso extra voor hongerige baby's en flink wat nutriton) in de hoop dat ze door zou slapen, maar blijkbaar hielp het dus niets. Vannacht heeft ze weer 160 en 170 mL op. Ze zit nu dagelijks rond of boven de 1000 mL en helaas helaas helaas 7 voedingen per dag... Ben nu dus overgestapt op 200 mL flessen in de hoop weer terug te komen op 5 a 6 voedingen. Ik vind dit nog zwaarder dan de eerste weken na de bevalling moet ik zeggen. Maar het goede nieuws is dat ze enorm is gegroeid. Ze is in 1 week tijd... meer dan 350 gram aangekomen! Ze weegt nu 5870 gram bij een lengte van 64 cm.

@ Marleen: Ik ga dat hoefijzer ook proberen. En misschien dat zijligkussen. Probleem alleen is dat Quinty zo beweeglijk is... Ze ligt regelmatig ondersteboven in bed, of op haar buik tegen de spijlen met een arm erdoor heen (zo vond ik haar vannacht), of overdwars met haar benen door de spijlen (als ze geen slaapzak aan heeft), of diagonaal tegen de bovenkant van het ledikantje, etc. etc. Sinds gisteren rolt ze zelf helemaal door van rug naar buik (maar nog niet terug) en grijpt dan al met 1 hand naar de speeltjes! Afijn, ik weet dus niet of het een succes gaat worden met dat hoefijzer en kussen. Maar ik ga het in ieder geval wel proberen! Bedankt voor de tips!

Verder voel ik me echt helemaal DOOD! 4 dagen per week werken, 2 uur reistijd per dag, 2x per nacht wakker en dan niet/nauwelijks meer kunnen slapen, verkouden zijn en niet happy op het werk gaan me niet in de koude kleren zitten. Ik zit nu dus lekker op mijn werk te forummen. Immers, als mijn baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk :). Zit er aan te denken om te stoppen met mijn leidinggevende functie. Ik krijg er toch niet voor betaald. Heb afgelopen week mijn reactie gegeven op mijn beoordelingsgesprek (nu pas, want mijn baas had zijn commentaaar pas 1 dag voor mijn zwangerschapsverlofdatum in het systeem gezet). Vervolgens heb ik er NIETS meer op gehoord, maar het is wel ook door het afdelingshoofd ondertekend. Die stond hier trouwens gisteren om 1 minuut voor lunchtijd in de deuropening hoe het gaat. Nou, zeg ik, redelijk (eerlijk antwoord toch?!). Dus ik verteld dat Quinty in het ziekenhuis had gelegen en nu zo veel wakker is 's nachts, maar dat ze nu wel weer goed drinkt en niet meer spuugt. Krijg ik te horen dat ik negatief ben... SORRY?!? Dus ik zeg dat ik genoeg heb meegemaakt de afgelopen 12 maanden en dat dat over het algemeen nou niet de bepaald leukste dingen zijn geweest! Ik was echt WOEST erna. Dat ben ik dus waard: een vluchtig gesprek in een deuropening 1 minuut voor lunchtijd als ik 5 maanden niet hier ben geweest. En mij dan vervolgens negatief noemen, omdat ik vertel dat het niet FANTASTISCH met me gaat.... Sorry hoor. Als hij het nog een keer vraagt zal ik zeggen dat het FANTASTISCH met me gaat, dat we zo gezellig wonen, dat ons huis helemaal niet onder water heeft gestaan, dat ik me zo gewaardeerd voel op mijn werk, dat mijn schoonvader plots weer leeft, dat het met mijn vader ook perfect gaat, dat Quinty nooit in het ziekenhuis heeft gelegen, dat manlief niet meer 4x per week magahoofdpijn heeft en dat mijn lieve mooie kat opeens ook weer leeft. LEUK HE?!

Fijne dag allemaal!

Gr. van een niet happy emmetje... (sorry voor het egobericht, maar dit is altijd een goede manier om alle frustraties van me af te schrijven!)

13. Niet meer actief

Kan me heel goed voorstellen dat je gefrustreerd bent. Wat is dat voor een *piep* van een werkgever? Wie denkt hij wel wie hij is.
    Hoop dat het snel beter wordt

14. Niet meer actief

Cailynn, Happy Birthday

Fijne dag vandaag

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Aha, ja dan is dit inderdaad misschien toch wel goed om dat poeder te proberen.

16. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Gefeliciteerd Cailynn!

@Emmetje: Balen dat het allemaal niet lekker loopt het op moment.. Die gebroken nacht lijken me ook heel erg zwaar en zeker in combinatie met vier dagen werken en lang reizen. Wel goed op jezelf letten hoor, dat je er niet aan onderdoor gaat!

17. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Emmetje: GOOI HET ER MAAR LEKKER UIT! Wat denkt die kerel wel niet, dat hij even lekker kan gaan manipuleren? Wat een eikel. Ik vind je trouwens het tegenovergestelde: Positief en een sterke vrouw. Dat je dit uberhaupt nog vol houdt met een nacht die twee keer onderbroken wordt en twee uur reistijd. En dan nog zo'n antwoord ook!

Angel: Wat een ontzettend leuke meid heb je daar toch! Wat een cutie!

Cailynn: Gefeliciteerd!

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Ik zie dat ik een half uurtje te vroeg was, Cailynn was eigenlijk nog net niet jarig :)

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
  20. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Goedemorgen meiden,

Regent en onweert het ook bij jullie? Wat een verschil met gisteren! Gisteren zat ik lekker op het terras met 7 vriendinnen + hetzelfde aantal kinderwagens :).

Sterkte Emmetje, het klinkt allemaal erg zwaar.
    Crystel gefeliciteerd met Cailynn.
    Angel4life, wat een vervelende schoonmoeder heb je! En wat een leuke foto's van Jamelia! En wat weeg je weinig zeg, hoop dat de poeders zullen werken!

Ga zo ff verder teruglezen en foto's en filmpjes bekijken.

Deel Deze Pagina