April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Kan me bij beiden wel wat voorstellen ja.
    Net een huilende Hannah moeten troosten. Heb dr maar weer dentinox gegeven en nu is ze weer rustig. Voor hoelang?

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Haha Tearke net als ik.
    Zit er ook erg weinig op.
    Blijf meestal veel te lang kletsen en dan blijft al het werk liggen

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    pff kom ff piepen.
    Valt wel tegen zo'n hele dag zonder Jasmijn. Merk toch dat de hormonen behoorlijk opspelen. Ook al weet ik met mn verstand dat het allemaal prima gaat op het kdv (heb ook al ff gebeld) toch vind ik het erg moeilijk. Zal blij zijn als het straks vijf uur is en ik haar weer op mag halen! Lekker ff knuffelen!

Heb wel haar hele kast opgeruimd en boniman heeft er een hangstang ingemaakt, zodat ik wat kleertjes kan ophangen (die zat er nog niet in en dat moest nog steeds). Zit nu te kolven, computeren en de olympische spelen te kijken (niet allemaal tegelijk...)

@ Esjuh: Jouw kereltje heeft gewoon 4 maanden bv gehad! Dat is toch helemaal geweldig. Als het niet lekker meer gaat heb je groot gelijk om over te stappen! Dikke knuf..

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    dank je tearke je bent een schat.. meiden ik heb ff gelezen (vluchtig :oops:) en ik kan dus gewoon standaart halen. want ik en/of ed hebben geen allergieen eingelijk komt het helemaal niet voor in beide families.

ff in het kort.. ik zit er gewoon door heen.. kan het even niet opbrengen om me voor te doen dat alles goed gaat. Ben het zat. ik heb teveel hooi op me vork genomen denk ik. (5 dagen werken, huishouden, bv blablabla) Had vanmiddag ruzie over dat dani naar de dokter moest en wie er mee ging. Ik kon namelijk niet eerder weg en ed is thuis dus het leek mij niet meer dan logies dat hij ging.. wat ook gebeurt is hoor dat terzijde.. de ruzie was even de druppel.. kan zo weinig hebben en ben gefrustreerd.

de keuze om te stoppen met de bv wat ik heel erg vind hoor want wilde doorgaan tot de 6 maanden maar dat komt ik krijg steeds meer dipjes. het kolven wordt steeds moeilijker en dani heeft er geen voldoening meer van lijkt het.

Hopelijk komt mijn lichaam ook weer tot rust als ik ben gestopt en zal het allemaal niet meer zo zwaar zijn.. voel me echt op!

mm volgens mij toch nog een heel verhaal.. sorry..

ik ga naar huis nu.. kijken hoe het met me ventje is.. de hoest is veel erger geworden opeens en vandaar dat dokter bezoekje. me schoonouders zijn er ook nog eens dus hoop dat ik een gaatje kan maken om te vertelen hoe de dokter was.

allemaal bedankt doet me goed om ff jullie te lezen .. en die knuffies alle helemaal ;)

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Karin: Noelle is er echt vroeg bij. Beetje afremmen voordat ze de kamer door rent. :)

Emmetje: Er blijft je ook weinig bespaard, denk goed aan jezelf. Probeer wat tot rust te komen en op te knappen. Ziek zijn kun je zelf weinig aan doen.

Tearke: gaat goed met het afvallen, volhouden.En leuk idee dat van je zus en moeder.

Groentje: Moeilijke tijd in het vooruitzicht, maar wel goed dat ze er zo snel bij zijn, zodat hij er later geen last van krijgt.

Wat betreft kwijlen: Benthe heeft haar speeksel ook ontdekt en is de hele dag aan het pruttelen, net een machine die de hele dag draait. Moet wel 4x per dag schoon shirt aantrekken (zelfs slab helpt niet om het op te vangen). :(

Boni: Spannend zo'n hele dag oefenen op kdv. Heb je wel een dagje voor jezelf nu (moet je niet gaan opruimen, maar lekker wat voor jezelf gaan doen) ;)

Ingrid: Je bent lekker bezig. Ik moet (helaas) dit weekend ook nog aan de slag (schoonmaakster is 3 weken op vakantie, dus moet het nu zelf doen). :cry:

Simone, welkom thuis, zo te lezen leuke vakantie gehad. Ben benieuwd naar de foto's.

Vermanen: alvast veel plezier met je vakantie, hoop dat het weer wat beter wordt.

