April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    morgen meiden

Weer een sh*t nacht gehad, kon niet slapen, zo rond 2 uur in slaap gevallen, om 4 uur weer wakkker en om 6.15 uurkwam Noelle. Ze slaapt net weer. Ben er helemaal misselijk van, ik kan niet zo goed tegen korte nachten. Heb ook buikpijn blehhhh, zo genoeg gemopperd.

:idea: Groentje hoe neem jij die bakfiets dan mee op vakantie?

Ga even douchen met Dionne voorad Noelle weer wakker wordt.

2. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hey allemaal,

Manlief had blijkbaar gisterochtend mijn moeder al (verontrust) opgebeld of Quinty bij hen kon blijven slapen afgelopen nacht. Dus heb een goede nacht gehad, maar de verkoudheid zet nog verder door. Zat op de terugweg in de auto van mijn werk naar huis gewoon te janken. Voelde me zo klote en kapot... Zit nu heel gemotiveerd op mijn werk (ahum)...

@ Sab geweldige samenvatting! Vind het echt super om even snel op de hoogte te zijn van alles wat speelt! Nu alleen alles nog onthouden :)

@ Misccoo: beter dat je nu eindelijk "bloedvrij" bent! Zal wel een opluchting zijn. Ik heb net de 1e menstruatie achter de rug. Vond het erg meevallen en was binnen 4 dagen alweer over, joepie! Bij de volgende ronde ga ik aan de NuvaRing, ben benieuwd...

@Cristel: hoe was de verjaardag?!

@ Karin: (nog) gefeliciteerd met jullie trouwdag! 5 jaar alweer, gaat hard he?!

Quinty doet trouwens al aardige kruippogingen! Gisteren kwam ze zowaar ook echt vooruit bij mijn ouders. Zou wel heel jong zijn, maar ze is zo wijs. Ik hoor dat van iedereen: KDV, fysiotherapeute, kinderartsen, etc. Ook grijpt ze al naar dingen als ze op haar buik ligt! En kwijlen doet ze ook. Vermanen: zou dit een voorteken van tandjes kunnen zijn? Hannah heeft ze toch ook al zo jong? Ik voel trouwens nog niks op haar kaakje... Heb gisteren een boekje met van die grote plaatjes gekocht bij Bart Smit. Was maar 1 euro, maar denk dat ze het wel erg leuk vindt. Ze is ook dol op haar Nijntje knisperboekje, daar kan ze echt minutenlang geboeid naar een plaatje kijken!

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jaja hier is het ook op tv. 's Middags tegen 15.00 uur herhaling en om 20.00 uur de nieuwe uitzending. Zozo zlefs getrouwd, haha wat grappig.

4. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ik weet hoe je je voelt... Ik kan er ook niet tegen, begin dan op een gegeven moment (na een aantal nachten) echt door te draaien en kan niks meer hebben. Meestal knap je na een douche weer even (tijdelijk) op! Sterkte vandaag!

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    haha dan horen jullie zo af en toe het mooie eekloose dialect van die ronny en roger haha

6. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    pfff karin,kl*te idd zo een nacht

emmetje hou je recht hoor!kon je niet een dagje van je werk wegblijven?

7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ik ga me even van de pc wegsleuren en me douchen......
    pfff heb er eigenlijk geen zin in haha
    oja gisteren in infraligne gewogen en gemeten(om de 5beurten)
    ben in totaal al 1.5kg kwijt en al 14cm!(over mijn hele lichaam natuurlijk)
    begint te vlotten he
    nu mijn oefeningen thuis nog wat meerdoen.... hihi

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Haha ja en van 'mama' Marian en 'papa' Thierie (of hoe heten ze). weet zo niet of het ondertiteld wordt. al er eens op letten (zal haast wel flikken enzo wordt ook ondertiteld)

9. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    @ Tearke: Ja, ik neem vanmiddag vanaf een uurtje of 13 vrij heb ik zojuist besloten. Moet alleen even iets doen op het lab vanmorgen. Dat kost me zo'n 2 uur. Maar Quinty zit hier op het KDV en wil ook dat ze daar een beetje aan went. Ze gaat al niet zo veel (dit is pas de 2e keer van de 6 keer dat ze al geweest had moeten zijn)...

10. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo allemaal,

Even ego bericht, we kunnen om 10:45 uur al terecht in het ziekenhuis, dan krijgt de kleine man al zijn Pavlik bandage om. Dat is snel!

Tot vanmiddag misschien!

11. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Kwijlen kan ook komen omdat de speekselklieren nu goed gaan werken. Hier ook veel kwijl en natte truitjes en rompers. Noelle is ook zo wijs joh, ze kruipt idd en pakt speeltjes ook als ze op haar buik ligt.Ze rolt nu alle kanten op, links , rechts, buik, rug. Nu komt het; Ze staat! Ze trek zich op aan mijn vingers en komt zelf omhoog, ze blijft gewoon staan, zonder steun. Ik vraag me af of dit wel goed is voor dr heupen. Maja ze doet het echt helemaal uit dr zelf en dan kijk ze ook zo heel trots erbij. Zitten kan ze nu ook bijna zelf. Is toch niet gewoon meer.

Oww meiden ik stoot net keihard mijn teen tegen de houten tafel, volgens mij is tie gekneust, hij wordt helemaal dik :( Kan er ook ng wel bij

ben nu echt weg hoor

12. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    ach 4cats wat kl*te zeg :( . Pff kan ik ook niet goed tegen die korte nachten. Hier was het gisternacht kermis. Pff maar goed zodra die 's middags ff op bed lag ben ik mee gegaan (maar goed hier is het 1 kindje dus das wat makkelijker heh )

13. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Wat doe je dan precies om die kilo's / cm's kwijt te raken? Hier is het verschrikkelijk. Weeg nog net zoveel als 10 dagen na de bevalling. Begin mezelf ook wel zat te worden, pas geen enkel kledingstuk meer van voor de zwangerschap. Maar het komt er gewoon niet van om aan iets te beginnen...

14. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Wow, wat gaaf! Ja... van Noelle dan he bedoel ik. Niet je teen....! Op zulke dagen heb je soms echt het gevoel dat alles fout gaat of tegen je is :)

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    ach jeetje emmetje wat sh*t dat je je zo kl*te en kapot voelt.

Wat goed van Quinty zeg! Als Mats op z'n buik ligt issie ook erg druk met z'n beentje. Probeert zeg echt af te zetten..
    Hij probeert ook dingetje te pakken. En rollen van buik naar rug heeft ie ook door. Alleen andersom nog niet. Maar hij komt al van rug tot op z'n zij :)

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    hebben hier sinds gister ook een bedkruiper. Gister nacht lag ie overdwars en 's ochtend lag ie met z'n hoofd aan het voeteneind, haha.

Kga er ook weer vandoor ff douchen...

17. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zou best kunnen hoor. Hannah heeft ook 2 weken flink gekwijld voor dat er iets te zien of voelen was. En ineens was het er. Zou maar alvast chamodent en dentinox in huis halen. Hoef je niet, zoals ik, nog even met een blerend kind naar de drogist ;)

18. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Zo Tearke dat gaat goed bij Infra Ligne!

Balen voor degene met een korte nacht :(

Haha booky, leuk he zo'n nedkruiper :)

GRoentje fijn dat je al zo snel terecht kan

Doe je voorzichtig Karin met je teen!

19. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier ook een bedkruipertje mét slaapzak. Maar ze stopt haar beentjes met slaapzak en al tussen de spijlen door. Krijg ze er dan maar weer uit ;)
    En gister lag ze ondersteboven in de rondte te kijken. Dus hoofd aan het voeteneind.

Ze draait nog steeds niet van rug naar buik of andersom. Probeert wel flink. Zal tijdens de vakantie wel gebeuren denk ik. Ze wil ook gaan zitten als je haar op schoot hebt.

Ben 'nu' druk bezig met schoonmaken, inpakken en nog wat administratie. Morgen gaan we op vakantie. Drie weken naar Chaam in NBrabant. OP de camping. Maar wel in een sleurhut hoor ;)

20. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    dat staan doet jurre ook al een hele tijd.maar zitten nog niet.heb ik eens geprobeerd en die viel toch nog om haha

Deel Deze Pagina