wij gaan hier trouwens weer terug naar 5 flessen van 180+6... heb 1,5 4 flessen gedaan, het begon goed maar nu niet meer, tygho word snachts wakker, onafhankelijk van hoeveel hij in de laatste fles krijgt(gister 240+8 + rijstebloem, en helemaal op!) dus vanmorgen heeftie al weer 2 flessen gehad, de volgende om 2 uur, dan 6uur en dan 10 uur weer de laatste.
De onweersbui is hier weer weg. Lekker de ramen open om door te luchten. Roel ligt heerlijk te slapen. Ik heb net hem net helemaal gemasseerd, daarna in de TummyTub en toen is hij meteen als een blok in slaap gevallen.
Ik zat ook een beetje te twijfelen om naar 4 flessen te gaan, maar ik blijf ook op 5 flessen. Lijkt me nog beter. Ik ga hem nu tussendoor een keer iets minder lang laten slapen (1 keer zit er 5 uur tussen de flessen in). Hij is daarna zo hongerig dat ik hem nu na 4 uur wakker ga maken en dan komt de rest van de dag ook beter uit.
emmetje een hele grote knuffel van deze kant, wat een hork zeg! Lijkt me ook wel lang ja; 2 uur reizen naar je werk. Ik zou het niet volhouden hoor. Denk aan jezelf hoor, want dit hou jij geen maanden vol! Straks zit je overspannen thuis. liefs
En dat werkt? Zijn trouwens duurder als dit poeder nu ik zo aan het denken kom. Heb hier een grote pot waar ik ong. 1 maand mee kan doen voor 20-40 euro... Heb het nog niet binnen dus weet de prijs nog niet precies. Die slim-fast dingen zijn al 3 euro per stuk en dan heb je er geloof ik 5 of 6 op een dag nodig. Maar ik kan wel eens even kijken of dat werkt... doen we het gewoon dubbel op
tja, het zijn wel extra calorieen he... ze zijn idd wel duur, maar je zou het al eens bij 1 maaltijd kunnen proberen om mee te beginnen?
Jeetje wat een hondeweer van 5 tot 9 uur! Hoop dat het wat beter word, ga zo met m'n zus en nichtje naar de kermis en shoppen. Caillyn van harte gefeliciteerd! Jeetje emmetje wat een gedoe op je werk. Dikke knuffel Haha de één doet moeite om af te vallen en de ander om aan te komen. Pas je wel op Sharon met al dat spul. Hier sinds zondag op 4 flessen en fruit en groentehap. Het gaat hartstikke goed! We doen die slaapzak altijd al helemaal onder het matras. Maar Jochem krijgt hem toch op de een of andere manier los. Heb nu een safetysleep ofzo van m'n schoonzus te leen gehad. Kijken of dat wel werkt
groentje; heb jij ook een regenhoes voor de babboe erbij besteld? Ik las dit net in het gastenboek en nu twijfel ik heel erg of ik hem neem, ik heb hem echt nodig want hij blijft buiten staan; ik heb net de bakfietspyama binnengekregen, maar dat is pas echt een tegenvaller!!! Hij is niet zo gevormd als op de foto. Het is een vierkant bouwzeil dubbelgeklapt en dichtgestikt. met ringen erin aan de onderkant. en dat voor 40 euro! Ik had beter een zeil bij de bouwmarkt kunnen halen, dan was ik goedkoper uit geweest. Al met al veel plussen en minnen en het fietsen moet ik denk ik nog goed leren op de babboe. Maar ik durf er nog niet met mijn 3 kids in, pas als ik het onder de knie heb. En hoe vind jij het fietsen? Eng als je bijv een holletje afgaat? Ik zal wel eerst gaan oefenen zonder kids idd. Ik heb Babboe even een mail gestuurd ivm de pyama.Zodra ik antwoord heb ga ik hem bestellen.
Daar ben ik weer.. Grappig Sab, nu de 2e dag op rij dat mijn kleine man zijn half 11 fles 'niet serieus neemt'. Hij zit er meer mee te spelen, ik krijg er max een halve fles in. Haha Vermanen een chaotische perfectionist. Ben helaas ook minder scherp dan voor mijn bevalling, ben nu ook heel slecht met namen. Hoi Josie, bij ons is het schema om de 4 uur een fles 180 water + 6 schepjes. Na de 2 ochtendflessen een klein uurtje op en daarna slapen tot de volgende flessen, 's-middags en 's-avonds is mijn kleine man meer wakker. H25 fijn dat het goed bij het CB is gegaan, idd wat is Alyshia goed gegroeid! BoGi leuke spam, wat leuk dat petje! Mielenl idd een dilemma, ik zou ook kiezen voor het KDV waar jij het beste gevoel bij hebt! Tearke, hele leuke spam!
Ik heb met 8 weken al een paspoort voor mijn kleine man genomen. Het was een beetje lastig maken die foto, gelukkig kon hij net zijn hoofdje een beetje rechtop houden! Maar Jasmijn is al ouder, dus zal vast wel lukken!
Mijn mannetje ook, lekker in bad gedaan, flesje half opgedronken en tijdens het spelen in slaap gevallen. Dus mama kan weer internetten
Sab, Jochem heeft dat ook gehad. Hij was erg onrustig met de 2e fles van 10 uur. Die dronk hij nooit leeg en altijd een geklooi. Zal wel een fase zijn ofzo.
Dat weet ik idd wel te liggen.. wij zijn bij mooi weer ook vaak bij de Zalmsteke te vinden. Ik woon sinds een jaartje of 9 alweer in Oudewater, weet jij dat te liggen......
Hoi Karin, De regentent heb ik nabesteld, die moet nog komen. Ga jij wel een huif meebestellen? Want op de website van babboe staat ook dat die regenpyama het beste past als er een huif op zit. Het fietsen is geen probleem, gewoon ff oefenen, als je het eenmaal doorhebt, is het een makkie. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat je een grote draaicircel hebt.
Meiden, ik ga er weer van tussen. Vanmiddag hebben wij de afspraak in het ziekenhuis hoe de heupdysplasie van onze kleine man zal worden behandeld. Spannend. Fijne dag vandaag allemaal!