heeeeeeeeeel goed op je eten letten(wil je wel het "dieet" pben) en veeeeeeeel buikspieroefeningen en andere oefeningen(wil je ook wel pben,heb het op lappie staan) nu nog 3kg te gaan
Jaah ik zag het van de week ook voorbij komen! Ik meteen hee Eeklo, daar woont Tearke! Mijn man zo van: huh wie is Tearke nou weer.. Toen maar ff uitgelegd dat het iemand van het forum is...
Veel plezier! Gezellig in de slepkökn (zoals ze hier zeggen)(=sleepkeuken=caravan voor de niet twentenaren..)
Hier weer kindloos, Jasmijn is weer wennen op het kdv. Een hele dag dit keer, ben benieuwd. Ze zit de laatste dagen volgens mij weer in een sprongetje, is met name laat in de middag en vroeg in de avond enorm hangerig. Heeel moeilijk om haar rond half acht in bed te leggen. Gisteren dus maar op mijn arm in slaap gewiegd en toen slapend in bed. Dat doen we anders nooit, ze gaat altijd wakker naar bed en pruttelt wel wat maar gaat dan toch slapen. Maar als je dat nu probeert komt er toch een krijsconcert.... Maar ga zo wat doen, haar kamer eens opruimen. Alle kadootjes waar ze nu nog niet mee kan spelen opruimen. Haar kast uitruimen en opnieuw indelen (ligt ook nog van alles in wat er nu uitkan, zoals het kraampakket..). En alles afstoffen en stofzuigen. Tot later!
Zo hehe... Even bijgelezen... De koffie is inmiddels al op, dus tijd voor nieuwe.. Vannacht een goede nacht gehad, Wayne heeft geslapen van 22u tot 8.30u.. Heerlijk gewoon.. Onze langslaper. Dat slapen heeft hij duidelijk van zijn vader. Die leg je ook neer, en hij slaapt.. hihi.. Verder pakt hij de 4 flessen eigenlijk zonder problemen op. Alleen maandagavond, lag hij om 19u wel te wachten tot hij gehaald werd.. Toen ik wilde gaan douchen lag hij tegen zijn mobile te kletsen. Zo lief gewoon.. Net boven de boel lekker ff gekuist! De badkamer schoongemaakt met Dettol, dus gelijk ontsmet.. En de slaapkamers gestoft gezogen en gedweild.. Ben ik voor de rest van de dag lekker klaar.. Moet me alleen nog ff omkleden in normale kleren.. Straks nog ff boodschappen doen.. En dan ben ik echt helemaal klaar.. Maar ja eerst maar wchten tot Wayne weer wakker is.. Dan kunen we wel ff gaan, mits het droog is.. Want als het onweert ga ik niet..
Hannah gevoed, nu ff w8en op de geroosterde bammetjes. Anders duurt et te lang eer ze ontdooit zijn. Heb vanmorgen de koffer voor Hannah ingepakt en nog ff administratie ed bijgewerkt. Man wat kan je dat laten verslonzen he... Maar wilde het goed hebben voor we op vakantie gingen anders maak ik me daar weer zorgen over
Hihi ik zie net een jasje van Oilily op kleertjes.com staan van 99,95 voor 49,90 haha maar ik heb hem lekker vorige week in de winkel in de uitverkoop voor 29,95 gekocht! Haha ben ik eens een keer niet opgelicht, maar heb juist ik een keer mazzel Emmetje: Ik hoop echt voor je dat je je binnenkort weer wat beter voelt! Is het niet beter om je gewoon even een tijdje ziek te melden? En even te gaan verwerken wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt? Zo wordt het allemaal alleen maar erger volgens mij. Sterkte meid! Vermanen: Veel plezier! Tearke: Lekker hoor, dat het afvallen een beetje begint te lopen! Ik zou ook nodig wat moeten doen aan m'n lichaam. Ingrid: Lekker he? Dat doorslapen. Jari doet het al vanaf ik meen 7 weken ongeveer. Ik moet weer even wennen haha, tegenwoordig is hij veel vroeger wakker. Hij sliep steeds van 22:00 tot 10:00, nu van 22:00 tot 08:30. Maar ik moet daar niet zo over zeuren haha Spannend Boni, een hele dag! Zit er weer eens één in gevecht met meneer de uil hier... Ik ga hem wederom maar weer redden. Ze hebben nog steeds een haat-liefdeverhouding...
Simone welkom terug! We hebben nu de handige samenvattingen om bij te lezen Leuke vakantie gehad? Is altijd een berg werk he als je weer thuis bent. Vermanen alvast fijne vakantie! Kan ik het niet meer vergeten Nicky das leuk shoppen. Gisteren bij Villa Happ een aantal dingen nog inde uitverkoop gekocht met 70 % korting. Dat voel je wel in je portemonnee Heb ook een stoer spijkerjasje gekocht met een limegroen afristbaar gedeelte vanbinnen.
Simone, welkom thuis! (ongeveer op elke 20e pagina staat een samenvatting van de voorgaande 19 pagina's) PFff ik zit hier met een kater van hier tot tokyo hahaha. gisteravond was ERRUG GEZELLIG! maar veeeel te veel gedronken. 3 uur lagen we in bed... das lang geleden hahah maar wel blij dat tygho er nu ff niet is. die gaan we straks ophalen als ik bij de dokter ben geweest.
nou dat was dan idd gezellig! haha Moet kunnen toch zo op zn tijd?! Zal strax de samenvattingen gaan lezen, ben druk aan t wassen! was nr 2 zit er in...nog 3 te gaan! en dan die strijk die je er van hebt...bah bah
BERICHT VAN ESJUH! ik ga stoppen met de bv.. kan er niet meer tegen en t heeft een lang verhaal.. graag wil ik advies van de fv mama's wat kan ik het beste gebruiken? dani heeft geen allergieen of iets derglijks. alvast bedankt voor jullie adviessen meiden.. ik zit er ff door heen en lees het vanaaf allemaal wel