Wat grappig zeg, wij zitten met mooi weer ook vaak bij Salmsteke. En ja Oudewater weet ik ook te liggen, is hier nog geen 10 min met de auto vandaan. Wat leuk zeg! Ik ging vroeger nog wel is om met mensen uit Oudewater!
nou elmo i weer op tv mn meisje is wakk erdu sik begon te zingen stond ze echt zo lachend te kijken wat een raar mens is mn moeder toch hahahaha.. yorgos vond t wel leuk geloof ik buddy nou jij ook gefeliciteerd dan maar ik zie je banner niet trouwens cailynn deed dat ook zo raar buigen met de tenen is fijn om dan schoenen aan te doen joh NOT! ooh bij elmos world vandaag t thema feest wat leuk voor dr
hihi daimy lacht me ook altijd hard uit als ik aan het zingen ben vooral 1,2,3,4, hoedje van papier is favoriet oh dus Cailynn deed dat ook met haar tenen? het viel me opeens op, ze doet het heel vaak, vond het maar gek
hey ze lacht een keer in de tub en die postbode ja die heb ik ook nog gezien was een snelle man t dorp heeft ook zoveel huizen hij moet wel hassten anders krijgt ie t nooit gedaan voor de avond
cailynn deed dat gewoon standaard als je dr schoenen aan wilde doen dan kreeg je ze dus niet aan zooooo irritant nu doet ze het niet meer heel soms nog maar bijna niet meer...
wow meiden, weer veel geschreven... ik lees tegenwoordig alleen de samenvattingen nog. Het begint nu drukker te worden op mijn werk (ben ik wel blij om, anders ga ik me nog vervelen) maar dan kan ik dus niet meer lezen of posten. hier gaat alles goed. deane is supervrolijk en amuseert zich enorm met (of om) de andere kindjes op het kdv. hij kan zo een half uur naar ze zitten kijken vanuit z'n wippertje! en hij lacht naar iedereen, de schat. ik krijg over een tijdje hetzelfde dilemma als mielenl... (bijna het zelfde). deane zit nu op een kdv halverwege m'n huis en m'n werk. bij ons in de buurt zijn de wachtlijsten mega-lang. maar stel nu dat ze een plek gaan aanbieden - stap ik dan over? hij heeft het nu zo naar z'n zin en dit is echt een fijn kdv. maar ik moet voor m'n werk ook vaak weg en dan ligt het ineens helemaal niet meer op de route. knap lastig met files! nou ja, het is nu nog hypothetisch... de komende 6 maanden verwacht ik sowieso nog geen aanbieding van een kdv hier in de buurt. nu moet ik ff boodschappen doen, we eten pannekoeken vanavond!
o ja, ik heb al 80 pag's geleden aangekondigd dat ik een nieuwe banner zou maken. maar dat komt er niet van.... en nu ga ik daar ook maar geen tijd aan verdoen (vind het nog best een mooi bannertje, alleen dat aftellen zou ik liever op maanden dan op weken willen hebben).
Leuke foto's weer! Daimy heeft inderdaad veel haar! Leuk ook het verschil te zien in die TummyTub. Op die TummyTub staat dat ze er tot een jaar in kunnen, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. Als Roel er in zit dan is het al behoorlijk krap vind ik.
haaaalllowtjes! daar ben ik ook weer. vanmiddag wat vrienden op bezoek gehad en ergens wezen eten. was erg gezellig. harmen is nu voetballen en heeft tygho bij mn ouders gebracht zodat we straks gezellig uit kunnen heb sinds gister ook een maxi-cosi drager voor op de fiets, geleend van vrienden. nog niet geprobeerd maar dat moet maar snel eens! Verder moet ik morgenmiddag naar de dokter. heb al een week last van mn linker oog. kon er niet achter komen wat het was, verkeerde lenzen, rotzooi in mn oog? maar nu zie ik het... in mn ooghoek is mn hele ooglid opgezwollen, dr zit een vette bult in. Vndaar dat ik dus zo'n last heb Tygho is vanmiddag ook eens in de emmer in bad geweest. niet eentummy tub maar gewoon een emmer. waar ij het de 1e keer verschrikkelijk vond, was het vandaag en groot succes! zal zo de foto's spammen!