Esjuh: Jammer dat het niet meer gaat, maar je hebt het toch geweldig volgehouden. Ik geef nu nog 2x bv en daarnaast Nutrilon (de gewone). Heb eerst wel hypo-allergeen gegeven, omdat volgens cb bureau
    beter bij de bv aansloot, maar omdat er geen allergieen in de familie voorkomen, mocht bij volgende bezoek aan cb de gewone ineens ook wel.
    Benthe drinkt nu 2x 180/6. (zit sinds een paar dagen op 4 voedingen, haalt nog veel uit borst).

Vermanen/Marleen: je moet ook niets plannen, maar meteen doen wat je in gedachten hebt. Je kind komt toch altijd op die momenten dat je net wat anders wilt doen.(Heb ik genoeg ervaringen mee). ;) :)

Zo, alles weer bijgelezen.

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Je hebt het hartstikke goed gedaan hoor Esjuh! BV geven is ook best belastend voor je en kolven ook. Ik vond het ook zwaar, want je bent veel meer gebonden. Dani heeft in ieder geval 4 maanden BV gehad en dat is hartstikke goed!
    Probeer even lekker tot rust te komen (hoop voor je dat dat lukt want vijf dagen werken lijkt me erg heftig!) en dat je je daarna weer beter voelt.

7. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Boni: herkenbaar gevoel zo zonder je kind. Ik was
    gisteren van 1300 tot 2100 weg en heb ondertussen wel 4x op m'n telefoon gekeken of er niet een berichtje was dat het niet goed ging thuis. (Wel handig, moest steeds naar de kleedkamer om m'n telefoon te checken, m'n man verklaarde me voor gek) ;)

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Vanmorgen ben ik trouwens weer naar babymassage geweest en het was weer zo leuk.. We hebben ook een erg leuk groepje moet ik zeggen. Het is echt gezellig. Zo leuk om andere kindjes te zien van Roel's leeftijd. Volgende week is de laatste keer en dan krijgen we iets met foto's als aandenken (boekje of zo?)

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen :)

esjuh: voel je niet schuldig ik wet niet wat de rede is van t stoppen maar ik heb cailynn ook maar nouja maar 4.5 maand gegeven en t was gewoon op ik maakte niet meer genoeg aan enzo.. dus ik moest ook op fv overstappen nou ze is er ook groot van geworden misschien lagen de plannen anders maar komt goed hoor meis dikke knuffel voor jou!

verder welkom thuis simone....

karin: lekker dag je voor je nogwe op deze mooie datum van 888 :) maar de kleine teen auwwww dat doet idd pijn

verder booky was je nog wel op ijd met feliziteren want t was hier nog geen 12 uur snachts :p
    dus nog net 7 aug ;)

nou gister taart en alles gehaald ze mocht een dvd uitzoeken een een klein kadootje ( ze koos een speelgoed telefoon) hoe kan t ook anders....
    taart was lekker veel te lekker eigenlijk.. we zijn daarna met mn masn tante en oom uit eten geweest en cailynn natuurlijk we zouden eigenlijk ook nog naar een kinder speelhal gaan maar ikhad barstende koppijn migraine zelfs en ben dus vroeg naar bed gegaan maar cailynn was ookal moe dus maar goed ook.. we gaan daarom strax even dan is t ook niet zo druk :p

ooh en groentje om je vraag te beantwoorden.. of dta altijd al wel de bedoeling waw geweest terug te gaan naar nederland.. nouja we hebben er vaker aan gedacht maar om eerlijk te zijn ik maak nooit plannen ver vooruit t loopt altijd anders asl je plant tenminst ebij mij wel ... dus ik plan hooguit een jaar vooruit ofzo... en geniet verder maar van t leven :) en zie wel wat er komen gaat

10. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Begrijpelijk dat als je bv had willen geven tot 6 maanden, en nu met die dipjes en Dani er niet genoeg aan heeft. Dan ben je toch een beetje gefrustreerd.
    Dani heeft toch bijna 4 maanden bv gehad. En met het afbouwen geef je het misschien ook nog een maand, dus zit je bijna aan die 6 maanden lieverd.
    Hopelijk valt het bezoekje mee bij de dokter!
    Af en toe.... he die mannen ;)
    Doe het rustig aan meid! Goed om jezelf denken
    Vind het werken soms ook best heftig. We vergeten snel dat het tenslotte nog maar 3/4 maanden geleden is dat we bevallen zijn.

