Jeetje wat een toestand zeg. Lekker dat je na alle problemen ook nog zo wordt behandeld op je werk. ik zou ook pissig worden. Doe in ieder geval rustig aan want je moet ook op jezelf letten hoor.
Nou ik ben eindelijk bijgelezen maar ga er ook weer vandoor. Gisteren avond een kledingkast in elkaar gezet en die ga ik nu even schoonmaken en inruimen. Ben ik eindelijk van die dozen met kleding af.
ik bestel hem via Trias, dan is de huif voor een goedkopere prijs, dus die bestel ik mee. http://www.trias.nl/Consumenten/klantvo ... w=Standard
pffffffffff kl*tewerk nu krijg ik net een sms van men bazin of ik tegen 18/8mijn verlof wil indienen voor de komende 3maand...al bij al heel leuk,alleen zeiden ze me twee weken geleden dat ik er geen meer heb,dat ik dit ben uitbetaald.nu herrinner ik haar daaraan,antwoord ze doodleuk.ja dat weet ik niet dat moet je maar uitzoeken.als je nog niet bent uitbetaald kan je14dagen nog nemen en als je wel bent betaald heb je niks meer tot volgend jaar pffff ik wou zooooooo graag dat ik ergens andes werk vond(mss op mn vorig werk)maarja... nu moet ik niet veranderen he van werk aangezien we in januari voor een tweede gaan?denk niet dat ze er op een nieuw werk zouden mee lachen he?
volgens mij was het zelfs gewoon mijn jaarlijks vakantiegeld dat ik gestort heb gekregen en niks anders uitbetaald.maar al die cijfertjes en zo ik snap er niks van. ga haar dadelijk terug smsen dat zij maar eens moet kijken dat ik het niet begrijp(wss te dom) manman zit nu al weer met zenuwen.ik haaaaaaaat zulke situaties
Ja, Oudewater ken ik ook. Net aan de andere kant van de Lek (vanaf ons gezien dan). Mooi plaatsje vind ik dat.
Nou de pasfoto missie is geslaagd! Paspoort is in bestelling. Duur geintje trouwens, was alles bij elkaar (inclusief pasfoto's Jasmijn en mezelf) 76 euro kwijt... Haar shirtje zit een beetje vreemd, maar daar zit Boniman's hand achter... PS die foto van mij krijgen jullie écht niet te zien, die is te erg...
Karin, jij mag nooit meer linkjes plaatsen oke? Ik vond hem zo duur, maar dit scheelt een hoop zeg... Ik wilde eigenlijk een gazelle bloom kopen, maar die is dus nog duurder als de bakfiets met deze korting dan he. Laat ik nou net bij verzekerd zijn bij Trias Dus nu ben ik weer aan het twijfelen..met 2 kindjes is een bakfiets ook wel errug handig Groentje kan jij niet even langs komen fietsen, dan kan ik een proefritje maken