Ben benieuwd hoe het met de kleine van Groentje is.

Simone ben benieuwd naar je spam

11. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Esjuh meid wat rot voor je dat het niet meer gaat...ik weet hoe graag je de 6 maanden wilde vol maken, maar als het niet gaat, dan gaat het niet he! Niet schuldig voelen hoor, Dani heeft een prima start gemaakt!
    Dikke knuf!

Ik gebruik zelf nutrilon hypo allergeen, gaat hier helemaal perfect.
    Wordt trouwens ook aangeraden door het cb,
    lijkt me trouwens sterk dat kruidvat en nutrilon exact hetzelfde zijn hoor , dat heb ik nog nooit ergens gehoord. Niet dat kruidvat niet goed is hoor, heb daar geen ervaring mee.
    Ik weet wel dat bij bv altijd hypo allergeen wordt aangeraden, maakt niet uit of er allergieen zijn of niet. Is gewoon het beste voor zn immuunsysteem.

Ik geef 5 flessen van 180cc met 6 schepjes, om de 4 uur.
    Denk dat de hoeveelheid voor een jou aan het begin gewoon een beetje uitproberen is.

Als je wilt praten weet je me te vinden he meid!

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh ik zie dat jij het al uit de wereld hebt geholpen ;)

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    volgens mij bedoel jij emmetje...

14. Balen Esjuh, dat je moet stoppen met BV.. Maar ja, als Dani er niet meer genoeg aan heeft.. Maar ik kan me voorstellen dat het je frustreerd..

Hier ff iets heel anders, mijn uitzendbureau belde me net, of ze volgende week vrijdag op kraamvisite kunnen komen.. Nu al? Nou ja.. Laat ze maar komen..
    Ik vermoed dat ze dan ook ff komen vertellen dat mijn contract neit verlengd wordt, maar ja.. Dat had ik wel verwacht, en stiekum vind ik dat helemaal niet erg..

En nog ff iets leuks.. Ik ga 17 september naar Dirty Dancing. Mijn ouders hebben bij de poscode loterij kaarten gewonnen, en nu gaan we met zijn 6-en heen. Ze hebben 3 loten, en per lot hadden ze 2 kaarten. Woehoe!

Voor die tijd eerst daar dineren, ben benieuwd of dat was is.. Maar de musical wil ik heel graag zien!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh ja , vergat ik inderdaad te zeggen, ik gebruik ook bar le duq water!

16. Oja, even over de voeding,

Ik ben begonnen met Friso Hypo allergeen, met 2 maanden ben ik overgestapt op gewoon. En de laatste 2 maanden krijgt hij Friso Extra. K heb een hongerig mannetje..

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    dat probleem heb ik dus ook, de laatste fles is nog steeds 11 uur of later,
    dus dat vervroegen vind ik ook lastig. Ik hoef echt niet na 3 uur al een fles te geven, want dan moet ze het niet hebben.
    en om haar sochtends heel vroeg wakker te maken vind ik ook zo zielig(ook voor mezelf eigenlijk hihi)

het kost me echt heel veel moeite iedere keer om er 5 flessen in te krijgen, kwa tijd zegmaar

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    fijn dat het zo goed is gegaan, ben benieuwd naar de spam!

19. Bekend probleem.. Hier zat ik met Wayne ook mee..

Die zat op dit schema:
    8.00u
    12.00
    16.00
    19.00
    22.30u

Alleen die fles van 19u dronk hij niet meer leeg, hooguit nog 50/60cc, en boos dat hij werd als we hem voor de laatste fles wakker moesten maken.. Want voor die van 19u werd hij dus ook al wakker gemaakt.

Nu zit hij sinds maandag dus ook op 4 flessen, het is idd wat schuiven maar het gaat nu prima.

Het schema is nu: 8.00 - 13.00 - 17.00 - 21.00.

Dit zijn wel ongeveer tijden he.. Kan een beetje schuiven..

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    helemaal niet gek dat je erdoorheen zit hoor esjuh!
    Ik voel me af en toe ook zo, en dan geef ik nog niet eens bv en ik werk ook niet! Vind het al zwaar om het hele huishouden bij te houden, vooral nu daimy iedere heel de dag wakker is. voel me af en toe ook net een werkster.

Maar die dipjes kan jij helemaal nix aan doen meid, en je moet ook aan jezelf denken hoor! Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, al snap ik natuurlijk wel dat je er van baalt, want je wilde zo graag! knuff!

Deel Deze Pagina